***~TAMMITOIVEET~*** vko 18 to-su
Kommentit (68)
Täällä sitä tätiä tuskaisena odotellaan, nyt on jo mahassa pikkuisen nippaillut siihen malliin, että kyllä se sieltä viimeistään huomenna tulee. Kävin jo varmuudevuoksi tuolla Helmenkastajia katselemassa ja ilmoittautumassa joukkoon.
Allu: Yhdyn Hobbien mielipiteeseen, että sun miehellä ei todellakaan ole kovin yksitoikkoinentyö jos tuota reissaamista ei lasketa siksi. kokemuksesta tiedän, että se on todella rankkaa. Kellon tuijottaminen ja koneiden odottaminen ei ole helppoa. Puhumattakaan siitä, kuinka paljon se koettelee parisuhdetta. Voimia sulle sinne oikein kovasti! Toivottavasti sulla on pian hyviä uutisia ;)
Joo, taas olo helpottui pikkuisen, kiitos!
huhtityttö kp29/noin 28
lastwish: meidän kropat on samalla vaihteella :o) mulla kans selkä tosi kipeä,etoo,väsyttää ja kyllä tuo mies on NIIN ihana... ekassa raskaudessa en saanut tarpeekseni miehestäni :o) Se olis varmaan tullut hulluksi jos ei olisi päässyt välillä armeijaan karkuun ;o)
mahaa turvottaa ja nippailee,aivastaessa repäisee tosi kipeää :o(
Tässä pitää vielä 5 päivää odottaa tätsykkää mutta voisi kyllä mennä espanjaan lomalle vuodeksi,Kiitos!
Niiloakseli kp25/30 yk10
lastwish musta tuntuu että mua pidettäis hulluna jos puhuisin näistä vauva touhuista sukulaisille. Kaksi mun hyvä äkaveria tietää ja nekin pitää mua välillä hulluna kun kerron mihin kaikkeen sitä alkaa saadakseen vauvan...
Tänne meitä mahtuu monenlaista ja salaa sukulaisiltahan tämä on tehtävä jos ei halua jatkuvien kysymysten turruttamaksi joko,joko,joko....
Täällä taas pikaisesti. Minulla on nyt näemmä laantunut tämä kuumeilu sen verran, että palstailu on jäänyt vähemmälle. Oon yrittäny miettiä muita asioita, laihdutuskuurinkin nyt aloitin, koitan " karpata" (siis vähähiilihydraattista diettiä tarkoitan), saa nähdä tuleeko tuloksia.
Oviksesta 3 päivää. Muutama päivä siis pitää piinata, ennen kuin voi ekaa testiä tehdä. Lämmöt eivät ole taaskaan kovin korkealle nousseet, mutta ehkä ne eivät kerro kaikkea. Pieni toivo siintelee mielessä..
Sorry omanapainen tekstini. Plussasäteitä kaikille tasapuolisesti!
Koralli73 kp 16/n.26 dpo 3 yk10
http://koralli.page.tl/
ps: minä kun aina puhun siitä Persona-monitorista, niin skannasin tämän kierron tikut tuonne sivulleni. Hyvinhän niitä pystyisi tulkitsemaan ilman monitoriakin. Tai siis sen lh-huipun nimenomaan näkee selvästi ilman monitorin apuakin. Mutta ehkäisyynhän tuo on alun perin tarkoitettukin, ja siihen onkin ihan hyvä apukeino.
Niiloakseli, eikö me voitas siirtyä ihan hyvin tonne odottajiin kun mäkään en aikasemmissa raskauksissa saanu miehestäni koskaan tarpeeksi ;)
Odotan koko ajan että joku kirjottaa tähän ketjuun mielipiteitään xDD
Lämmöt näin illalla 37,6 parhaimmillaan ja rintoja vihloo ihan kirjaimellisesti, tosin mun tuurilla ne menkat alkaa ihan just tai parin päivän sisällä. Onneksi saa edes hetken elätellä toiveita että masussa olis muutakin kun pahantuulinen täti ferrareineen lähtökuopissa. Simppoja on viskelty sinne sun tänne jotta maksimaalinen mahdollisuus olisi olemassa, raukat suihkitaan liikkeelle vähän väliä no ei voi ainakaan väittää ettei oltas yritetty tässäkin kierrossa xD Mies kohtelee mua jo kuin odottaisin, minulle tuodaan herkkuja ja muistutetaan kuinka tärkeä on muistaa juoda tarpeeksi. (Ressukka sekin odottaa jo kovasti plussa uutista) Noh ei auta kun odotella vielä muutama päivä sittenhän sen taas tietää, kuppi varmaan ja hyppelee vessan peilikaapissa " jihuu kohta taas olen tärkeä" >:|
Odottavan aika on pitkä ja nämä viimeiset päivät tuntuu ihan sai-raan pitkiltä :((
lastwish kp 29/32 yk4
Voi kun sulla on hieno viiva kp 12 ollut! Varmaan kiva että tietää just milloin ovulaatio on ollut. Voi kun meitsikin sen vielä joskus pongais, tai siis parempi tietty jos ei enää tartte.
Niiloakseli ja lastwish: huh kun jännään teidän puolesta, tosi lupaavalta kuulostaa!!
Kohta satelee plussia, jooko?
Hobbie kp13/27 yk4
Lauantain kuulumisia lukemassa ja tietty vähän kommentoimassakin ;)
PauliNealle tsemppiä helmikuuhun!
Taizkalle paljon +++++! Kyllä nyt saisit jo noiden oireiden perusteella ottaa sen vahvan plussan!
Aaringonlapselle tervetuloa ja pidän peukkuja! bd bd bd Meinaatko milloin testata¿?
Latswishin käppyrää kävin katsomassa, mutta mulla menee kyllä ihan yli hilseen noin jutut¿? Toivottavasti seuraava testaus toisi sen plussan tikkuun ++++
Piinapäiviä viettäville puhallan täältä plussia tulemaan +++++!
Vadelma, siellä kuuluukin olla keltarauhanen antamassa alkiolle ruokaa, istukka kun on valmis vasta n. rv12 eli kyllä voisin yhtyä lääkärin sanoihin ja olla melkeinpä varma uudesta raskaudesta! Ajattelitko tehdä kotona testin vai voitko teettää TK:ssa? Varovaiset onnittelut :)
Aamun_kuiskaus, kannattaa tosissaan pyytää kyllä tarkempiin tutkimuksiin, jos noinkin tiheesti on pää kipeä!
Juu, mies on tosissaan nyt reissannut kovasti ja tietty se sitten kuormittaa mua mahdottomasti, kun ei ole toista aikuista jakamassa sitä arkea :/ Onneksi kultsi on kuitenkin ens viikon kokonaan paikkakunnalla, niin pääsen käymään viimeinkin hamppilassa, kampaajalla, lääkärillä jne. Ja se on niin totta, ettei matkustelu mitään hauskaa ole! Kiitos kovista plussapuhureista, ihanaa kun olette kulkemassa mukana! *halaus teille kaikille*
Nää sateet on kyllä vielä pieniä esmes tän vuoden tammikuun alun sateisiin, silloin Riossa kuoli viikon sisään 30 ihmistä ja monella muullakin paikkakunnalla etelässä oli kuolonuhreja :´(
O.N tänään on sitten ollut kivuista ja limoista (yök!) päätellen ovis! Kipeetä on välillä tehnyt niin, ettei ole pystynyt istumaan eikä kävelemään lainkaan vaan on pitänyt pötkötellä kyljellään =/ Mutta ei kyllä puhettakaan, että pystyisin viekoittelemaan miestä vaakamamboon, sen verran sattuu pahasti¿ Mutta jos sitä huomenaamulla aikaisin saisi vähän peittoja pöllyyteltyä ;)
Nyt jatkuu eilen alkanut TSH-trilogian katsominen, vuorossa siis Kaksi Tornia!
Mukavaa sunnuntaita kaikille!
-Allu kp14, yk8
Meinas unohtua, veljen vaimoa on nyt käynnistelty ja toiveissa on, että pienet syntyisivät huomenna =)
Ja voi minkä määrän olete kirjoitelleet tällä välin kun en ole ehtinyt kuin pikaisesti käydä lukaisemassa kuulumisianne, ihanan ahkeraa porukkaa täällä=)
Lisuliinille tätipahoittelut ja parempaa onnea uuteen kiertoon!
AnniHelen@, toivottavasti nää meidän pitkäkestoiset ovikset toisi jotain muuta kuin tädin vierailulle;)
Taizkalle ja Nelliinalle negapahoittelut. Nelliinan tilannetta saadaan nyt jännittää iltaan saakka=) Milloinkas Taizka meinaa testailla suraavan kerran?
Mikäs Köllerön tilanne on?
Aamun_Kuiskaus, monillahan runsas valkkis kuuluu alkuraskauteen, pidetään peukkuja että näin olisi sullakin=)
Niiloakselillakin vaikuttaa lupaavalta;) +++++
Fannylle parempaa onnea uuteen kiertoon!
Joko Kevätkerttu on testannut, kyllähän herkässä testissä saataa jo näkyäkkin?! =)
Piipaaalle pahoittelut negasta mutta mikäs on tämän hetkinen tilanne? Plussaa sinulle niin kovasti jo toivoisin!
Villiinalle halitukset!! Jaksamista toivotan ja kaikkea hyvää elämääsi!
Allulle plussatuulia ja tärppionnea sinne kauas kauas kauniiseen Brasiliaan, vaikkakin luonnon käyttäytyminen siellä vaaralliselta kuulostaakin.
Lastwishille negapahoittelut mutta pelihän ei ole vielä lainkaan menetetty! Lupaavaltahan tuo vaikuttaa;)
Vadelmanille varovaiset onnittelut ja toivotaan että pikkuinen jaksaisi kyydissä!
PauliNealle tätipahoittelut ja onnea uuteen kiertoon!
Hobbie, eikös ne simpat saata hyvinkin elää 3-5 vuorokautta ja joskus pidempäänkin=)
Huhtitytölläkin on tosi jännät paikat +++++
Ja viimeisenä omaa napaa. Ovistesti näytti vielä viidentenäkin päivänä plussaa, ei ihan niin voimakasta kuin muina päivinä mutta kontrollia vahvempi kuitenkin. Sitten lopetin tikuttelun kun ei siitä vastaavaa hyötyä olisi ollut ja kuitenkín viiva oli jo haalistumaan päin. Oviksesta saakka on ollut sellaisia repäisykipuja, äkkiä ohimeneviä mutta tuntuvia.
Ja sit tätä ei ole sattunut pitkiin aikoihin, imetän siis tota junnua vielä illalla ja yöllä, noin 2-3 krt/vrk. Ja lähinnä se on sellaista naukkailua eikä niinkään nälkäsyömistä joten maitoa ei kovinkaan runsaasti enää ole tullut hetkeen aikaan. Toissa iltana kuitenkin yhtäkkiä oli yöpaita märkä ja maitoa tihkui toisesta tissistä pariinkin otteeseen illan aikana=0
Ja se mikä mun toiveita taas nostaa ja lisää jännitystä rutkasti on se et mun lämmöt ei oo tänä aikana kun olen niitä mittaillut noussut koskaan näin nopeesti ylös kuin tässä kierrossa. Ja ei koskaan ole ollut 37 tai yli muuta kuin tänä aamuna 37,1!! Taitaa tulla iso pettymys taas mikäli täti tuleekin=(
No nyt lopetan tämän romaanin kirjoittamisen ja plussatuulia puhallan kaikille+++++++++++++++++++++++++++=)
p02p06 kp 25/30-31 yk 5 dpo 5
http://www.fertilityfriend.com/home/187736
Yöllä näin unta, että plussasin... No heräsin aamulla viideltä, ja ryntäsin heti tekemään testiä kun nyt jo kp 26/21-26! Mutta ihan puhdas negahan se oli :( Mieli maassa. Olishan raskauden pitänyt jo näkyä, kun oviskin oli jo kp11 tienoilla...
Palailen myöhemmin lueskelemaan pinoa, nyt harmittaa niiiiiiiiiiin vietävästi! Nyyh :(
kevätkerttu
TUlinpas nyt vähän paremmalla ajalla lukemaan viestejänne.
Kevätkertulle pahoittelut negasta :(
P02p06: Uskomattoman hieno käyrä sulla, sehän suorastaan ponkaisi korkeuksiin! Aivan kadehdin kun mulla ei lämmöt oviksen jälkeen ikinä nouse noin hienosti. Ehdottomasti paras käyrä tähän asti mitä oon sulta nähnyt. Jospa se olis nyt tärpännyt! :)
Allukos se asui siellä toisella puolen maapalloa. En ole kaikkia juttuja lukenut, mutta hurjilta kuulosti nuo kuolemat sateiden takia. :/ Toivottavasti ovistouhut osui siellä nappiin, hyvältä kuulosti ainakin.
Lastwishin käyrään en osaa sanoa oikein juuta ja jaata, kun siellä noita lämpöjä on niin harvakseltaan. Tuo tiputteluvuoto olis voinu tulla kiinnittymisen aikoihin tai sit se oli vasta ovisvuotoa. Vaikea sanoa. Ainakin lämmöt on nyt viime aikoina ollu niin korkeat, että luulis oviksen olleen jossain välissä. Muuta en osaa sanoa.
Hobbie: saattoihan se sun tasavahva viiva olla lh-huippu kuitenki. Oliko sun mies nyt sit pois sen jälkeen, eli menikö teillä just ovis ohi? :( Toivottavasti ei, ja onhan ne simpat sitkeitä sinnittelmään muutaman päivän.
Vadelman: Eikös ne sano tosiaan että km:n jälkeen voi hyvinkin tärpätä nopeasti uudestaan, kohtu on vastaanottavainen. Miten aiot nyt varmistaa oletko uudestaan raskaana? Teetkö uusia testejä, niin ett jos haalea plussa vahvistuu niin olet raskaana, vai käytkö gynellä tmv? Ainakin sun oireet on kyllä todella lupaavia.
Mites Lissukas? Entä Taizka?
Olikos muita ihan just piinaavia?
Piipaa: Voi ku mä niin toivosin että sulla tärppäis :I Voiko ne haamut testeissä johtua clomeista/lugeista, miten voisi, kun eihän ne oo raskaushormonia? Vai mistä päättelit tuon? Mulla ei oo kokemusta kummistakaan lääkkeistä, joten tiiä, mut lugethan on siis keltarauhashormonia. Ei kai raskaustestit siihen reagoi? Vai onko ne niin samanlaisia hormoneja? Tunnustan, en tiedä tästä asiasta yhtään mitään.
( . ) Eipä kummempia, en muistanut lämpöä mitata aamulla, kun kissa mourusi korvan juuressa niin hermot meni siihen kun herätti minut aikaisin aamulla. (no kello 7 mut kummiskin)
Mulla on ny päällimmäisenä mielessä dietti tällä hetkellä ja mietinkin että pitäskö pitää kuumeilussa pari kuukautta taukoa ja yrittää tosissaan pudottaa painoa. Sit toisaalta ei taas halua yhtää kuukautta väliin ku tää hedemöityminen näyttää muutenki olevan niin vaikeeta. Joten kaipa mä vaan oon dietillä ja yritän raskautua. Lopetan sit dietin jos tärppäis. Ei kai se haittaa olla dietillä siinä vaiheessa kun ei vielä tiedä olevansa raskaana, ei kai?
Mä näin kans tuossa viikko sitte unta että tein positiivisen raskaustestin. En ole pitkään aikaan sellaista unta nähnyt. Oli haiku mieli ku heräs...
Jahas, josko lopettais tämän romaanin. Mukavaa sunnuntaipäivää kaikille!
Koralli73 kp 17/26 dpo4 yk10
Oviksesta alkaa olla noin viikko aikaa ja eilen vihloi kohdun seutuvilla aika kiitettävästi. Ennen kuukautisia mun mahassa ei tunnu miltään erikoiselta. En ole tuntenut tällaista vihlontaa muulloin kuin viimeksi raskaana ollessani. Vihlonta tuntuu jatkuvan tänäänkin. Lämmöt on ollu monta päivää 36,7 kun normaalisti on 36,4. Olen tosin mittaillut aina vähän eri aikaan päivästä. Viimeksi kun plussasin, ei tullut lämpöjä mittailtua, joten en voi verrata niitä. Toivon hurjasti, että nämä tosiaan olisivat kiinnittymiskipuja! Pitäkää peukkuja! :)
Essi78 (kp 26 / ?)
oltiin sukujuhlissa tuossa eilen illalla, pääkaupunkiseudulla. ajeltiin illalla miehen kanssa kotiin kuitenkin, koska viikonloppuun sattui juuri parhaimmat päivät kierron kannalta (kp13-14).
saatiin nukkua yö kunnolla ja aamulla istutettiin vauvansiementä oikein urakalla ;) poikamme oli mummilassa yökylässä joten saatiin touhuilla kerrankin ajan kanssa X)
).( masua on nippaillut ja toissapäivänä kuvotus nosti päätään.
limat on runsaimmillaan joten toiveet tässä kierrossa taas varmaan aivan liian korkealla..
mehän ollaan istutettu vauvansiementä tässä kierrossa JOKA päivä kp6 lähtien joten senkin takia toiveet ihan taivaissa..mies kyllä alkaa jo hieman puutua tähän touhuun, sanoi että ajatus tuntui alkuun tosi hyvältä mutta kun nyt ollaan jokainen ilta puuhailtu niin alkaa jo kyllästyä =0 !
noh, mutta kun olen päättänyt tässä kierrossa peuhata joka päivä ainakin tuonne kp24 asti niin se on sitten miehen vaan " kärsittävä" ;)
ajattelin varmistaa ettei ole nyt ainakaan simppojen vähyydestä kiinni tää homma..
mulla loppu ovistikutkin jo kp 12 joten nyt en sitten tiedä että ovuloinko edes tässä kierrossa :(
mutta +++++- tuulia, täällä alkaa taas olla jännät paikat!
nyt vauvauutitisia kehiin tytöt! :D
marie kp14/26-29 yk4
olen uusi täällä,lukenut kuitenkin teidän juttuja pari päivää.... itselläni alkaa kanssa olla jännät paikat kp 19/28, n.1,5vkoa pitäs oottaa.
meillä on poika 06/05 ja aateltiin, että nyt ois hyvä aika alkaa yrittään toista, sopiva ikäero. esikoisen kohdalla tärppäs heti ekasta kerrasta, että jänskättää miten käy nyt...pupuiltu ollaan oviksen aikaan pari kertaa päivässä:::)))
ihanan lämmintä sunnuntaita kaikille!!!
tomsuli kp 19/28 yk1
Päiviä kaikille!!! :D
Täällä ei eilen vieläkään ovistikku näyttäny plussaa, mut se olikin se viimeinen tosta paketista :( no, kuitenkin ovis ois pitäny olla torstaina ehkä perjantaina, mut ei näy ei kuulu :( no yritystä onneks on ja toivottavasti myös jatkossa :) onnea plussanneille ja tsemiä plussaa odottaville :) ilmottelen tuntemuksistani tänne enemmän, ois ihanaa tutustuu teihin paremmin :)
Tosiaan aattelin koittaa jaksaa ootella huomis aamuun kun silloin pitäs tädin tulla rytisemällä jos tulee toivottavasti ei.
Oltiin eilinen ilta ukon pikkuveljen muijakaverin synttäreillä ja meni se ilta siinä mukavasti ei kauheesti ehtinyt miettiä koko asiaa mut kun tultiin yöllä kotiin ja olin menossa nukkuun ja katoin alas päin ni tuntu et rinnat rjähtää sellanen painon tunne tuli et kyl nyt on ihme jos ei tärppi käynyt mut katsotaan nyt.
tekis kyl mieli jo testata mitä mieltä ootte mulla on apteekin oma testi joko näyttäis? kp 27/27
ja paljon ++++++++ kaikille ja jaksamisia piinailijoille
taizka
Elikkäs menkat alkoivat tänään 4 päivää myöhässä. Mulle tosi erikoista, sillä kierto on ihan muutamaa poikkeusta lukuunottamatta aina se 28 päivää. Ja todella lupaavia oireitakin jo oli. No, en oo kauhean pettynyt, sillä emme varsinaisesti vielä edes yrittäneet tehdä kakkosta. Vähän kyllä tuossa jo ehti innostua vauva-ajatuksesta, mutta ehkä ensi kuussa sitten. Muille hirmusti plussa-onnea!
Täälläkin taitaa mennä tämä kierto sivu suun, en ole nimittäin onnistunut bongaamaan ovista tikuilla, jossain vaiheessa tuli hailakoita viivoja mutta ne eivät muuttuneet vahvoiksi ollenkaan. Myöskään mitään limoja ei ole tullut eikä nippailuja joten taitaapi olla anovulatorinen kierto menossa. Siispä taidan jo haudata haaveet tammivauvasta. :(
muille kummiskin kovasti ++++++ -tuulia!
susumint
kp 23/31-41
En ole pahemmin päässyt kirjoittelemaan ja teidän jututkin luen tarkemmin illalla.
Kuitenkin onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä piinailijoille!
Omassa navan alla tapahtuu kyllä jotain, toivottavasti sitä jotain mitä täällä kaikki toivoo. Nyt on kp 23/31 menossa ja kaikenlaista nippailua tuntuu mahassa. Rinnat tuntuvat myös hieman aroilta. Testiä en ole vielä tehnyt, vaikka kaapissa niitä olisikin. Ajattelin testailla äitienpäivänä, jos maltan mieleni.
Plussia kaikille ja tuhannesti!
Ida
Lastwish: Kerran luin että joku mainitsi tuollaisen miehen himoitsemisen raskausoireeksi bd bd!! Toivottavasti et joudu pettymään. Mulla aina kyllä tuo keskittymisvaikeus kuuluu pms-oireisiin.
Vadelman: toivottavasti gyne ois oikeessa!!
Villiina: Nauti nyt elämän muista pikku ihmeistä, ja suuremmistakin. Niitä maailma on pullollaan. Tsemppiä!
Allu: Huh kun teillä reissataan koko ajan, ei käy varmaan tylsäksi miehesi työ kun maisema vaihtelee. Toivottavasti ajoitus ois kuitenkin mennyt nappiin tässä kierrossa.
ON: Meillä toivotaan et simpat on sinnikkäitä. Lopetin ovistikuttelunkin kun ei siitä olis mitään iloa jos toinen ei kuiteskaan nyt ole useaan päivään paikalla. Jatkan sit kun mies on tulossa maisemiin. Tikutin kyl toissapäivänä tasavahvan viivan, miehenkin mielestä oli samanlaiset viivat. Mutta mua epäilyttää kuitenkin, kun ei se ollut siis ollenkaan vahvempi kuin kontrolliviiva.
Hobbie kp jotain 13/27 yk4