Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko tunteneet "energioita" julkisilla paikoilla?

Vierailija
28.02.2026 |

Jos et usko mihinkään yliluonnolliseen, älä lue tätä.

Kävin tänään tutussa kauppakeskuksessa ja kiertelin ihan ajankuluksi eri kaupoissa. Yhdessä kaupassa koin vähän erikoisia. Siellä tietyillä hyllyväleillä koin tosi voimakkaan "aallon" myötätuntoista rakkautta ja empatiaa nuoria naisia kohtaan. (Olen itse jo vanhempi nainen.)

Se oli niin voimakas tunne, että meinasi ihan tulla kyyneleet silmään, mutta en sitten ajatellut sitä sen enempää. Kiersin kaupassa muilla sektoreilla ja siellä sitä tunnetta ei ollut. Kun ulos mennessä ohitin sen kohdan, jossa sen "energian" olin kokenut, niin se tuntui taas siinä samassa kohtaa!

En ole koskaan ennen kokenut mitään vastaavaa, eikä mieleeni olisi edes tullut alkaa aktiivisesti kuvitella sellaista. Se oli siis täysin uusi ja yllättävä tilanne.

Olen miettinyt, että voiko olla mahdollista, että siinä kohtaa kauppaa oli esimerkiksi enkeli tuomassa voimia asiakkaille, jotka olivat pääosin nuoria naisia?

Ymmärrettävästi en viitsi tutuilta kysellä, onko heille koskaan tapahtunut vastaavaa, kun on varmaan harvinaista ja luulisivat hulluksi. Utelen siksi täältä palstalta, että onko kenellekään koskaan tapahtunut mitään vastaavaa?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on vain aivoissasi. Mikään ei ulkopuolella.

Vierailija
2/39 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivojen kautta ne ulkopuolisetkin asiat tulevat fyysiselle tasolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan hermopäiden kautta hermostoa pitkin aivoihin.  Siellä on nyt ollut joku hajuste joka sai sut euforiseen tilaan.

Vierailija
4/39 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tuntenut autoni (silloinen Renault Clio) seksuaalisen energian, kun se halusi lähteä ajamaan söpön valkoisen Volkswagen Polon perässä!

Vierailija
5/39 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan energia ei manipuloi tunteita itsellä. Niitä voi tiedostaa. Kaupungeissa energioita on aika paljon, myös negaa paikoin. Itse vaikuttaa omiinsa.

Vierailija
6/39 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan hermopäiden kautta hermostoa pitkin aivoihin.  Siellä on nyt ollut joku hajuste joka sai sut euforiseen tilaan.

Ihminen voi lukea energioita ja jopa keskustella henkien kanssa...

Vierailija
7/39 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kokenut. Ihmisten välillä tai parissa kyllä. Sinulla on mielenkiintoinen kokemus Ap. En vain osaa kyllä yhtään sanoa mistä siinä voisi olla kyse.

Vierailija
8/39 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvailit hyvin sen tunteen miten enkelit näyttäytyvät. Se tuntuu juurikin voimakkaalta lämmön ja rakkauden aallolta jonka vuoksi alkaa itkettää. En ole tuntenut sellaista satunnaisesti mutta silloin kun on pyytänyt apua. Ehkä tuolloin oli joku joka tarvitsi apua? 

Vierailija
9/39 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko piereskellä naamaani ja suuhuni? Saanko myös syödä ulosteesi?

Voin toki. Ensin leggingsit jalassa pieren sun naamaan ja sit peppu paljaana pieren suoraan suuhusi polttavia pieruja, jotka kurahtelee ja rutisee suuhusi kovalla paineella ja pitkäkestoisesti. Sen jälkeen ulostan suuhusi ja naamallesi.

Vierailija
10/39 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No aivot ja keho on kuin antenni/vastaanotin, eli näin käsitellään nämäkin energiat. Ei poista sitä mahdollisuutta että tulevat ulkopuolelta vaikka sinä itse ne koetkin.

Vierailija
11/39 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

,

Vierailija
12/39 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen eri paikoissa erilaisia energioita. En kaikkialla enkä haluakaan tuntea, mutta välillä paikkojen energia tulee iholle. Olen aivan tavallinen, akateemisesti koulutettu henkilö. On hyvien energioiden paikkoja, sitten sellaisia, joista aistii epätoivoa tai jollain tapaa ristiriitaista tunnelmaa. En ole perehtynyt asiaan sen kummemmin, enkä tiedä, miksi tunnen näin. 

Vierailija
13/39 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvailit hyvin sen tunteen miten enkelit näyttäytyvät. Se tuntuu juurikin voimakkaalta lämmön ja rakkauden aallolta jonka vuoksi alkaa itkettää. En ole tuntenut sellaista satunnaisesti mutta silloin kun on pyytänyt apua. Ehkä tuolloin oli joku joka tarvitsi apua? 

Sitä vähän ajattelin, että ehkä siellä oli ihmisiä, jotka tarvitsivat myötätuntoa ja rakkautta.

Tämä oli niin poikkeuksellista ja tapahtui niin yllättävässä paikassa ja, niin, täysin yllättäen, että siksi mietin sitä vieläkin.

Minulla on ollut aika paljon yliluonnollisia kokemuksia elämäni aikana, muttei koskaan mitään tällaista. Tuntuu tosi hienolta, että ihan noin keskellä arkista ihmispaljoutta, siis konkreettisesti kaupassa, voisi olla enkeli levittämässä rakkautta ja jaksamista. Ei tarvitse edes mennä kirkkoon, vaan enkelit jalkautuvat ihmisten luo, tarvittaessa vaatekauppaankin.😃

Ap

Vierailija
14/39 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se liittyy paikan historiaan ja mitä siinä kohdalla on joskus ollut  tai tapahtunut 

Vierailija
15/39 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kokenut kauppakeskuksissa vain muiden stressaantuneita, negatiivisia energioita, kunnes ymmärsin sen ja opin suojautumaan muiden energioilta. Ennen inhosin kauppakeskuksia juuri tuon energian takia, mutta nyt se ei enää haittaa.

Onpa ihanaa, jos olet tuntenut kauppakeskuksessa myötätunnon energiaa. Jollain tavallahan sitä on sinne tuotu, onko se sitten enkelin tuomaa vai mitä. Olen kokenut enkeleiden tuomaa energiaa energiahoidossa (sekin on harvinaista) ja se oli tosi vaikuttavaa ja kyyneleet tuli silmiin. Näistä ei tosiaan voi puhua sellaisille, jotka eivät asiasta tiedä mitään. He vain hermostuvat.

Vierailija
16/39 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokenut tuollaista, mutta kiinnostava ajatus. Mukavaa, että se oli nimenomaan positiivista. 

Vierailija
17/39 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se liittyy paikan historiaan ja mitä siinä kohdalla on joskus ollut  tai tapahtunut 

En usko. Tuntui että se oli tilapäinen tapaus, tavallisessa kauppakeskuksessa ja siellä siksi, että siinä kohdassa kävi henkilöitä, jotka tarvitsivat rakkautta ja lohtua. Se ei ollut tarkoitettu minulle, vaan niille nuorille naisille siellä.

Nuorten miesten paikoissa on varmaan vastaavasti enkeleitä antamassa myötätuntoa ja rakkautta heille. Siinä kaupassa oli miesten osasto toisessa päässä, ehkä siellä oli toinen enkeli, en tiedä, kun en käynyt siellä...

Ao

Vierailija
18/39 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa. Millä mekanismilla?

Vierailija
19/39 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kokenut kauppakeskuksissa vain muiden stressaantuneita, negatiivisia energioita, kunnes ymmärsin sen ja opin suojautumaan muiden energioilta. Ennen inhosin kauppakeskuksia juuri tuon energian takia, mutta nyt se ei enää haittaa.

Onpa ihanaa, jos olet tuntenut kauppakeskuksessa myötätunnon energiaa. Jollain tavallahan sitä on sinne tuotu, onko se sitten enkelin tuomaa vai mitä. Olen kokenut enkeleiden tuomaa energiaa energiahoidossa (sekin on harvinaista) ja se oli tosi vaikuttavaa ja kyyneleet tuli silmiin. Näistä ei tosiaan voi puhua sellaisille, jotka eivät asiasta tiedä mitään. He vain hermostuvat.

Olen joskus käynyt enkelihoidoissa. Usein hetki alun jälkeen saan pidätellä vähän aikaa itkua. Ehkä se energia saavuttaa sydän chakran ja avaa sitä, näin uskon.

Vierailija
20/39 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa. Millä mekanismilla?

Asioista tiedetään vielä hyvin vähän, tiede on nuorta.  Vaikka mekanismia ei tiedettäisi, niin ei se estä ilmiön olemassaoloa. 

Sivusta.