Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi kaikilla Voice of Finlandin laulajilla on rumat tatuoinnit?
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Taiteilijoilla pitää olla ihosuttu koska ne on niin rebel 🤦
On melko kuiva ja tylsä elämä jos pitää vaivaantua toisen ihmisen ulkonäöstä noin paljon.
heidän mielestään ne varmaan ovat kauniita ja tatuoimaton iho nörtin finni-iho.
Alue: Aihe vapaa
On, se kertoo ajasta kun elämänhallinta oli hakusessa ja nyt ollaan päästy tänne Voiceen asti eli selviytymistarina.