Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olet sinkku kaupan hyllyjen välissä. Olet tullut kauppoihin maleksimaan kaipaus rinnassasi

Vierailija
28.02.2026 |

Kuinka ollakaan huomaat kaupassa kiinnostavan vastakkaisen sukupuolen edustajan ja haluasit lähestyä häntä? Huomaat että myös hän on kiinnostunut sinusta, ainakin sen verran että vilkuilee sinua ja katseenne kohtaavat.

Kuinka toimit? 

Kommentit (98)

Vierailija
81/98 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Holvikaaren alla holvataan. Salaa.

Vierailija
82/98 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupassa valitsen pinkin ostoskorin koska olen nainen. Ne siniset on miehille. En ole ikinä huomannut mitään "meillevaiteille" -koreja.

Normalissa ne kaikki pienet oli pinkkejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/98 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oo mitkä tissit"

Tol yleensä irtoo irtopilluu

Vierailija
84/98 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
85/98 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hei kinkku ootsä sinkku? Onks sul heittää pari kybää? Mul jäi Visa Gold auton hanskalokeroon."

Vierailija
86/98 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä koskaan tapahtunut. 

Vierailija
87/98 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö teille sinkuille tule sitten koskaan pakottavaa tarvetta, edes yrittää. Eikö tule tunnetta että pakko tehdä jotain ja sitä "tekoa" ennen alkaa ihan heikottaa jännityksestä?

ap

No ei tule ainakaan kaupassa! Ihmiset on siellä ostamassa maitoa ja leipää ja pitäisi mennä höpöttelemään panemiset mielessä??

Vierailija
88/98 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö teille sinkuille tule sitten koskaan pakottavaa tarvetta, edes yrittää. Eikö tule tunnetta että pakko tehdä jotain ja sitä "tekoa" ennen alkaa ihan heikottaa jännityksestä?

ap

😄 "Teko" kuulostaa joltakin rikokselta, mikä ei liene tarkoitus. Varmasti heikottaisi jos syyllistyisi johonkin laittomaan.

Vierailija
89/98 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppa on täysin epäromanttinen ja seksitön paikka, ei siellä käy mikään iskeminen edes mielessä.

Vierailija
90/98 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo mikään teini, menen ostoksille en haahuilemaan koko päiväksi etsimässä elämäni rakkautta😂😂 kuvitella että aina vaan saa yllättyä ihmisistä, siis senkö takia samat tyypit vuorokauden ympäri kaupoissa? Etsimässä elämänsä rakkautta? Ja anna kun arvaan: nää on miehiä jotka stalkkaa naisia erityisesti nuoria ja teini ikäisiä🧐

Vierailija
91/98 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No ei tule ainakaan kaupassa! Ihmiset on siellä ostamassa maitoa ja leipää ja pitäisi mennä höpöttelemään panemiset mielessä??

Jotkut ihmiset ne osaa aina vaan yllättää ja aina saa hämmästyä kuinka paljon seksihulluja tääkin maa täynnä, toiset menee kauppaan ostoksille, toiset etsimään panoseuraa, meitä on moneen junaan ja osa jää asemalle 😅

Vierailija
92/98 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

menen hänen luokseen ja lausahdan : 'Pieni lemmenleikki meille sallitaan, näin kun just kohdataan' :)

Vierailija
93/98 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tullut kauppaan, koska kaipaan suklaata. Älä vaan tule häiritsemään minua ja estämään minua. Minä ja suklaa yhdessä forever!

Vierailija
94/98 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tullut kauppaan, koska kaipaan suklaata. Älä vaan tule häiritsemään minua ja estämään minua. Minä ja suklaa yhdessä forever!

älä sit tuijota mua, tuijota sitä suklaata :D please

Vierailija
95/98 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

päätän jäädä silmäilemään häntä matkan päästä hyllyn takaa, ehkä hän huomaa minut

Vierailija
96/98 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

pukkaan häntä 'vahingossa' ostoskärryillä ja sanon' oi anteeksi! saanen hyvittää tämän jotenkin, vaikka kahvit läheisessä kahvilassa?'

Vierailija
97/98 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

älä sit tuijota mua, tuijota sitä suklaata :D please

Ihmiset saattavat katsoa "tyhjään", jonka voit tulkita niin, että sinua katsotaan. Minulla on tapana maleksia kaupassa, kun en vaan tiedä mitä ostaisin. Miksi katsominen ylipäätään pitäisi tulkita niin, että toinen on kiinnostunut? Voihan se vaikka yökötellä mielessään takkisi värille tai ihmetellä miksi parrastasi roikkuu nöyhtää.

Vierailija
98/98 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaanks me nähty jossain, vaikutat niin tutulta? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän