Sano kaksi väriä, jotka sinulle vaatteissa sopivat!
Kommentit (78)
Musta ja valkoinen.
Kahvinruskeat hiukset, tummanvihreänruskeat silmät.
Beessi ja oliivinvihreä.
Sinivihreät silmät, punertavanvaaleat hiukset.
Lämmin keltainen ja puhdas sininen. Hiukset tummahkonruskeat/harmaat, iho kellertävä/tumma ja silmät siniset.
Tummanvihreässä olen saanut kommentteja että väri sopii hyvin. Toista väriä en osaa sanoa, tykkään tummanpunaisesta mutta en osaa sanoa sopiiko se minulle.
Hiukset on maantienväriset jotka taittaa ihan vähän punertavaan, silmät tummanvihreät.
Musta ja vihreä. Vaaleat kupariin vivahtavat hiukset, vihreät silmät, kalpea iho.
Laivaston sininen ja kirkkaan valkoinen. En oikein osaa käyttää vaatetuksessa muita värejä. Olen kylmä maantien harmaa, vaalennettuna kirkas vaalea. Silmät on harmaan ja turkoosin siniset.
Oranssi kuulemma sopii, ja tietyt vihreät. Onneks sattuu olemaan just mun lempiväritkin.
Hieman punertava ruskea tukka ja viherharmaat silmät, vaalea ruskettumaton iho.
Vaaleanpunainen ja osa vihreistä. TODELLA vaalea iho, harmaat silmät ja punertava tukka.
Valkoinen ja tummanvihreä. Keskiruskeat hiukset, siniharmaat silmät.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Fuksia ja sininen. Vaaleanruskeat hiukset (tosin riippuu valaistuksesta), vaaleanharmaat silmät (voivat heijastua sinisenä).
Vaaleansininen työpaita kuulemma sopii hyvin mun silmien väriin. Yks asiakas sanoi niin 😃
Lämpimät ja raikkaat sävyt.
Silmät vihreät, hiukset punapigmentillä mutta ruskeat, iho näin kesällä ruskea, en pala herkästi.
Roosa ja vaaleansininen. Käytän paljon tummansinistä ja valkoista kyllä.
Harmaat hiukset, vaalea oliivisävy ihossa, harmaanvihreät silmät. En ole vielä tottunut harmaisiin hiuksiin niin en ole varma kaikista väreistä.
Ennen käytin beigeä ja kullanväriä kun hiukset oli ruusukullan väriset. Mutta nyt beige "sammuttaa" ihoni hehkun.
Metsänvihreä ja persikka.
Vihreät silmät, keskiruskeat hiukset.
Tummansininen. Kirkkaanpunainen.
Hiukset olivat maantienväriset, nyt harmaat. Silmistä luki passissa aikoinaan ruksi joka värin kohdalla.
Fuksia ja yönsininen .
Olen hyvin tummatukkainen, siniset silmät.
Mulle käy useimmat värit, mutta viihdyn hyvin teal-värissä, ja muissa vihreissä ja liilassa. On toki vaatteissa myös mustaa ja valkoista ja harmaata.
Sähkönsininen ja kylmä tummanpunainen.
Tummat hiukset, vaalea iho ja siniset silmät.