Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita, jotka ei pysty ensimmäisen lapsen jälkeen enää seksiin sen takia, että ei halua ottaa enää mitään riskiä raskaaksi tulosta?

Vierailija
27.02.2026 |

Älkää käsittäkö väärin, ensimmäinen lapsi oli ja on erittäin toivottu ja rakas. Mutta raskaus oli komplikaatioiden ym vuoksi niin vaikea, ja oli hyvin lähellä, että en olisi selvinnyt synnytyksestä hengissä, niin en uskalla ottaa enää pienintäkään riskiä siitä, että saattaisin tulla uudelleen raskaaksi. Tiedän, että en pystyisi keskeyttämään raskautta, mutta en pysty enää myöskään uuteen raskauteen. Se on täysin poissuljettua, että edes teoriassa sitä riskiä ottaisi. Joten en pysty enää seksiin. Olenko ainoa, jolle on käynyt näin?

Kommentit (316)

Vierailija
121/316 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

HS:n ja Ylen mukaan yhdyntä on tosi vanhanaikainen ja miehen nautintoa korostava tapa eikä kuulu nykyaikaiseen seksiin. Joten harrasta seksiä, mutta älä yhdyntää.

Vierailija
122/316 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on tainnut olla sinulla huonoa seksiä jos ei enää kiinnosta. Ilmeisesti sitä harrastettu vain saadakseen lapset. 

Joka kerta jaksaa ihmetyttää naiset, joita ei kiinnosta seksi ollenkaan. Ei varmaan koskaan ole saanut kunnolla. Ja sitten ihmetellään kun mies katselee vieraita, kun kotona ei varmasti saa mitään läheisyyttä. Ja olen itsekkin nainen, mutta vaikuttaa siltä että ap on vain päättänyt, että nyt seksi on loppu, ei enää nautintoa tässä suhteessa. Sterilisaatio on kuitenkin aika iso päätös, verrattuna ehkäisyyn. Eropaperit varmaankin lähtee kohta vetämään. En kertakaikkiaan ymmärrä pihtareita, vaikka itsekkin olen nainen. Olisi niin ihanaa, jos joku haluaisi harrastaa seksiä kanssani, en ymmärrä miksi ihmeessä sitä ei haluaisi harrastaa rakkaan ihmisen kanssa. Ei taida olla kuitenkaan niin rakas ihminen, joku kämppäkaveri ja lompakko ilmeisesti vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/316 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjua luettuani, asiallisesti kommentoiden, vaikuttaa siltä, että AP:n kannattaisi käydä juttelemassa asiasta psykiatrisen hoitajan tms. kanssa. Vaikuttaa siltä, että vaikea raskaus ja synnytys ovat olleet hyvin traagisia ja traumatisoivia. Mielestäni tämä olisi paras lähtökohta asian hoitamiseen. -Pertti M36

Hieno idea. Pharma r aiskaa ja pahoinpitelee pillun niin sitten ratkaisuksi siihen on luovuttaa aivonsa pharman r aiskattavaksi ja pahoinpideltäväksi :)

Homma toimii niin, että hankkiudutaan ensin eroon väkivallantekijöistä: miehestä ja lääkäreistä. Tästä lähtökohdasta käsin voi katsella maailmasta sitten sitä, mitä haluaa. Haluaako tulla jatkuvasti siitetyksi, jossa riski parasiittiseen raskauteen ja äitiysväkivaltaan... No ei tietenkään, tuohan olisi absoluuttista typeryyttä. Jos mies jättää naisen siksi että s eksiorjuus loppuu niin silloin se on jälleen kaksi kärpästä yhdellä iskulla, seksuaalinen hyväksikäyttäjä lähtee v ittuun ja nainen saa rauhan

Vierailija
124/316 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin tilanne olisi voitu välttää suunnitellulla sektiolla.

Joka päivä tulee vastaan naisia, joilla synnytys mennyt niin pieleen, että henki ollut hiuskarvan varassa molemmilla ja lapsiluku jäänyt siitä syystä yhteen.

Niin mielestäsi alapääväkivalta on isompi paha kuin tulla kirjaimellisesti silvotuksi kohtuun vatsan läpi? 

Oletko joku pharman maksettu mainostaja vai miksi kuvittelet, että yksi väkivalta olisi toista pahempi? Normaali synnytys luonnollisissa oloissa (niin että nainen saa itse liikkua koko raskauden ajan omien tarpeidensa mukaisesti) ei aiheuta vaurioita, synnytysväkivalta aiheuttaa. Mutta sinä hullu luulet että asennoilla ja huumeilla tehty väkivalta vähenisi kun huumeita lisätään ja väkivaltakojeita teroitetaan. Psychoooo

No saa sitä vammauttaa itsensä ja lapsensa, sekä tuntea kipua, jos välttämättä haluaa.  Nämä ovat kuitenkin helposti vältettävissä. 

Vierailija
125/316 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on tainnut olla sinulla huonoa seksiä jos ei enää kiinnosta. Ilmeisesti sitä harrastettu vain saadakseen lapset. 

Joka kerta jaksaa ihmetyttää naiset, joita ei kiinnosta seksi ollenkaan. Ei varmaan koskaan ole saanut kunnolla. Ja sitten ihmetellään kun mies katselee vieraita, kun kotona ei varmasti saa mitään läheisyyttä. Ja olen itsekkin nainen, mutta vaikuttaa siltä että ap on vain päättänyt, että nyt seksi on loppu, ei enää nautintoa tässä suhteessa. Sterilisaatio on kuitenkin aika iso päätös, verrattuna ehkäisyyn. Eropaperit varmaankin lähtee kohta vetämään. En kertakaikkiaan ymmärrä pihtareita, vaikka itsekkin olen nainen. Olisi niin ihanaa, jos joku haluaisi harrastaa seksiä kanssani, en ymmärrä miksi ihmeessä sitä ei haluaisi harrastaa rakkaan ihmisen kanssa. Ei taida olla kuitenkaan niin rakas ihminen, joku kämppäkaveri ja lompakko ilmeisesti vain.

Joo varmaan olet nainen, taitaa olla aivot täynnä spermaa jutuista päätellen xD Sellaista se on kun otat miehen jätöksiä kehoosi, se valtaa koko kehosi ja sitten puhut itsekin kuin pallillinen. Surullista

Vierailija
126/316 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka päivä tulee vastaan naisia, joilla synnytys mennyt niin pieleen, että henki ollut hiuskarvan varassa molemmilla ja lapsiluku jäänyt siitä syystä yhteen.

Niin mielestäsi alapääväkivalta on isompi paha kuin tulla kirjaimellisesti silvotuksi kohtuun vatsan läpi? 

Oletko joku pharman maksettu mainostaja vai miksi kuvittelet, että yksi väkivalta olisi toista pahempi? Normaali synnytys luonnollisissa oloissa (niin että nainen saa itse liikkua koko raskauden ajan omien tarpeidensa mukaisesti) ei aiheuta vaurioita, synnytysväkivalta aiheuttaa. Mutta sinä hullu luulet että asennoilla ja huumeilla tehty väkivalta vähenisi kun huumeita lisätään ja väkivaltakojeita teroitetaan. Psychoooo

No saa sitä vammauttaa itsensä ja

Kuinka debiili pitää olla että luulee että kirjaimellinen silpominen ei ole vammauttamista

Jos on aivan pakko ottaa miehen parasiitti syömään sisuskaluja niin voi synnyttää kotosalla luonnollisesti, ilman pharman väkivaltaisia ja sairaita käytänteitä. Oppii siinäkin, että kannattaako ottaa sitä hirviöperimää sisäänsä pesimään. Jos synnytys ei onnistu ilman äärimmäistä väkivaltaa ja naisen silpomista ja kiduttamista niin onko käynyt mielessä, että ehkäpä naisen ei ole tarkoitettu ottavan tuota hirviöperimää loisimaan kehoonsa missään vaiheessa

Vierailija
127/316 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää miksi te puhutte seksistä raiskauksena, ja että sen harrastaminen olisi jotakin miehen jätöksiä kehoon ottamista. Minulle kyllä seksi on ihan molemmin puolin nautinnollista. Eli ilmeisesti ensimmäinen lauseeni meni oikeaan, ette ole koskaan saanut hyvää seksiä. 

Ihminen on seksuaalinen olento. Miksi haluatte kieltää sen? Elätte jossakin ihme omassa mentaalimaailmassa ja kiellätte ihan normaalin biologian. 

Kamalaa olisi olla mies, kun joutuisi tuollaisia akkoja kuunnella. Olette varmaan hulvatonta seuraa muutenkin. Pieni takakireys paistaa :D 

Vierailija
128/316 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen päättää itse, mitä hänen keholleen saa tehdä ja mitä ei. Suunnitellussa sektiossa asiakas tietää, minä päivänä ja mihin kellonaikaan lapsi syntyy; mitä vaiheita operaatioon kuulu ja miten kauan toimenpiteessä menee.

Kaikki eivät hyväksy kipua lapsen saamisen takia. Kipu aiheuttaa vihaa kivun aiheuttajaa kohtaan.

Vierailija
129/316 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan kysymykseen. EI OLE!!!

Nussin ainakin vuosikymmenen kuin viimeistä päivää ja lapsiluku kasvoi viiteen. Sitten rauhoituin.

NIIN MINÄKIN. JOKA ILTA LITISEE.

Vierailija
130/316 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No saa sitä vammauttaa itsensä ja

Joo,

1. välttelemällä miehiä

2. välttelemällä spermaa

3. välttelemällä lääkäreitä ja misogynisia "hoitokäytänteitä" 

:)

Vierailija
131/316 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonaalinen ehkäisy käyttöön. Jos siitäkin huolimatta tulet raskaaksi niin abortti. Ajoissa tehtynä se on helppo, muutama lääke ja vuoto.

Ja ehdottomasti myös terapiaan käsittelemään traumat.

Seksi kuuluu parisuhteeseen.

Vierailija
132/316 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaamiseksi on ratkaisu kaikkeen.

Vierailija
133/316 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan tulit vihaiseksi :D se koira älähtää kehen kalikka kolahtaa

Vierailija
134/316 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan järjetöntä tuhota parisuhdetta tuon takia. Rakkauteen ja hyvään parisuhteeseen kuuluu läheisyys ja seksi ellei MOLEMMAT ole valmiita kieltäytymään siitä

Jos ei ehkäisy käy pyydetään poistamaan kohtu vaikka yksityisellä. Riski sen jälkeen 0 mutta toki ongelmia voi silti tulla jos esim mies haluaakin suuremman perheen

Mies voi poistaa pallinsa, syödä itse steroideja tai laittaa vaikka munansa solmuun. Ylipäätään naisen kehoon sen spermasonnan tuuttaaminen on tämän myrkyttämistä, raskautui tai ei

No nyt on miesviha huipussaan! Jos noin paljon vihaa miehiä ei edes hakeudu parisuhteeseen pilaamaan kumppanin elämää, eihän?

Olen kai outo nainen koska minulle puolison läheisyys, kosketus, hellyys, rakastelu ja nautinnon molemminpuolinen antaminen ja kokeminen on ihan taivas. Ehkä siksi meillä on rakastava ja onnellinen parisuhde vielä 4 lapsen ja 30 vuoden jälkeenkin.

Vierailija
135/316 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen päättää itse, mitä hänen keholleen saa tehdä ja mitä ei. Suunnitellussa sektiossa asiakas tietää, minä päivänä ja mihin kellonaikaan lapsi syntyy; mitä vaiheita operaatioon kuulu ja miten kauan toimenpiteessä menee.

Kaikki eivät hyväksy kipua lapsen saamisen takia. Kipu aiheuttaa vihaa kivun aiheuttajaa kohtaan.

Totta kai ja se että nainen huumataan tunnottomaksi kun hirviö tekee tekosensa ei tarkoita sitä, etteikö sitä tekoa tapahtuisi. Date r ape on ihan todellinen ilmiö ja kuten se on väärin, se on väärin manipuloituna. Jos et ymmärrä että kehollesi tehdään pahaa huumauksen alaisuudessa niin olet nuppivikainen ja jonkinlaisessa defenssitilassa, ehkäpä panttivankina. Ymmärrettävää, mutta surullista

Ei ole mitään asiaa miksi naisen kehoa pitäisi s ilpoa tai sen pitäisi vammautua. Yhtään mitään. Jos sinulle uskotellaan toisin niin kyseessä on aivopesu ja väkivalta

Vierailija
136/316 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai ja se että nainen huumataan tunnottomaksi kun hirviö tekee tekosensa ei tarkoita sitä, etteikö sitä tekoa tapahtuisi. Date r ape on ihan todellinen ilmiö ja kuten se on väärin, se on väärin manipuloituna. Jos et ymmärrä että kehollesi tehdään pahaa huumauksen alaisuudessa niin olet nuppivikainen ja jonkinlaisessa defenssitilassa, ehkäpä panttivankina. Ymmärrettävää, mutta surullista

Ei ole mitään asiaa miksi naisen kehoa pitäisi s ilpoa tai sen pitäisi vammautua. Yhtään mitään. Jos sinulle uskotellaan toisin niin kyseessä on aivopesu ja väkivalta

Vammautuuko syöpäleikkauksidsakin? 

Itse ainakin toivuin kolmesta suunnitellusta sektiosta hyvin. Alapäätäni ei revitty, ei leikelty, häntäluuni ei murtunut enkä kuse tai pasko housuun. Mutta toki tuollaistakin saa, jos haluaa, oma valinta.

Vierailija
137/316 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hormonaalinen ehkäisy käyttöön. Jos siitäkin huolimatta tulet raskaaksi niin abortti. Ajoissa tehtynä se on helppo, muutama lääke ja vuoto.

Ja ehdottomasti myös terapiaan käsittelemään traumat.

Seksi kuuluu parisuhteeseen.

Höpö höpö, naisen ei kuulu syödä seksisteroideja. Ne aiheuttavat syöpiä ja spermakin on myrkyllistä. 

Ehdottomasti ei aivopesemään "traumoja" mitättömiksi vaan täysi kiitollisuus siitä, että on saanut nähdä minkälainen helvetti on miehen kanssa oleminen ja miehelle lapsen synnyttäminen. Jos jotakin niin voi rukoilla että muistaa tämän nykyisen ja kaikki seuraavatkin elämänsä, ettei yksikään mies tai lääkäri onnistu enää koskaan manipuloimaan itseä jäte- ja r aiskausastiakseen

Parisuhteita voivat jatkossa perustaa miehet miesten kanssa, niin pääsevät maistelemaan omia lääkkeitään :)

Vierailija
138/316 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kuulostaa provolta kun mikään ei käy. Lopeta trollaus

Vierailija
139/316 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan järjetöntä tuhota parisuhdetta tuon takia. Rakkauteen ja hyvään parisuhteeseen kuuluu läheisyys ja seksi ellei MOLEMMAT ole valmiita kieltäytymään siitä

Jos ei ehkäisy käy pyydetään poistamaan kohtu vaikka yksityisellä. Riski sen jälkeen 0 mutta toki ongelmia voi silti tulla jos esim mies haluaakin suuremman perheen

Mies voi poistaa pallinsa, syödä itse steroideja tai laittaa vaikka munansa solmuun. Ylipäätään naisen kehoon sen spermasonnan tuuttaaminen on tämän myrkyttämistä, raskautui tai ei

No nyt on miesviha huipussaan! Jos noin paljon vihaa miehiä ei edes hakeudu parisuhteeseen pilaamaan kumppanin elämää, eihän?

Olen kai outo nainen koska minulle puolison läheisyys, kosketus, hellyys, rakastelu ja nautinnon molemminpuolinen antaminen ja kokeminen on ihan taivas. Ehkä

Aika jännä että pidät naisille tehtäviä toimenpiteitä (steroidit, kohdun poisto, jne.) vihana kun ne kohdistuvat miehiin, mutta et silloin kun ne kohdistuvat naisiin. Ja samaa mieltä siitä, että joka mutiloi ja r aiskaa esim. puolisonsa kehoa jätöksillään tai vaatii tätä silpomaan itseään jotta voi jatkaa jätöstensä tähän ulostamista, ei tule koskaan päästä lähellekään toista sukupuolta.

Vierailija
140/316 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Olen nainen ja erittäin aktiivinen seksuaalisesti. Ainakaan  huom aikanaan.

Nuorena sitä vielä sieti ja kokeilin ja nautin kyllä  edestä ja takaa ja kaiken mahdollisen.

Kyse ei ole aina siitä ettei olisi hyvää kokenut vaikkei enää homma niin maistu.

Prioriteerit elämässä sekä siinä suhteessa ovat hyvinkin erilaiset nyt vanhempana ku lapset alkaa olla jo isoja ja se elämä ei todellakaan pyöri sen nussimisen ympärillä.

Nähtävästi vaikea ymmärtää että elämässä vaan on niin paljon muuta paljon tärkeämpää kun nussiminen.

Taidatte olla miehiä ketkä kommentoi noin.

Sinä jätät kumppanisi jos hän sairastuu eikä enää voi harrastaa seksiä? Olet juuri sellainen.