Onko muilla ylipainoisilla miehillä "ongelmaa", että teistä kiinnostuvat vain teitä itseäkin lihavammat naiset?
Siis ja vaikka teidän omana kriteerinä ei olisikaan löytää mitään timmivartaloista, koska itsellekin on keskivartaloa kertynyt, mutta sitten ne ns ehdokkaat on järkeään teitä itseäkin lihavampia. Tuntuu, että 90 kiloinen mies saa helposti 60 kiloisen naisen, mutta 120 kiloinen mies ei saa 90 kiloista naista, vaan se nainen on kutakuinkin miehen painoinen tai jopa enemmänkin.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on. Painan 140 kiloa, mutta haluan hoikan naisen. Yli 70 kiloinen läski akka ei vain herätä kiinnostusta! 🙄
M34
Aina saa haluta 😊Kaikkea ei saa mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma, ettet aliarvioi omaa ylipainoasi? Jos ne muut näkevät sinut lihavampana kuin sinä itse?
No kyllä minä tiedän, että paljonko puntari näyttää ja olen aika leveäharteinen. Joskus kaverille valittelin painostani, niin hän totesi, että kyllähän sinulle on keskivartaloa kertynyt niin kuin monelle miehelle vuosien mittaan, mutta et sinä kyllä millään lailla erityisesti katukuvasta silmiin pistä, että onpas siinä lihava ihminen.
Ap
Jos ylipainoiset naiset on ongelma, silloinhan myös ap on ongelma, jos on ylipainoinen? Eikö niin?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole lihavia naisia, ovat kurvikkaita.
Kirjoitatko Japanista? Et Suomesta ainakaan.
Oon todella lihava nainen, eikä minulla ole ikinä ollut lihavaa miestä. En usko, että tulee olemaankaan. Minulla on siis ollut useita pitkiäkin parisuhteita ja kaikki normaalipainoisten, jopa urheilullisten miesten kanssa. Mielestäni he suhtautuvat lihaviin naisiin paremmin kuin lihavat miehet. Monilla lihavilla miehillä on jotenkin todella outo suhtautuminen lihaviin naisiin. Onko se katkeruutta, ettei itse kykene viehättämään haluamiaan naisia, vai mitä? Ap:llekin naiset vaikuttavat olevan painoluokan edustajia, ei ihmisiä, jotka ehkä nyt ovat lihavia, mutta voivat vielä joskus olla vaikkapa hoikkia.
Vierailija kirjoitti:
Jos ylipainoiset naiset on ongelma, silloinhan myös ap on ongelma, jos on ylipainoinen? Eikö niin?
Missä on taas luetun ymmärtäminen? Eihän ap sanonutkaan etsivänsä mitään timmivartaloista, koska lisäkiloja on itselläkin. Hän puhui lihavuuden kohtuullisuudesta.
Minusta on kiva, jos miehellä on vähän löysää siinä mahalla. sellainen "dad-bod". Sellaisen miehen kanssa on rentoa elämä. Joku vatsalihashirmu olisi ihan kamala, koska olettaisi kai, että minäkin kyykkään kaikki illat ja väännän vatsalihaksia.
Ja oma BMI on 28 eli löysää on täälläkin.
Ei ole ollut moista ongelmaa. Olen huomattavan ylipainoinen mies mutta jostain syystä naiset joka koossa ja useammassa ikäryhmässä ovat olleet kiinnostuneita. En kyllä syrji niitä itseäni lihavampiakaan. Jos liikaa valitsee on monta kokemusta köyhempi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BBW naiset on herkkuja!!! M52
Tiettyyn pisteeseen kyllä, mutta kun tunnet itsesi 120 kiloisena äijänä suorastaan pieneksi ja ei yllä kädet ympäri, niin sitten ei enää oikein lähde. Sellainen "chubby" olisi passeli ja oltaisiin ns samaa tasoa omine lisäkiloinemme.
Ap
Ne sun kädet ei yllä ympäri, koska sun OMAT läskit on tiellä.
Vierailija kirjoitti:
Ylipainoinen mies ei kiinnosta naisia. Kun tietää, kuinka hitosti niiden miesten on pitäny syödä päätyäkseen niin lihaviksi. Miehillä on luonnostaan testosteronia ja lihaksia, joiden pitäisi estää läskiksi tuloa, jos vain söisi normaalisti. Pelkästään jo ne lihakset estävät lihomista. Eli jos mies on läski, hän syö tooodella paljon liikaa. Miestissit ja pallomaha ei näytä hyvältä.
Lihavilla naisilla on menopaussi koska normaalit estrogeenitasot pitävät naisen hoikkana
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ollut moista ongelmaa. Olen huomattavan ylipainoinen mies mutta jostain syystä naiset joka koossa ja useammassa ikäryhmässä ovat olleet kiinnostuneita. En kyllä syrji niitä itseäni lihavampiakaan. Jos liikaa valitsee on monta kokemusta köyhempi
"Jos liikaa valitsee on monta kokemusta köyhempi"
Niin, eli nussıt lihavia naisia ja saat siitä kokemuksia, mutta anna kun arvaan, parisuhteeseen ne ei sinulle kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BBW naiset on herkkuja!!! M52
Tiettyyn pisteeseen kyllä, mutta kun tunnet itsesi 120 kiloisena äijänä suorastaan pieneksi ja ei yllä kädet ympäri, niin sitten ei enää oikein lähde. Sellainen "chubby" olisi passeli ja oltaisiin ns samaa tasoa omine lisäkiloinemme.
Ap
Ne sun kädet ei yllä ympäri, koska sun OMAT läskit on tiellä.
No en kyllä sentään niin läski ole. Voi tsiisus 😂
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä on taas luetun ymmärtäminen? Eihän ap sanonutkaan etsivänsä mitään timmivartaloista, koska lisäkiloja on itselläkin. Hän puhui lihavuuden kohtuullisuudesta.
Taidat olla aika typerä. Ylipaino on ylipaino.
Alluko se taas ruikuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla aika typerä. Ylipaino on ylipaino.
Alluko se taas ruikuttaa?
Ööh. Että luokittelet samaan kategoriaan kaikki ylipainoiset painosta riippumatta. Ok. Palstapirkko taas osoitti sahanpuruisen pääkoppansa.
Miksi aloittaja edes katsot naisia, joilla on ylipainoa? Sellaiset akat on ällöttäviä. Tissitkin haisee kesällä pahalle utarehielle ja maha koostuu pursuavista vuosirenkaista.
Minua ei haittaa ollenkaan, vaikka miehellä olisi ylipainoa. Sairaalloinen ylipaino on asia erikseen. Toisaalta myöskin haluan, että mies arvostaa kaikkia naisia ja naisen painoa ei ole miehelle mikään itseisarvo. Olen itse hoikka.
Ei ole tuollaista "ongelmaa", valitettavasti. Minusta ei kiinnostu minkäänlaiset naiset.
M44
Vierailija kirjoitti:
Miksi aloittaja edes katsot naisia, joilla on ylipainoa? Sellaiset akat on ällöttäviä. Tissitkin haisee kesällä pahalle utarehielle ja maha koostuu pursuavista vuosirenkaista.
Ap. on myös lihava. Etkö lukenut tekstiä?
No totta kai 90 kg mies voi saada 60 kg naisen. Tuon kokoinen mies voi olla vain miehekkään raamikas, vahva ja terve. Sen sijaan 120 kg mies ei ole terve, eikä terveen näköinenkään.
Eri juttu toki jos on se 90 kg on 160 cm ja pelkkää rasvaa.
Niin on läski nainenkin, näyttää meikatulta mieheltä