Nuoretkin naiset käyttävät nykyään liukuvoidetta.
Tapasin 27-vuotiaan naisen. Hän halusi panna pilluunsa liukuvoidetta ennenkuin aloimme panemaan. Olen luullut, että vain vanhat käyttävät sitä nussittaessa.
M48v
Kommentit (440)
Minäpä sanon, että tiedän miten miehet saavat orgasminsa. Ihan kaikki miehet!
Heillä on se kalu,ja sen vastine naisilla on se klitoris,, joka ihmisen ainoa elin, jonka tarkoitus on vain ja ainoastaan tuottaa nautintoa ja siinä on enemmän tuntoreseptoreita kuin kalussa.
Ja nyt, tervetuloa klitorsvihaaja kertomaan, että en voi tietää kun olen nainen. Noh, minä olen luultavasti nähnyt ja kokenut enemmän kaluja kuin sinä. Ja sinä et edelleenkään voi tietää yhdenkään naisen todellisia tuntoja siinä klitoriksessa.
Vierailija kirjoitti:
Minäpä sanon, että tiedän miten miehet saavat orgasminsa. Ihan kaikki miehet!
Heillä on se kalu,ja sen vastine naisilla on se klitoris,, joka ihmisen ainoa elin, jonka tarkoitus on vain ja ainoastaan tuottaa nautintoa ja siinä on enemmän tuntoreseptoreita kuin kalussa.
Ja nyt, tervetuloa klitorsvihaaja kertomaan, että en voi tietää kun olen nainen. Noh, minä olen luultavasti nähnyt ja kokenut enemmän kaluja kuin sinä. Ja sinä et edelleenkään voi tietää yhdenkään naisen todellisia tuntoja siinä klitoriksessa.
Joo kyllä naisen pitää mennä mielenterveyttään tarkistamaan, jos tuntuu että klitoriksessa on todellakin tuntoja. Kuten em mies kehottaakin.
Vierailija kirjoitti:
Joo kyllä naisen pitää mennä mielenterveyttään tarkistamaan, jos tuntuu että klitoriksessa on todellakin tuntoja. Kuten em mies kehottaakin.
Sun olisi ihan hyvä hoivata myös yläpäätäsi. Syytä siihen kyllä on.
Tässä ketjussa oli viimeksi 14 sivua kun tsekkasin.
Onpa muuten hyvä tunne kun voi sulkea palstan, etsiä eroottista luettavaa, hakea dildon ja liukkarin ja nautiskella, huusi joku liukkarikammo-Kalevi mitä hyvänsä. Ajatella, olen jo valmiiksi märkä koska täällä on kiihottaviakin ketjuja (ei tämä 😂) ja haluan silti liukkaria 😋
Onneksi mieskään ei pelkää liukuvoidetta, sääli ettei hän ole just nyt kotona.
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa oli viimeksi 14 sivua kun tsekkasin.
Onpa muuten hyvä tunne kun voi sulkea palstan, etsiä eroottista luettavaa, hakea dildon ja liukkarin ja nautiskella, huusi joku liukkarikammo-Kalevi mitä hyvänsä. Ajatella, olen jo valmiiksi märkä koska täällä on kiihottaviakin ketjuja (ei tämä 😂) ja haluan silti liukkaria 😋
Onneksi mieskään ei pelkää liukuvoidetta, sääli ettei hän ole just nyt kotona.
Mitä mieltä olet niistä kommenteista, missä väitetään, että se nyt vaan tuntuu kaikista naisista paremmalta liukkarin kanssa?
Meillä oli just sessio, ja kyllä se mies vaan uhkarohkeesti levitti sitä liukkaria pilluuni, ai että tuntui hyvältä, ja lauksesin nopsaan. Mies sanoi haluavansa aamulla ja sovittiin jo asentokin.392
Nuorena sille oli enemmän tarvetta. Vanhempana, pian 50, ei enää ole vaan kostun liikaakin.
Jos tosissaan väittää, että naisen kanssa penetraatio onnistuu ilman liukkaria, tietää ettei tämä ole koskaan ollut oikeasti naisen kanssa.
Se nyt vain on biologinen fakta, että nainen ei yksinkertaisesti kykene penetraatioon ilman liukkaria.
T: 33-vuotias hyvin kehonsa tunteva nainen
Kyllähän välillä tulee käytettyä liukuvoidetta. Ikä alkaa tekemään tepposiaan. Hormoni hoidon toimimista odotellessa. Huoh. Muuutta on sitä elämässä suurempiakin murheita hei ihmiset. Käyttäkää ihmeessä, jotta ei tule ikäviä tuntemuksia sitten kun on "tilanne päällä".
Vierailija kirjoitti:
Kun tavaran nuolee aluksi märäksi ja laittaa mailan varteen vähän liukastinta, voi tällaisella hieman isommallakin pelivälineellä heti alusta alkaen nuorta naistakin oikein perusteellisesti laittaa. M46
Kun tavaran nuolee aluksi märäksi ja laittaa mailan varteen vähän liukastinta, voi tällaisella hieman isommallakin pelivälineellä heti alusta alkaen nuorta naistakin oikein perusteellisesti laittaa. M46
Tämä.
En ole kumppanin kanssa tarvinnut kertaakaan liukkaria, eikä kumppanikaan sellaista ole halunnut.
Kunhan nainen kiihottuu kunnolla, ei liukkaria tarvitse, jos vain rauhaset tuottavat limaa kunnolla.
Joku nainen tuolla aiemmin väitti, että luulee ettei mies erota sylkeä pillulimasta. No ainakaan se nainen ei ole naisiin suuntautunut, jos ei tiedä suutuntuman ja maun eroa limassa ja syljessä.:D
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän välillä tulee käytettyä liukuvoidetta. Ikä alkaa tekemään tepposiaan. Hormoni hoidon toimimista odotellessa. Huoh. Muuutta on sitä elämässä suurempiakin murheita hei ihmiset. Käyttäkää ihmeessä, jotta ei tule ikäviä tuntemuksia sitten kun on "tilanne päällä".
Sinun tilanteeseessassi liukastinvoiteesta on taatusti hyötyä. Kun oma liman tuotanto on alkanut heikentymään, keinotekoinen liukaste tuo nautinnon takaisin. Aivan turhaan kärsiä kuivuudesta, kun apu on lähellä.
Suosittelen erityisesti hajusteettomia ja makuaineettomia apteekkien allergiatestattuja liukovoiteita.
Lämpimät terveiset myös hieman "kuivalta" 50+ naiselta.
PS. Ei (seksi) elämä ole vielä menetetty. Ei muuta kuin uusia nautintoja kohti.
Vierailija kirjoitti:
Jos tosissaan väittää, että naisen kanssa penetraatio onnistuu ilman liukkaria, tietää ettei tämä ole koskaan ollut oikeasti naisen kanssa.
Se nyt vain on biologinen fakta, että nainen ei yksinkertaisesti kykene penetraatioon ilman liukkaria.
Kerrankin joku puhuu asiaa. Se on urbaani legenda että nainen muka kykenisi itsestään tuottamaan liukkaria. Eihän niitä muuten myytäisi.
T: 19v seksipommi, joka tietää mistä puhuu.
Näin satoja naisia kaataneena voin kertoa kokemuksella, että kun naista hieman lämmittelee tavalla tai toisella, hän kyllä kostuu riittävästi seksiin.
T: Herrasmies 57, mutta viriili ori ja naisten kehon asiantuntija
"Lämpimät terveiset myös hieman "kuivalta" 50+ naiselta."
No johan nyt, kiitos vaan. Kovin on värikäs tämä ketju, mutta ei kyllä mitenkään minun mielestäni ole paha asia, liukuvoide siis. Onhan se kyllä tärkiää parisuhteen kannalta tälläiset asiat, että on edelleen sitä rakastelua. Kyllä me vanhemmatkin osataan vielä.
Vierailija kirjoitti:
Huh huh. Kuinka out, eli boomereille ymmärrettävästi sanottu pihalla tämä milffi onkaan?
Uskotko ihan true keissiks, et kukaan nainen ei voi kostua? Hei haloo! Miten ihmiset muuten olisivat lisääntyneet.
Minä olen alle kakskybänen ja minäkin tiedän että kyllä suurin osa naisista kykenee seksiin ilman liukkaria, koska he kostuvat luonnostaan.
Ihmeen homehtuneita ja vanhanaikaisia mielipiteitä liukkaria kohtaan. Ei se ole niin pelottava aine, kuin täällä osa tuntuu ajattelevan. Osa naisista vaan kostuu luonnostaan vähemmän ja silloinhan liukkarin käyttö on enemmän ku perusteltua. Ja vaikka täällä osa miehistä kehuskelee kaataneensa niin ja niin monta naista, eikä ikinä tarvinneensa liukkaria, se ei tarkoita etteikö sellaisia naisia olisi.
Ja mihin unohtunut liukkarin käyttö ihan vaan mausteena? Kyllä mäkin vielä kostun helposti ja vähintään riittävästi, joskus tuntuu et jopa liikaa, mut silti välillä on tosi kiihottavaa harrastaa esim. käsiseksiä niin, et kummatkin käyttää liukkaria. Ja penetraatiossakin tuntuma on ihan erilainen liukkarin kanssa. Ihanaa vaihtelua.
Mikä on Boomer?
Mutta juu, ei kuulu liukuvoide myöskään minun valikoimiin.
Tämä on kyllä kamala asia sanoa, mutta raskaaksi voi tulla myös pakotettuna.
Mutta uskon sitä, että kyllä varmasti on ilman liukuvoidetta pärjätty. Hyvä että sitä kuitenkin on saatavilla, koska on hyvin selvä tarve. Eikä hinta päätä huimaa, kun netistä hieman katsoin.
Vierailija kirjoitti:
Jos vain nainen kirjoittaa omista nautinnoistaan, ja varsinkin jos ei sitä panoa arvosta korkeelle, niin on heti lesbo.
ONko tällaisilla miehillä aivoja ollenkaan.
Ettäkö mies on aivoton, jos hän välittää erityisesti naisen nautinnosta ja orgasmista ennen omaansa?
Onhan se ihan kauhea peti kumppani sellainen mies, joka osaa käsitellä naistaan niin että nain saavuttaa lähes aina orgasmin, jos ei useamman ja vasta sen jälkeen keskittyy omaan nautintoonsa.
Enpä ole ennen kuullut ketään hankittavan siitä, että välittää naisenkin nautinnosta.
PS Ei se seksi ole rakettitiedettä ja kyllä sitä melko helposti oppii kumppanista seuraamaan, että mikä peti kumppanille toimii. Suurin osa miehistä ei vain vaivaudu näkemään tätä vaivaa ja näiden kanssa liukkari saattaakin tulla tarpeen. Kyllä naisen lämmittelyyn esileikein menee helposti 10-15 minuuttia tai ylikin, ennen kuin nainen kostuu kunnolla. Ei ihme että terveetkin naiset tarvitsevat liukkaria, kun valtaosa miehistä ei kestä kuin sen 5-10min korkeintaan. Ei välttämättä sitäkään. Eihän nainen siinä ajassa kerkeä luonnollisesti kostumaan, joten ei ihme että liukkari saa tuntumaan hyvältä. Liian kuivana sisään sattuu molempia osapuolia.
Jokainen, joka on sun kanssasi eri mieltä vihaa naisia, naisen nautintoa ja klitorista. Onko näin? No tottakai on näin!