***~TAMMITOIVEET~*** vko 18 to-su
Kommentit (68)
Lupaavalta kuullostaa. Paljon peukkuja ja plussapuhureita siihen suuntaan. Jännään täällä tulosta :)
Tietääkseni kaupat eivät ole vielä sunnuntaisin auki..vai olisikohan jo kesäaika kaupoissa alkanut?
Mä täällä vieläkin jännään kovasti, keksin juuri tuossa ihka uuden oireenkin xD " kun pieraisee niin sattuu oikeaan munasarjaan" xD No jooh kyllä sitä nyt sitten syynää itseään kaksinkertaisella suurennuslasilla taas alkuviikon ;)
Lastwish kp 30/32 yk4
http://forums.ovusoft.com/chart.asp?id=lastwish
lastwish: täällä toinen syynääjä!! :o)
Itse huomasin että jos jännittää alamahaa niin repii munasarjoihin tai jos aivastaa niin se vasta sattuukin... Mutta pakko yrittää pitää jalat maassa on tässä niin monesti pettynyt negatesteihin ja tädin tuloon. Muistan kuinka sitä oli toiveita täynnä kun aloitti yrityksen. Nyt sitä vaan turtana oottaa ja syynä joka oireen :o( Toivottavasti sulla ei kestä niin kauan ku meillä kestää...
Niiloakseli kp26/30 yk10 dpo11(kai)
Menin sitten testaamaan sun alavatsan jännittämisen, nyt sattuu niin että vesi valuu silmistä x_X
Mie en oo viel alkanu tarkastelemaan nuita raskausoireita, koska joka kuukausi niitä oon syynännyt ja aina on tullu pettymys :( mut eiköhän se tästä...aina vaan sitä nii paljon toivoo, et raskaana olisin :) välillä oon niin masentunu ku menkat alkaa, ja välillä tuntuu et mieskään ei oikeen jaksa sittenkään tätä mun raskaushöpötystä, koska aina ku puhun sille et nyt saattais olla ne päivät, nii aina meitin seksi elämä lopahtaa :( vaikka kyl se mulle vakuuttaa aina ku menkat alkaa et seki on pettynyt, mutta ei se kyl mua saa kauheen vakuuttuneeks :( mutta ehkä mä vaan ylireagoin :)
Mutta kaikille paljon +++++++ tuulia ja tsemiä testauksiin :)
Mulla taas sattuu alavatsaa repäisevästi aina kun niistän tai yskin. Muutenkin alavatsa tuntuu koko ajan, ei siis satu, mutta tunnen sen. Näin täällä.
Täällä on palattu reissusta, mutta mutta...Tänään alkoi menkatkin :( Joten se siitä! Helmikuisiin on siis mentävä...Mutta positiivista se, että luteaalivaihe oli 13 päivää! Eli sen kanssa ei pitäisi olla ongelmaa! Jes!
Sori, kun en jaksanu pahemmin lukasta viestejä, mutta monella on lupaavia oireita! Paljon plussia teille ja hyvää jatkoa!
Nelliina kp1 yk5
Nyt kyllä meikäläistä jännittää ja kovasti. Vieläkään ei ole tätiä näkynyt vaikka viimisen viikon on ollut ihan menkkamaisia tuntemuksia. Eilen ryntäsin sohvalta esikon perään ja tuli tosi kovat repäisykivut molemmin puolin alamahaa. Mulla ei ole tälläisia ollut sitten edellisen raskauden, joten toiveet pomppas kyllä korkealle.
Olen tilannut Aconin herkkiä testejä ja ne tulevat huomenna. Aion ottaa aamupissaa talteen ja teen testin heti puoliltapäivin, kun posti tulee.
Edellisessä raskaudessa kävin oireettomuuden takia alkuraskauden ultrassa rv 7+5. Tiesin ovistestien perusteella suht tarkan oviksen ajankohdan. Ultran mukaan viikkoja oli kuitenkin viikko vähemmän, 6+5 ja lekuri sanoikin, että muutamaa päivää aikasemmin ei olisi sydämensykkeet vielä näkyneet. Voiko siis jollain ihmisilä " alkaa raskaus hitaammin" ? Tai voi varmaan, jos katsoo noita PeSun raskaushormoninkasvutaulukkoa; aikamoisia heittoja. Tämä oli jäänyt mieleeni kaivelemaan ja nyt tietysti vielä, kun mietin koska tämä mahdollinen raskaus taas näkyy.
Huomenna tai tiistaina on kuitenkin se kaks viikkoa oviksesta... Mulla ei ole muuten ikinä terot pettäneet näin ja täti ollut tulematta, ellen ole ollut raskaana.
Pelkkää omaanapaa, mutta nyt en pysty keskittymään mihinkään. Mietin vain, lähtisinkö hakemaan kyliltä raskaustestin jo nyt..
Tää helppaa vähän, kun saa purkaa jännitystä tänne ja lukea muiden piinailua ja kuulumisia. Mieskin kun on reissuhommissa, eikä tullut tällä viikolla lainkaan kotia, niin en viitsi hänelle koko ajan puhelimessakaan piinailla. " Salaa" , kun toista yritetään, niin tää on joskus aika yksinäistä, oon huomannut.
Kaikille oikein hyvää sunnuntaipäivää!
Mietin, että mahtaako esim. Prisman vaatekaupat olla auki nyt sunnuntaisin. Jos vaikka lähtisi esikon kanssa shoppailemaan...
Lissukas kp 29/26