Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko tunteneet "energioita" julkisilla paikoilla?

Vierailija
28.02.2026 |

Jos et usko mihinkään yliluonnolliseen, älä lue tätä.

Kävin tänään tutussa kauppakeskuksessa ja kiertelin ihan ajankuluksi eri kaupoissa. Yhdessä kaupassa koin vähän erikoisia. Siellä tietyillä hyllyväleillä koin tosi voimakkaan "aallon" myötätuntoista rakkautta ja empatiaa nuoria naisia kohtaan. (Olen itse jo vanhempi nainen.)

Se oli niin voimakas tunne, että meinasi ihan tulla kyyneleet silmään, mutta en sitten ajatellut sitä sen enempää. Kiersin kaupassa muilla sektoreilla ja siellä sitä tunnetta ei ollut. Kun ulos mennessä ohitin sen kohdan, jossa sen "energian" olin kokenut, niin se tuntui taas siinä samassa kohtaa!

En ole koskaan ennen kokenut mitään vastaavaa, eikä mieleeni olisi edes tullut alkaa aktiivisesti kuvitella sellaista. Se oli siis täysin uusi ja yllättävä tilanne.

Olen miettinyt, että voiko olla mahdollista, että siinä kohtaa kauppaa oli esimerkiksi enkeli tuomassa voimia asiakkaille, jotka olivat pääosin nuoria naisia?

Ymmärrettävästi en viitsi tutuilta kysellä, onko heille koskaan tapahtunut vastaavaa, kun on varmaan harvinaista ja luulisivat hulluksi. Utelen siksi täältä palstalta, että onko kenellekään koskaan tapahtunut mitään vastaavaa?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, psykopaatin aistii vaikka näytön takaa. Kaipausketjussa oli pari sellaista viime lokakuussa, nousi ihan niskakarvat pystyyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän