Käy sääliksi miehiä jotka päivystää täällä
Palstailevat naiset on eri juttu. Tämä on naisille suunnattu palsta. Syy miksi jotkut tietyt miehet roikkuu täällä koko aika on se että tämä on ainut kontakti naisiin kun oikeassa elämässä ei osata naisten kanssa asioida. Täällä itketään ja kiukutellaan että se on naisten syy.
Kommentit (207)
Täällä on niitä peräkammarin poiekia, jotka asuvat vielä mamman kanssa
Vierailija kirjoitti:
Täällä on niitä peräkammarin poiekia, jotka asuvat vielä mamman kanssa
Ja nukkuvat kapeissa neitsytsängyissä.
Käy sääliksi ketä tekee tämmöisiä keskusteluja. Aika tyhjä elämä.
Vierailija kirjoitti:
Palstamiehen päivystysvuoroko alkoi😆
Vierailija kirjoitti:
Sinä voisit opiskella suomea. Ketä?
Vierailija kirjoitti:
Kävijämäärä laskee 50% jos miehiltä kielletään palsta. Sen jälkeen naiset ja botit voi pitää yllä keskustelua.
Laskee ensun 10 %.lla incelien ja uho-urpojen poistuessa ja nousee sitten pian 20%:lla, kun lisää naisia tulee kesskustelemaan palstalle naisvihamielisten aloitusten ja kommenttien poistuttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on vain "miehiä" ei yhtään oikeaa miestä.
On täällä varmaan oikeitakin miehiä mutta aika paljon taitaa olla noita naisvihamielisiä vinkujia.
Miesvihaa täällä on paljon, kuten tämä aloitus (jonka huomasit).
Kontakti naisiin? Jos tämä palsta edustaa oikeasti tavallisten naisten mielipiteitä, niin en ihmettele enää yhtään miksi heidät halutaan kiertää kaukaa.
Hyvänen aika 95 prosenttisesti tämähän on ihan samaa tasoa kuin ylilauta, kiroilua yms sallitaan vain vähemmän.
Totta, miehille on jo pakollinen asevelvollisuus. Pitäisi lakiin kirjata myös, etteivät he saa olla tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Totta, miehille on jo pakollinen asevelvollisuus. Pitäisi lakiin kirjata myös, etteivät he saa olla tällä palstalla.
Sitten oltaisiinkin jo aika lähellä unelmien tasa-arvoista yhteiskuntaa.
Mua säälittää ap, joka on keksinyt itselleen taas yhden miesvihasadun lisää.
Mitäpäs jos ap menisi vaikka kävelylle ja miettisi samalla, ettei voi tietää muista palstalaisista mitään muuta kuin mitä ne kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitäpäs jos ap menisi vaikka kävelylle ja miettisi samalla, ettei voi tietää muista palstalaisista mitään muuta kuin mitä ne kirjoittaa.
Aika moni mies on myöntänyt täällä asian olevan kuin aloituksessa sanotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni mies on myöntänyt täällä asian olevan kuin aloituksessa sanotaan.
Mene nyt sinne kävelylle äläkä syvemmälle satumaailmaan!
Onko lääkityksesi kunnossa?
Sääli onkin oikein oivallinen tapa nostaa omaa egoaan.
Itse en pidä yhtään tästä sukupuoli olettamuksesta. Minä toivoisin että kommentoitaisiin aihetta, eikä sitä kuka kommentin sanoo. Tämä osoittaa vain sen ettei osata keskustella. Minäkin olen ollut milloin mitäkin, mies, persu, igor, jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heko heko ku hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukupuolittaminen alkoi heti.🥱 Millä perusteella te pystytte sukupuolittamaan yhtään ketään? Naiset kuuluu johonkin ihme siskojen kerhoon ja on kaikesta samaa mieltä?
Millä perusteella tämä on naisille suunnattu? Pätkiikö sinulla muisti? Vauvoilla on kaksi vanhempaa ja he ovat huoltajina samalla viivalla. Ei jalkojen levittäminen jollekin miehelle anna mitään diktatuurimaista rajatonta valtaa omia lasta itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella tämä on naisille suunnattu? Pätkiikö sinulla muisti? Vauvoilla on kaksi vanhempaa ja he ovat huoltajina samalla viivalla. Ei jalkojen levittäminen jollekin miehelle anna mitään diktatuurimaista rajatonta valtaa omia lasta itselleen.
Aloittajan mielipide kertoo minulle aika selkeän syyn miksi joissakin perheissä se vanhemmuus ei jakaudu tasa-arvoisesti, vauvat ovat naisten juttu.
Vierailija kirjoitti:
Naiset kun ovat täällä aamusta iltaan ja osa kuppaa varmasti yölläkin etsiessään kommentteja, jotka olettaa miesten kirjoittamiksi, niin luonnollisesti luulee, että kaikki miehetkin tekevät samaa.
Minä kurkistelen täällä välillä, kun koneet raksuttelevat, eikä oikein muutakaan tekemistä ole, eikä koneiden äärestä voi poistuakaan pitkiksi ajoiksi. Täytyy sanoa, että aika omituinen mielikuva syntyy naisista teidän juttujen perusteella. :)
Outoa ja surullisella tavalla hassua alkaa pitkän selityksen myötä vakuuttelemaan kuinka vain "kurkistelee tänne välillä".
Luulisi, että siinä tapauksessa tällainen aloitus jonka ei pitäisi siis itseä koskea, sivuutettaisiin vain siinä kurkistelin lomassa.
Luulen, että Vauviksella ei ole juurikaan aiheita, joista tavallista arkeaan elävät miehet olisivat kiinnostuneita. He ovat varmaan Tekniikan Maailman, suosikkiurheilunsa, harrastustensa palstoilla puhumassa niistä asioista. Täällä sitten ovat trollit ja vastaavat, tavallinen mies saattaa joskus piipahtaa, lukea otsikkoketjun läpi ja nähdä vaihtakaa aloituksen eka sana sukkahousut , tosi-tv-spekulointeja, miesvihaisia syytöksiä ja kiihkoiluja väärinymmärretystä uutisesta. Mies poistuu.