Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olet sinkku kaupan hyllyjen välissä. Olet tullut kauppoihin maleksimaan kaipaus rinnassasi

Vierailija
28.02.2026 |

Kuinka ollakaan huomaat kaupassa kiinnostavan vastakkaisen sukupuolen edustajan ja haluasit lähestyä häntä? Huomaat että myös hän on kiinnostunut sinusta, ainakin sen verran että vilkuilee sinua ja katseenne kohtaavat.

Kuinka toimit? 

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle käy jatkuvasti noin. Paitsi että reagoin miesten tuoksuihin. Tänäänkin oli joku iskä lapsen kanssa paistopisteellä, ei yhtään mun tyyppinen näytti luihulta insinööriltä, mutta tuoksui ihan pirun hyvälle. Piti hetki keräillä itseäni ja koittaa miettiä että olen onnellisesti parisuhteessa.

Hyvänhajuiset miehet on harvinaisia.

Ahaa, meette siihen. Siks mun ukko hoivaa kallista partavettä aamulla lähtiessään töihin. On se helppoo.

Vierailija
62/84 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö teille sinkuille tule sitten koskaan pakottavaa tarvetta, edes yrittää. Eikö tule tunnetta että pakko tehdä jotain ja sitä "tekoa" ennen alkaa ihan heikottaa jännityksestä?

ap

Et menetä mitään jos edes yrität. Miten muuten ajattelit edistyä asiassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle käy jatkuvasti noin. Paitsi että reagoin miesten tuoksuihin. Tänäänkin oli joku iskä lapsen kanssa paistopisteellä, ei yhtään mun tyyppinen näytti luihulta insinööriltä, mutta tuoksui ihan pirun hyvälle. Piti hetki keräillä itseäni ja koittaa miettiä että olen onnellisesti parisuhteessa.

Ahaa, meette siihen. Siks mun ukko hoivaa kallista partavettä aamulla lähtiessään töihin. On se helppoo.

Miten partavettä hoivataan? Silitteleekö se pulloa ja höpöttelee sille mukavia?

Vierailija
64/84 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette toivottomia tapauksia. Turhaa itkette että ei ole parisuhdetta. Ei teistä ole sitä hankkimaan.

Älkää enää ruikuttako sinkkuuttanne. Oma syynne. Katsokaa peiliin.

ap

Vierailija
65/84 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo just noin.

Vierailija
66/84 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan 2 salkkua olutta ja painun kotiin.

Vierailija
67/84 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö teille sinkuille tule sitten koskaan pakottavaa tarvetta, edes yrittää. Eikö tule tunnetta että pakko tehdä jotain ja sitä "tekoa" ennen alkaa ihan heikottaa jännityksestä?

ap

Et menetä mitään jos edes yrität. Miten muuten ajattelit edistyä asiassa?

Siis minä en ole sinkku. Tein avauksen koska halusin tietää mitä sinkkujan päässä pyörii. Oli valaisevaa.

ap

Vierailija
68/84 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysäsen tyypiltä, että mikä on sun suosikkibisse?

Röyhtäys..vidfu mikä darra, mennääks tohon paikalliseen kulmapubiin parille? Röyh.. tarjoo sä jooko.

Vierailija
69/84 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa valitsen pinkin ostoskorin koska olen nainen. Ne siniset on miehille. En ole ikinä huomannut mitään "meillevaiteille" -koreja.

Vierailija
70/84 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty sanon "kuis panee" tai "ootsä munaa vailla, vai mitä töllistelet?"

Vierailija
71/84 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa, koska ei ole autoa ja maleksin ympäri kauppaa miettien onko kaikki varmasti, koska takaisin en pääse.

Vierailija
72/84 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oonks mä syönyt sun eväät, vai mitä sä mummo tsiigaat?"

Vierailija
73/84 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis holvaa

Vierailija
74/84 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis holvaa

Ootsä joku pöndrpaukku jostain kemijärveltä?

Vierailija
75/84 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin sinkku kun kenenkään tähän aloitukseen vastanneen kanssa🥰

Vierailija
76/84 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

*mitä pöndepaukku?

Vierailija
77/84 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla harhaluuloisuutta ja missä määrin?

Vierailija
78/84 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin sinkku kun kenenkään tähän aloitukseen vastanneen kanssa🥰

Kunnon jörnäytystä sä oot vailla. Öööh

Vierailija
79/84 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Menneen maailman fantasioita.

Vierailija
80/84 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilen ja uskon, että jos mies on kiinnostunut, hän lähentyy ja tekee aloitteen kuten miesten kuuluu