***~TAMMITOIVEET~*** vko 18 to-su
Kommentit (68)
Kovia hermoja vaan kaikille testaajille :)
Hienoa, että Huhtityttö alkaa toipumaan, pidetään peukkuja +suhteen bd!!!
Täällä ei mitään uutta. Eilinen päänsärky meni niin pahaksi, että olin taju pois koko illan, makasin vaan sohvalla silmät kiinni. Onneksi ihana mies hoiteli kodin kuntoon ja tytön nukkumaan.
Testin tein herättyäni, ei siinäkään mitään.. (ai minäkö hätähousu???) ;)
Nyt sit oottelen maanantaihin :) hih..
Ihanaa viikonloppua kaikille!!!
kp 24/27-28 yk 1
Mä testasin eilen taas negaa joten aika masentuneet fiilikset. Ehkä siinä taas joku varjojen varjo näky, mutta alan uskoa, että nuo clomit tai luget vaikuttaa jotenkin. Tiedän nimittäin hyvin miltä näyttää puhdas nega, on näitä tullu sen verran paljon tehtyä tässä reilun puolentoista vuoden aikana.
Jos ois ees joku oire niin ehkä vielä yrittäs toivoa, mut kun ei.
Paitsi hirvee väsymys mitä en kyllä voi mikskään laskea.
Huomenna teen vielä testin ja sit hautaan toiveet. =(
Ovistesteistä! Se on ihan normaalia, että ovistesti näyttää plussaa parikin päivää. Lh huippu kun voi kestää noin 2 vrk. Mutta periaatteessa sillä ei ole mitään merkitystä, koska ekan plussan jälkeen käsketään lopettaa tikutus ja ovisajan voi laskea sen mukaan.
Täällä on monella lupaavia oireita, hieno juttu! Kovasti peukutuksia kaikille tasapuolisesti!
Meillä on luvassa niin kiire viikonloppu, että saapi nähdä millonka kerkiää koneelle. Pakko yrittää ainakin pikasesti käydä lukemassa onko plussauutisia!
piipaa 27/27(29) dpo 12
Olipas outo tämä kierto :( Juuri kun olisi toivonut suhtkoht normaalia kiertoa (oli ne tutkimukset + verikokeet), niin pätkäs tällasen ihme kierron kroppa peliin. Naurattaa jo valmiiksi verikokeiden tulokset, kun eilen olin niissä, tuhrua on tullut sunnuntaista lähtien ja tänään alkoi reilumpi vuoto+menkkakivut. Ei taideta saada luotettavia tuloksia, ja hintaakin tuli 70euroa!! Pikkasen ottaa aivoon...saapi nähdä miten tästä edetään...katsotaan mitä gyne sanoo.
Paljonhan täällä on piinailijoita ja jännääjiä :) Hirmuisesti plussatuulia teille ja muille ovistuulia ;)
Ei uskois, että on toukokuu, ulkona lämmintä +4 ja vettä sataa, mutta asiaan.
Allu:mun ovis oli kp16, joten kyllä siinä testissä olis ehkä jotain pitäny näkyä. Oon ehkä turhan pessimistinen... Jos ovis on 14 pvä ennen tädin tuloa niin sittenhän täti tulee huomenna kylään, jos on huono säkä, sitä odotellessa. Vieläkään ei ole ilmestynyt menkka- tai raskausoireita?! Ne mitä viimeviikolla oli on häipyneet. Mistä lie ne oireet johtuneet, toiveajattelua varmaan ;)
Aamun_kuiskaus: Hätähousuja taitaa olla kuule tällä palstalla aika paljon ja mikäs sen kivempaa kuin yrittää saada plussa mahdollisimman aikaisin. Itse en ole ostanut edes testiä kotiin. Ajattelin, että sillä konstin ei tule testailtuakaan turhan aikaisin. Saa nähdä miten ensi kierrossa käy jos täti tulee huomenna.
Jakseluja kaikille!
huhtityttö kp 28/noin 28
paljon +++++++++ teille kaikille!
Kiitos Piipaa, mulla on nyt sitten dpo 2 =).
Allu, missä kaukana asuttekaan? Joku sitä just hiljattain kyselikin, mutta ei tuu millään mieleen.
Minä olen henkisesti niin rikki, että miehen kanssa päätettiin unohtaa yrittäminen ja vauvat. Tässä yrittämisen keskellä olen unohtanut itse elää, vaikka olen nuori ja täynnä elämää. Jokin muutos täytyy tulla, ja se muutos on vauvahaaveiden työntäminen taka-alalle. Meille ei ole biologista lasta tarkoitettu, näin se vaan on. Hirmuisesti kaikkea hyvää toivon teille kaikille ja älyttömästi kiitoksia saamastani tuesta ja kannustuksesta, jännäysseurasta jne.! Olette olleet korvaamattomia! Haleja kaikille :)
Suuri halaus ja rutistus villiina83 ((( ))) (((( ))))
Älä heitä koko kirvestä kaivoon. Pidätte pienen hengähdys tauon, jospa asian olisi sen jälkeen taas ajankohtainen!! Jaksuja!!!
Mä olen menossa viikonlopuksi reissuun, joten palailen vasta su-iltana lueskelemaan/kommentoimaan. Yrittäkääs saada niitä plussia monta niin on kiva sitten palata ;)
Eilen itse tein siis negan, ja uskoisin kans, et olis näyttänyt jo jotain, kun oviksesta oli 11 päivää. Tein apteekin omalla testillä. Nooh, reissuun on otettava siteet sun muut mukaan, mutta kyllä mä silti pienesti jaksan toivoa loppuun asti. Eiköhän mulla sitten sunnuntaina ole jompia kumpia uutisia tiedossa.
VILLIINA, tosi ikävä kuulla, että joudut pitää taukoa vauvahaaveissa! *halii* Toivottavasti se vauva sitten tulee heti, kun vähän relaat! Mä kans jännitän tätä kuumeilua, testailua ym niin kauheesti, että luulen, että sen takia ainakaan ei ole tärppiä tullut. Mut en osaa olla ajattelemattakaan koko asiaa. Mutta kaikkea hyvää sinulle ja toivon, että teille se oma vauva vielä suodaan!
Nyt on pakko mennä pakkailemaan, hirviästi plussatuulia kaikille!
Nelliina kp 27/24-27, dpo12, yk 4
AnniHelen@ tais kysellä missä asumme, Brasiliassa ollaan pian 2.5vuotta elelty:)
Aamun_kuiskaus, oliko tuo pääkipu vain yksittäinen tapaus vai onko sulla usein noin kipee pää? Hierotteella käyminen saattaisi auttaa, jos kyse on jännityspäänsärystä...? Maanantaille pidän peukkuja +++ bd bd bd
Piipaa00 pahoittelut negasta :( Mutta vielä on toivoa ja pidän peukkuja sinullekin, että saatais lisää plussia tähän ketjuun! +++ bd bd bd
Nelliinalle hyvää reissua! Täällä odotetaan sunnuntaista paluutasi koneen ääreen ;) Ja pahoittelut negasta, mutta peli ei ole ohi ennenkuin tätsky saapuu, joten peukut on pystyssä +++ bd bd bd
Huhtitytölle tädin karkoitusloitsu! Sais se luuska kyllä lähteä jo kesälomille, ja kauas ;)
Villiinalle halauksia... Vauvakuumeilu on siitä eriskummallinen juttu, että toisinaan se on pakko väkisin painaa taka-alalle, ettei se täyttäisi ihan koko elämää, sillä muutakin elämää on olemassa ja olen siinä mielessä onnellinen puolestasi tekemästäsi ratkaisusta laittaa vauvatoiveet vähäksi aikaa taustalle ja keskittyä elämään elämääsi tässä ja nyt! Mutta älä kokonaan heitä toiveita biologisesta lapsesta, mekin olemme hyvä esimerkki siitä, kuinka mahdotonkin voi muuttua mahdolliseksi :) Kaikkea hyvää sinulle ja miehellesi, täällä keikutaan odottamassa sitten kun tuntuu että, palstalle palaamisen aika on tullut *halaus*
O.N Jaa, perjantaipäivä valkeni pilvisen harmaana, sadekausi on alkanut :( Viime viikonlopun sateissa täällä kuoli 9 ihmistä, joista 4 alle 10-vuotiasta... Ja pahempaa on luvassa, kunhan rankkasateet kunnolla alkavat tuossa reilun kuukauden päästä...blääh...
Tylsääkin tylsempi keskikierto on menossa eli sillä rintamalla ei uutisia, tai no voisin sen verran sanoo että testipäiväksi olen valinnut 26.5, silloin menkat olisivat n.10 päivää myöhässä eli jos plussa tulee niin siihen vois jopa uskoa...
-Alu kp13, yk8
ja odottavalla mielellä eli tänään tapahtui se mitä oon ootellut eli rinnat on jotenkin hieman erilaiset sellaiset painavat ja rintsikoita on ihan kauhee pitää puristaa ja kiristää joka paikasta....hmmm olisko sittenkin viel mahkuja ja kävin äsken hakemassa apteekista uuden testin jotta saan heti maanantaina testata.
Voi Villiina83 olen tosi pahoillani sun puolesta mut ehkä tosiaan pieni tauko tekee hyvää niin mielikin tasoittuu ja saatte ajatukset pois niin silloin voi jopa tärpätä eihän sitä koskaan tiedä.
Aamun_kuiskaus mulla oli ihan samanlainen päänsärky että huhu mut mullase alko tiistai iltana ja herätti yöllä ja oli koko keskiviikon kipee ennen kuin sain apteekista panadolia kun en uskaltanut ottaa mitään muuta ja tiedän ettei se kyl johtunut niskoista kun käyn tosiaan kahden viikon välein hierojalla että en sit tiedä mut nyt on jo olo ihan ok.
Mut viikonloppua
taizka kp 25/27
Liityn odotusta odottavaan joukkoonne ja tänne foorumille uutena tulokkaana. Meillä odotellaan josko olisin raskaana, viime kierto päättyi raskauteen ja varhaiseen keskenmenoon. Nyt on menossa kp 24/29-33, joten vielä pitää odotella. Rintoja aristaa, masua nippaa ja väsyttää.
Jännää odotella. Tsemppiä kaikille!
Mä kans hätäilin ja testasin tänään tyylipuhtaan negan x) Pakko oli kuitenki jo kokeilla :D
ON: Pahoinvointia väsymystä ja järjetön päänsärky, liekö taas sairaana olen. No katsellaan eteenpäin taas.
Lastwish kp 27/32 yk4
tästä ei taida olla tässä kierrossa apua:
http://www.fertilityfriend.com/home/18c670
Nopeasti tulen kommentoimaan, ennen kun kaveri tulee grillailemaan.
Älkää te, jotka olette testanneet alle kaks viikkoa oviksesta, vielä heittäkö kirvestä nurkkaan. Tuolta PeSun sivuilta ilmenee, että raskaushormonin määrä veressä voipi olla hyvinkin yksilöllinen, kaks viikkoa ovulaatiosta välillä 3-426 mIU/ml. Mulla oli esikoisesta tosi hidas hormonin nousu. Taisin testata selvän plussan vasta joskus kp 34/28, vaikka tiesin oviksen olleen kp 14. Ainoastaan Aconeilla olin testannut haamun aikasempaan, TK:ssa pissatestin antaessani kp 31/28 käskivät hoitajat soittaa lääkärille. Raskaushormonia kuulemma oli, mutta tosi vähän. Eivät siis uskaltaneet onnitella raskaudesta. Kerroin heille kylläkin clomifen-hoidoista, ehkä ajattelivat sen antavan vääriä vastauksia, vaikkei niin olekaan.
Nyt mulla on piinispäivien huippuaika menossa, kp 27/26. Testasin alkuviikolla jo malttamattomana ja negaahan se näytti. Tilasin lisää testejä, mutta piruvie eivät tulleet vielä tänään. Aion siis piruuttanikin kärvistellä maanantaille.
Ihanaa viikonloppua siskokullat! Palaan vielä myöhemmin tarkemmin kirjoituksiinne.
Plussatuulia!!++++++++
Lissukas kp27/26
Mullakin näkyi ekassa raskaudessa plussa vasta kp34/28-34, kp 31 puhdas nega.
Joten liian aikasin testanneet, älkää vielä huolehtiko kyllä ne viivat siihen tikkuun vielä ilmestyy.
Aaringonlapsi tervetuloa! Itselläni sama tilanne, edellinen raskaus päättyi keskenmenoon rv 6+4 ja nyt kp 31/28-34. Raskaustesti on näyttäny haaleaa plussaa tähän asti koko aika. Viimeksi tänä aamuna.
Taizka hyvältä kuulostaa oireet, onnea testaamiseen!
Villiina83 pahoitteluni mielialasta, tsemppiä nyt kauheesti, kyllä se iloksi vielä muuttuu.
allu2006 hui kauheeta mitä kaikkea siellä maailmalla tapahtuu. Pitäisi aina miettiä miten hyvin asiat on täällä kotimaassa. Aika ¿jännää¿ kun asut siellä. pieni kateus. Itsekin tekis mieli välillä muuttaa pois Suomesta, ja nauttia erilaisesta elämästä. Ehkä vielä joskus..
huhtitytöllä, nelliina05, piipaa00, -kevätkerttu- ja Lissukas jännät paikat, ;) toivotaan parasta.
ON: Gyne takana. Raskaustesti aamulla vieläkin haalea plus. Ultrassa ei näkynyt muuta kuin kohdun paksu limakalvo ja keltarauhasrakkula? munasarjassa. Lääkäri sanoi että lämmöt kohoaa noin 0,8 astetta raskauden myötä, kotona mittasin ja oli 36,8. Normaalisti 36,2. Lääkäri epäili vahvasti uutta raskautta, mutta itse en uskalla vielä iloita. Katsotaan nyt.
Ällötys olo jatkuu, pientä mahakipua (menkka kivut hävinneet), lisääntynyt valkovuoto oireina. Vaikea kuitenkin uskoa et olis tärpännyt heti km jälkeen ilman yhtiäkään kuukautisia.
Mukavaa perjantai illan jatkoa kaikille!
-Vadelman kp31/28-34 yk2
allu2006: Välillä on tollasia kauheita päänsärkyjä. Toivottavasti ei tuu taas vähään aikaan. Mut joka viikko on sellanen pieni särky..
Jos tästä joskus raskautuu, niin meinaan pyytää lääkäriltä kunnon lääkkeet.
Toivottavasti siellä tulee ne monsuunit vaan taivaalta *tirsk* niin sä saat sit plussata :)
Putosin sitten Tammikuisista Helmikuisiin.Heti kun olin edellisen viestin kirjoittanut,alkoi tuhru,ja tänään on sitten Kp1.Eli oireettomuus tiesi kertoa kaiken mun tapauksessa.
Yksi hyvä puoli tässä on:tulee aina yksi kuukausi lisää ikäeroa' tuleville sisaruksille' ja se on varmasti hyvä!
Kaikille teille ++++tuulia ja oli täällä taas joku raskautunut,joka ei vielä itse ' uskalla iloita' ,mutta puolestani oikein paljon onnea ja tarrasukkia pienelle!!! :-)
PauliNea Kp1/27-30
ja ilot, asuu sitä missä maailman kolkassa hyvänsä. Kiva juttu tämä Internet =). Brasilia ei oo tuttu kun ystävien matkakuvista. Mut hienolta näytti! Puhallan niin kovasti plussatuulta sulle sinne kauas, että se vie ne sadepilvetkin pois, puuuuuhhhhh!!!
Lastwish, Lissukas, Nelliina:+++++++++++++++ kaikille!!!!
Villiina: Aikalisä on varmasti paikallaan. Ja saahan sitä aina muuttaa mielensä! Mukavaa kevättä ja hyvää mieltä sulle!
Aaringonlapsi: Tervetuloa!
Vadelman: Oih, kuiskaan onnittelut.
ON: Maha on ollu sekaisin ja kipeä koko päivän. Massu mulisee ja pulisee aivan omiaan. Onneksi mies otti ohjat käsiinsä täällä, makuuasennossa on ilta mennyt =(.
AnniHelen@ kp20/22-32 dpo 2
Pakko tulla kirjottamaan vaikka tiedän että elättelen turhia toiveita tämänkin kierron kanssa :E
).(=
No siis normaalisti tässä vaiheessa kiertoa valkkari on jo kermamaista ja niukkaa, elimistö valmistautuu kuukautisiin. Noh meillä lorotellaan kananmunalimaa x_X ja sitä tulee ihan reippaasti, jos en paremmin tietäis sitä on tullu ny aikas monta päivää jo ;DDD
Olo on kurja, oksettaa ja sillee mutta niin aina ennen menkkoja, se kolmen päivän tuhruttelukin mietityttää, olen levoton. En saa mitään aikaseksi, testit on negoja ja ihan tyylipuhtaita ilman haamuja :(( Päänsärkyä on kestäny nyt viikon, selkäkipu vetää hiljaseksi....mitä ihmettä mun kroppa oikein tahtoo sanoa...
Anteeksi volina mutta ei oo ketään kelle puhua omia tunteitaan kun salaa suvulta koittaa lisääntyä.
Lastwish kp 29/32 yk 4
http://www.fertilityfriend.com/home/18c670
Oma mies tuntuu nyt entistä seksikkäämmältä ja tärkeämmältä, mä voisin viettää peiton alla vaikka koko päivän ja hetken päästä uudelleen. Mistä ihmeestä nyt tuulee minusta on tullut hirveä hormonihirviö joka himoitsee miestäään 24/7 xDD
Lastwish
Lapset vihdoin nukkumassa ja mammalla iltavapaa alkanut :)
Fanny78, joskus tosiaan kroppa eläytyy mukaan ¿raskauteen¿, kun sitä mielessänsä oikein toivoo =/ Ja muistathan, että simon on sissejä ja elää jopa viisikin vuorokautta laukaisun jälkeen, joten toivoa on! ;)
Huhtityttö, hyvä että olo on parempi tai siis ettei polvea enään särje niin kamalasti! Mä en kyllä noihin lämpöihin osaa sanoa juuta tai jaata, joten viisaammat auttakoon! Sen verran kysyn jotta minä kp:nä sulla oli ovis¿? Kun meinaan siinähän kestää sen 8-10 vrk ovulaatiosta ennenkuin HCG-hormoonia alkaa erittymään, siis jos on raskaana¿ Mutta peukkuja pidetään viimeiseen asti!
Essi78, teillä on sitten kaikki ¿pantu¿ peliin tähän kiertoon! =) Kovasti hermoja piinailuun!
-kevätkerttu-, jos tarvit pönkkä-apua tädin ulkona pidättelemiseen, niin täällä ollaan! ;) Ja tosiaan samat sanon sulle kuin sanoin Huhtitytölle eli 8-10vrk oviksesta pitäis testissä sitten näkyä jotain elämää. Se ei tosin vielä tarkoita sitä, että raskaus jatkuisi onnellisesti loppuunasti, itsellä näytti viime kierrossa kp20 plussan, mutta vuoto alkoi sitten kp25! Sen tuosta opin, etten kyllä enään testaa ennenkuin menkat on ihan oikeesti myöhässä, säästyypä mielipahalta sillä noi kemialliset raskaudet on aika yleisiä :´(
Marie82, IHANA! Ei tainnut paljoa kyllä mieheltäsi vastalauseita kuulua ;) Tsemppiä!
Niiloakseli, hcg:n normaalisti tuplautuu aina 1.5vrk:n välein (muistaakseni?) kun raskaus on normaali. Näin siis vähintään tapahtuu¿ Mutta se on kyllä sitten yksilöllistä eli toisilla saattaa kuusinkertaistua samassa ajassa kun toisilla tuplautuu =/ Ja kyllä kai se niin on, että mitä isommat luvut hcg:tä erittyy, sen kovemmat oireet¿? Mutta hyvin lupaavalta kuulostaa noi sun oireet! Peukkuja pidetään! ++++
AnniHelen@, onnittelut ovisnegasta =) Ja juurikin niin eli vuoto saattaa olla munasolun irtoamisvuotoa, peukkuja pidetään! Jos sun ovis on ollut tänään, niin se on sitten dpo 0 ja huomenna dpo 1 jne. Näin olen itse laskemisen ymmärtänyt eli lasketaan oviksen/hedelmöittymisen jälkeisiä päiviä (Day Post Ovulatory)¿?
O.N. ei mitään uutta, keskimmäinen oksensi tuossa illanpäätteeksi, samoin piiperö vaikkakin epäilen että raukka söi liikaa velliä ja siitä tuo isommanlainen puklaaminen =/ Mies reissussa (jälleen!), palaa huomenillalla johonkin aikaan¿ Pojilla lauantai-aamu koulua, tai siis oikeestaan urheilupäivä, jossa vanhemmat pääsee ottaan matsia jälkikasvun kanssa ja onpahan siellä muutama esityskin mm. Capoeiraa! Nyt ajattelin juoda yhden tumman oluen ennen sänkyyn hiipimistä,
Mukavaa perjantai päivää kaikille!
-Allu kp12, yk8