Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko tunteneet "energioita" julkisilla paikoilla?

Vierailija
28.02.2026 |

Jos et usko mihinkään yliluonnolliseen, älä lue tätä.

Kävin tänään tutussa kauppakeskuksessa ja kiertelin ihan ajankuluksi eri kaupoissa. Yhdessä kaupassa koin vähän erikoisia. Siellä tietyillä hyllyväleillä koin tosi voimakkaan "aallon" myötätuntoista rakkautta ja empatiaa nuoria naisia kohtaan. (Olen itse jo vanhempi nainen.)

Se oli niin voimakas tunne, että meinasi ihan tulla kyyneleet silmään, mutta en sitten ajatellut sitä sen enempää. Kiersin kaupassa muilla sektoreilla ja siellä sitä tunnetta ei ollut. Kun ulos mennessä ohitin sen kohdan, jossa sen "energian" olin kokenut, niin se tuntui taas siinä samassa kohtaa!

En ole koskaan ennen kokenut mitään vastaavaa, eikä mieleeni olisi edes tullut alkaa aktiivisesti kuvitella sellaista. Se oli siis täysin uusi ja yllättävä tilanne.

Olen miettinyt, että voiko olla mahdollista, että siinä kohtaa kauppaa oli esimerkiksi enkeli tuomassa voimia asiakkaille, jotka olivat pääosin nuoria naisia?

Ymmärrettävästi en viitsi tutuilta kysellä, onko heille koskaan tapahtunut vastaavaa, kun on varmaan harvinaista ja luulisivat hulluksi. Utelen siksi täältä palstalta, että onko kenellekään koskaan tapahtunut mitään vastaavaa?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

sydän 

Vierailija
22/39 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grillikioskien ja taksien jonoissa olen kokenut energioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ehkä vielä lisään, että en usko kokeneeni tätä tämänpäiväistä tai mitään muutakaan yliluonnollista siksi, että olisin jotenkin erityisen jalostunut tai henkinen ihminen. En ole todellakaan. Päinvastoin elämäntavoitteeni ovat tälläkin hetkellä tosi maallisia ja aineellisia, itsekkäitä ja kehittymättömiä. En siis ole "ansainnut" niitä kokemuksia millään tavoin. Sanon tämän nyt vain, koska joskus yliluonnollisista asioista puhuvat ihmiset tuntuvat vähän omahyväisiltä ja korottavat itsensä muiden yläpuolelle. Oikeasti näitä voi tapahtua kenelle vaan ja ns. pyytämättä ja yllättäen.

Ap

Vierailija
24/39 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olin puistossa ja yhdestä nuoresta tytöstä tuli tosi surullinen energia, vaikka näytti siis muuten ihan normaalilta. Jäi pitkään mietityttään tuo tyttö.

Vierailija
25/39 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen ehkä vielä lisään, että en usko kokeneeni tätä tämänpäiväistä tai mitään muutakaan yliluonnollista siksi, että olisin jotenkin erityisen jalostunut tai henkinen ihminen. En ole todellakaan. Päinvastoin elämäntavoitteeni ovat tälläkin hetkellä tosi maallisia ja aineellisia, itsekkäitä ja kehittymättömiä. En siis ole "ansainnut" niitä kokemuksia millään tavoin. Sanon tämän nyt vain, koska joskus yliluonnollisista asioista puhuvat ihmiset tuntuvat vähän omahyväisiltä ja korottavat itsensä muiden yläpuolelle. Oikeasti näitä voi tapahtua kenelle vaan ja ns. pyytämättä ja yllättäen.

Ap

Ehkä kokemus oli viesti sinullekin? 

Vierailija
26/39 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eipä oo mulle tapahtunut vaikka odottanut vuosia yliluonnollisia kokemuksia, olen myös liian itsekäs, maallinen yms, uskon kaikkeen yliluonnolliseen vaikka mitään ei ole omalle kohdalle tapahtunut, ehkä ei tapahdukaan koska pelkään liikaa tai jotain? 

Vierailija
27/39 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi mutta kun menen Tampereelle tulee hyvä fiilis

Vierailija
28/39 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on vain aivoissasi. Mikään ei ulkopuolella.

Aivojen kautta ne ulkopuolisetkin asiat tulevat fyysiselle tasolle.

Ahaa. Millä mekanismilla?

Uskoisin sen liittyvän sieluun ja neljään alempaan ruumiiseen sekä niiden keskinäiseen yhteyteen.

Vierailija
29/39 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuntenut miten antenni nousee pystyyn kun näin kauniin naisen. 

Vierailija
30/39 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eipä oo mulle tapahtunut vaikka odottanut vuosia yliluonnollisia kokemuksia, olen myös liian itsekäs, maallinen yms, uskon kaikkeen yliluonnolliseen vaikka mitään ei ole omalle kohdalle tapahtunut, ehkä ei tapahdukaan koska pelkään liikaa tai jot

Se voi olla ehkä este, jo ei ole avoin ja vastaanottavainen aidosti. Pelko on yksi mikä saattaa alitajuisestikin sulkea pois. Joskus asioita tapahtuu yllättäen, mutta silloin ne "suojamuurit" sattuneesta syystä ovat alhaalla. Maallisuus ei sinänsä ole este, olemmehan ihmisiä. 

Vierailija
31/39 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä kerran kylänraitilla kusin yhteen sähköpaimeneen ja tunsin sen energian aika voimakkaasti.

Vierailija
32/39 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tuntenut autoni (silloinen Renault Clio) seksuaalisen energian, kun se halusi lähteä ajamaan söpön valkoisen Volkswagen Polon perässä!

Samoin. Mutta mulla onkin punainen, Piinattu Rellu. Sitä seuraa urheiluautot ja bemarit ym jatkeet keulien ja möristen.

Vierailija
33/39 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli viime viikonloppuna aamulla tilanne että olin aamupissalla mökki huussissa ja yhtäkkiä kuulin selvästi että miehen ääni sanoi mulle ulkoa hei. Olin vastaamassa että hetki vielä menee kunnes tajusin että mun mieshän on sisällä. Kun menin ulos siellä ei ollut ketään, eikä kenenkään jälkiäkään. Oli kyllä outo tilanne. Ajattelin sitten että oli joku henkiolento tai vastaava se. Lapsena kuulin ja näin paljon asioita ja mulla oli iso liuta mielikuvitusystäviä, lähinnä aikuisia. Ne katosi kun menin kouluun. Aikuisena oon rukoillut etten näkisi tai kuulisi mitään ja mulla on sellainen "vaisto" etten mene paikkoihin joissa on huonoja asioita tapahtunut tai mut on pidetty poissa niistä. Useampi tilanne ollut että jälkikäteen kuullut jonkun paikan tarinan ja tullut selitys siihen miksi mulle iskenyt päänsärky tms. jollain vieraalla lenkkipolulla ja pitänyt kääntyä takaisin. 

Erikoisia asioita nuo energiat. Tai esim. Hautausmaat kuinka levollinen ja hyvä tunnelma niissä on. Oon lapsesta asti rauhoittunut niissä paikoissa ja nykyään reissuissa etsin aina lähimmän hautausmaan. Lorna Byrnen kirjoista luin joskus että ne on täynnä enkeleitä ja siksi tunnelma on sellainen. Sekin on jännä että toiset taas ahdistuu siellä, että miksi näin. 

Vierailija
34/39 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan hermopäiden kautta hermostoa pitkin aivoihin.  Siellä on nyt ollut joku hajuste joka sai sut euforiseen tilaan.

Ihminen voi lukea energioita ja jopa keskustella henkien kanssa...

Jättäkää noi henkiopas hommat heti, ne ovat demonisia valtoja. Todella vaarallista olla siellä, koska ne osaavat "valkoisen enkelin" leikin.

Vierailija
35/39 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli viime viikonloppuna aamulla tilanne että olin aamupissalla mökki huussissa ja yhtäkkiä kuulin selvästi että miehen ääni sanoi mulle ulkoa hei. Olin vastaamassa että hetki vielä menee kunnes tajusin että mun mieshän on sisällä. Kun menin ulos siellä ei ollut ketään, eikä kenenkään jälkiäkään. Oli kyllä outo tilanne. Ajattelin sitten että oli joku henkiolento tai vastaava se. Lapsena kuulin ja näin paljon asioita ja mulla oli iso liuta mielikuvitusystäviä, lähinnä aikuisia. Ne katosi kun menin kouluun. Aikuisena oon rukoillut etten näkisi tai kuulisi mitään ja mulla on sellainen "vaisto" etten mene paikkoihin joissa on huonoja asioita tapahtunut tai mut on pidetty poissa niistä. Useampi tilanne ollut että jälkikäteen kuullut jonkun paikan tarinan ja tullut selitys siihen miksi mulle iskenyt päänsärky tms. jollain vieraalla lenkkipolulla ja pitänyt kääntyä takaisin. 

Erikoisia asioita nuo energiat. Tai esim. Hautausmaat

Jotkut voivat ahdistua hautausmaalla koska kuolema on läsnä ja se pelottaa ja aiheuttaa epämukavia tunteita?

Vierailija
36/39 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jos et usko mihinkään yliluonnolliseen, älä lue tätä."

Vierailija
37/39 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uskoisi että nyt ollaan valitsemassa kappaletta edustamaan Suomea laulukilpailuun.

Järkyttävän hirveitä kappaleita esitetty.

Vierailija
38/39 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan hermopäiden kautta hermostoa pitkin aivoihin.  Siellä on nyt ollut joku hajuste joka sai sut euforiseen tilaan.

Ihminen voi lukea energioita ja jopa keskustella henkien kanssa...

Jättäkää noi henkiopas hommat heti, ne ovat demonisia valtoja. Todella vaarallista olla siellä, koska ne osaavat "valkoisen enkelin" leikin.

Ne ovat täysin luonnollisia ja elämään kuuluvia asioita. Monet ovat olleet herkkiä lapsesta asti ja nähneet henkimaailmaan liittyviä asioita. En pelkkää pahoja henkiä, uskon että hyvä on voimakkaampi kuin paha.

Vierailija
39/39 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei uskoisi että nyt ollaan valitsemassa kappaletta edustamaan Suomea laulukilpailuun.

Järkyttävän hirveitä kappaleita esitetty.

Eri ketjuun varmaan tarkoitit? :)