Mies kovassa humalassa ja pitäisi lähteä vukramökiltä kotiin siivoaminen jää siis kokonaan minun harteille
Kotiinkin minun pitää ajaa koko matka, mies kyllä tietää että en tykkää ajaa pitkiä matkoja mutta ei näköjään välitä.
Että ei ole aina kadehdittavaa vaikka onkin kieltämättä jonkun silmiin ihan hulppeat puitteet.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Lähde sinä etukäteen ja jätä mies sinne selviämään ja siivoamaan.
Ai pitäisi olla yhtä vastuuton kuin mies? Laskuha seuraa perässä. Pikemminkin siivoaa, ymmärtää mistä tilanne johtuu ja jättää sian.
Älä siivoa kotona. Älä jää tänään sinne.
Lähde jonnekin pois. Hotelliin yöksi.
Ja roikut helminauhana siassa koska?
Aika huono nainen ei halua mitään tehdä
Vittumaista kun on krapula koitat selvitä nainen huhkaa stressiä ja jos se lähtee kävelemään niin sitte olet yksiksesi jossain ilman ruokaa ja apuja
Kannattaa pysyä sinkkuna pysyy selviytymistaidot yllä ei olla niin riippuvaisia siitä pillusta
No mä saan pillua joka päivä ja kolme lämmintä ruokaa , mut niin kävi vasta kun pääsin thaivaaseen
Miksi te sekotatte niin kauheasti. Pitäkää tavarat paikoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Aika nopeasti teit miehestä sian. Ehkä tiedät hänestä enemmän kuin me muut tässä keskustelussa.
Taas yksi naisen uhriutumisketju etumerkillä siivoaminen. Naurettavaa!
Voi kauheeta.
1. Kumpi halusi mökille?
2. Kumpi maksoi mökin ?
3. Mikset itsekkin ryyppää ?
Ja iänvanha aloitus taas kerran.
0/5
Minä olisin lähtenyt jo ajat sitten kotiin örvellystä katsomasta. Jos sulla on jossain pieni ripaus itsekunnioitusta jäljellä, ehdotan että käytät sen nyt.
Joko(taas) ensiviikolla mies lähtee ajamaan 0,6 promillen humalassa?
Sitä aloitusta et ole laittanut vähään aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä olet tuossa tilanteessa? Mikä sua pidättää jättämästä moista paskakasaa? Voimia, en ymmärrä -
Ei mun mielestä ole syy hajottaa perhettä. Eri asia jos pitäisi pelätä.
Sittenhän ei ole ongelmaa, vai mitä?
Taidankin tehdä oman aloituksen: Ollaan vuokramökillä lähdössä kotiin, eikä ole huolta siivouksesta, koska ostettiin sekin palvelu. Kumpikaan ei tykkää ajaa pitkiä matkoja, niin kuljetaan taksilla.
Älä ainakaan raahaa sitä kotiin. Jätä sinne, tai jonnekin matkan varrlle, kun kuselle pitää kuitenkin jatkuvasti päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika nopeasti teit miehestä sian. Ehkä tiedät hänestä enemmän kuin me muut tässä keskustelussa.
Aika nopeasti ymmärsimme (mitä sinä et), ettei tapaus tullut ap:lle yllätyksenä, eikä mies nyt ensimmäistä kertaa kännännyt holtittomasti.
Vierailija kirjoitti:
Älä ainakaan raahaa sitä kotiin. Jätä sinne, tai jonnekin matkan varrlle, kun kuselle pitää kuitenkin jatkuvasti päästä.
Naisen on paras itsensä olla täysin moitteeton ja nuhteeton, jos hänellä on varaa miehelleen ruveta noin ilkeästi kostamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen sikailuista meillä on ihan näyttöä: kovassa humalassa, vastuuton, jättää sotkut toisen kontolle, samoin ajamisen. Viittaus helminauhaan taas on piikki ap:n suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä olet tuossa tilanteessa? Mikä sua pidättää jättämästä moista paskakasaa? Voimia, en ymmärrä -
Ei mun mielestä ole syy hajottaa perhettä. Eri asia jos pitäisi pelätä.
Tuossa tilanteessa se on jo hajonnut.
Se hajos silloin kun KUNINGAS otti ylivallan.Varmasti ymmärrät mitä tarkoitan.
Ps.vahvat tuntemukseni antavat vinkin et tämä on sinulta keksittyä tylsään la iltaasi.
Twum ryyppää nykyään aika paljon samal on siivous... alkoholisti muslimi
Onko mies maksanut mökin vuokran ja ajanut sinut sinne? Vastaa rehellisesti, kuka maksoi?
Sinä uhriudut siivoamisesta. Koita nyt jaksaa..
Etkö halua erota, koska sitten loppuu lomailut hulppeissa mökeissä?