Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten Dubaissa jo nyt olevat pääsevät pois?

Vierailija
01.03.2026 |

Ja koska pääsevät kotiin  ,  tuli vaan äskön  mieleen , että yks työkaveri on siellä miehensä kaa  viikon lomalla,  tänään piti olla Fnnairin lento takas Suomeen, ja huomenna  töihin toimistolle ,  ei taida kaveria töissä näkyä... someen ei oo laittanut mitään. 

Onko jollain asiasta faktatietoa? 

Kommentit (565)

Vierailija
561/565 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi päästä pois, jos on itse tuollaiseen maahan halunnut mennä? Pysykööt siellä vaan. 

Eiköhän nää porsaan ala vielä vinkua, että Suomen valtion on ne kärrättävä kotiin..

Vierailija
562/565 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen ihmisiä jotka ovat käyneet yli 50 kertaa Israelissa. Eivät kuulemma muualle mene. Nyt niitä on siellä jumissa. 

Onpahan riittoisampi reissu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/565 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö joku miten tuollaisessa tilanteessa oikeasti menetellään eli jos joutuu vaikka kaksi viikkoa odottamaan ylimääräistä tuolla Dubaissa ennen kuin lennot taas kulkee? Joutuuko siis itse maksamaan hotellin vai korvaako vakuutus tms? Saako konsulaatista apua? Saako paluulennot ilman ylimääräistä maksua? En ole itse tuolla eikä ole tuttujakaan, mutta aika hurjalta kuulostaa, tosin olen jo marraskuusta saakka uumoillut, että Dubai ei kovin fiksu lomakohde ole. Yllättävän moni tuolla kuitenkin näyttää lomailevan.

Eihän toi mikään köyhien lomakohde ole, joten ei varmaan ole kenellekään ongelma maksaa. Mutta ongelma on, jos et rahallakaan saa. Yleisesti, en kyl ymmärrä ihmisiä, joidenka on pakko matkustaa viimeisillä rahoillaan, ja jos jotain tapahtuu niin ollaan ihan ku sessa.

Vierailija
564/565 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi päästä pois, jos on itse tuollaiseen maahan halunnut mennä? Pysykööt siellä vaan. 

Persulta turha odottaa mitään embatiaa.

Vierailija
565/565 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miten Sohvin käsilaukut, kuka tuo ne turvaan?