Nuoretkin naiset käyttävät nykyään liukuvoidetta.
Tapasin 27-vuotiaan naisen. Hän halusi panna pilluunsa liukuvoidetta ennenkuin aloimme panemaan. Olen luullut, että vain vanhat käyttävät sitä nussittaessa.
M48v
Kommentit (383)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaanko me suomalaiset kuitenkin vielä niin vanhoillisia että lelujen ja voiteiden käyttö koetaan jotenkin noloksi. Jos ei yhdynnässä tule niin ei tarvi tullakkaan mentaliteettia näkyy olevan. Jos ihan naisen nautintoa ajattelee niin siinä ei kyllä penistä edes tarvitse. Nuoleminen, sormet, dildot, klitoriskiihottimet ym fuckmachinet toimii. Takuuvarmasti jokaikinen kerta.
Todellakin tarvii kullia vaikka olisi millä keinoin tullut. Ilman kullia jää vajavaiseksi nautinto ja panetus ei poistu samalla tavalla.
Huomenta Pena.
Penan vaimo taas työkeikalla, kun Pena heti aamusta näppiksellä.
Vierailija kirjoitti:
"Tuttuun tapaan taas kalastellaan sunnuntaiaamun krapulaseuraa."
Ja sinä tapas mukaan yrität vesittää sanoman, joka on totta. Kaikki seksihän johdattelee siihen panoon, ja miehen saamiseen. Ei naisen.
Voi siinä nainenkin saada ihan hyvin. Se, että sinä et ole saanut, ei suinkaan tarkoita, että kukaan muukaan ei saisi.
Ainakin meillä saadaan molemmat ihan joka kerta. Aamullakin oli kulli pillussa, ilman liukkareita ja orkuthan siitä tuli molemmille. Olen niin surullinen sun puolestasi ja saamastasi huonosta seksistä.
Monesti hyvän seksin edellytys on se, että tunnet partnerisi. Sun tapauksessa sua ei varmaan kukaan ole jaksanut katsella edes toiseen panoon saakka. Sen verran vittumaiselta luonteelta vaikutat.
Jos vain nainen kirjoittaa omista nautinnoistaan, ja varsinkin jos ei sitä panoa arvosta korkeelle, niin on heti lesbo.
ONko tällaisilla miehillä aivoja ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos vain nainen kirjoittaa omista nautinnoistaan, ja varsinkin jos ei sitä panoa arvosta korkeelle, niin on heti lesbo.
Sä kirjoitat, että paneminen on nautinto vain miehelle, joka on täyttä paskapuhetta. Sulle se on todellisuutta ja osa surkeaa elämääsi. Mutta ei välttämättä kaikille muille. Tätä sinä et tajua, koska tiedät yhdyntä orgasmeista ku sika satelliitista. Eli et paskan vertaa. Mutta jatka toki spammaustasi. Ihan olet itse panokumppanisi valinnut. Turha sun sitä on täällä itkeä. Mutta olet vaan yksi seniori, joka luulee olevansa aina oikeassa. Et juuri mitään muuta.
No tuohan on ihan ilmiselvää aloituksessa, vanha mies ei kiihota nuorta naista niin, että kostuisi. Vielä vähemmän kostuu, kun selvisi ettei pappa ymmärrä nykyseksistä ja liukuvoiteesta mitään.
Niin ap, et ollut tarpeeksi kiihottava!
Vierailija kirjoitti:
Sama koskee sitten ihan jokaista muutakin liukkaria käyttävää naista. Valittu puoliso, joka ei kiihota. Olisi siis kannattanut panostaa valintaan ja valita mies, joka saa pillun kostumaan. Et tarttis nyt sitten läträtä liukkareilla ja tarjota sääliseksiä. Tätähän mä sanoin täällä jo aiemminkin. Märkä pillu kertoo naisen halusta. Liukkarilla kostutettu pillu ei välttämättä. Voi teitä onnettomia...
Vierailija kirjoitti:
No sinähän olet lesbo ja kiukkuinen sellainen. Ei ole vissiin pillua nuoltu viikkoihin?
Ei ihme että niin moni nainen päättää elää yksin tai kääntyy lesboksi. Näkee ketjun miehistä ettei mikään muu kiinnosta kuin oma nautinto. Kertoo jostain häiriöstä päässä jos pitää naisen nautintoa uhkana.
"Voi siinä nainenkin saada ihan hyvin. Se, että sinä et ole saanut, ei suinkaan tarkoita, että kukaan muukaan ei saisi.
Ainakin meillä saadaan molemmat ihan joka kerta. Aamullakin oli kulli pillussa, ilman liukkareita ja orkuthan siitä tuli molemmille. Olen niin surullinen sun puolestasi ja saamastasi huonosta seksistä.
Monesti hyvän seksin edellytys on se, että tunnet partnerisi. Sun tapauksessa sua ei varmaan kukaan ole jaksanut katsella edes toiseen panoon saakka. Sen verran vittumaiselta luonteelta vaikutat."
Jos sitä on luonteeltaan vittumainen kun puhuu naisen nautinnoista, niin olkoon niin.
Mutta tiedoksesi, pian 42 vuotta rakasteltu onnistuneesti, viimeksi ihan äsken. Saan paljon orgasmeja, ja mun mies huolehtii ne minulle varmuudella aina.
Hyvää naistenpäivää sulle aivoton mies!Sitä kieltä puhutaan minkä valitsit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos annan miehen panna anaaliin, niin silloin on tarpeen liukuvoide.
N 26v
Älä ihmeessä anna kakkoseen, ettei kakka ala karkailemaan.
Ja haisee koko rytinän ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaanko me suomalaiset kuitenkin vielä niin vanhoillisia että lelujen ja voiteiden käyttö koetaan jotenkin noloksi. Jos ei yhdynnässä tule niin ei tarvi tullakkaan mentaliteettia näkyy olevan. Jos ihan naisen nautintoa ajattelee niin siinä ei kyllä penistä edes tarvitse. Nuoleminen, sormet, dildot, klitoriskiihottimet ym fuckmachinet toimii. Takuuvarmasti jokaikinen kerta.
Todellakin tarvii kullia vaikka olisi millä keinoin tullut. Ilman kullia jää vajavaiseksi nautinto ja panetus ei poistu samalla tavalla.
Huomenta Pena.
Penan vaimo taas työkeikalla, kun Pena heti aamusta näppiksellä.
Penan vaimo? Eikö Penaksi kutsuttu sanonut olevansa nainen, muttei lesbo kumminkaan?
Onko prostata-arvo 1,6 ug/l hyvä arvo 64 vee miehelle.
Vierailija kirjoitti:
"Voi siinä nainenkin saada ihan hyvin. Se, että sinä et ole saanut, ei suinkaan tarkoita, että kukaan muukaan ei saisi.
Monesti hyvän seksin edellytys on se, että tunnet partnerisi. Sun tapauksessa sua ei varmaan kukaan ole jaksanut katsella edes toiseen panoon saakka. Sen verran vittumaiselta luonteelta vaikutat."
Jos sitä on luonteeltaan vittumainen kun puhuu naisen nautinnoista, niin olkoon niin.
Mutta tiedoksesi, pian 42 vuotta rakasteltu onnistuneesti, viimeksi ihan äsken. Saan paljon orgasmeja, ja mun mies huolehtii ne minulle varmuudella aina.
Hyvää naistenpäivää sulle aivoton mies!Sitä kieltä puhutaan minkä valitsit.
Sun mies on vaan toinen nainen.
Sun mies on vaan toinen nainen.
Pysyttelen sun tasollasi: sulla ei ole munia lainkaan.
Lesbo ei ole hakkumasana! Miettikää vähän miten sitä käytätte
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama koskee sitten ihan jokaista muutakin liukkaria käyttävää naista. Valittu puoliso, joka ei kiihota. Olisi siis kannattanut panostaa valintaan ja valita mies, joka saa pillun kostumaan. Et tarttis nyt sitten läträtä liukkareilla ja tarjota sääliseksiä. Tätähän mä sanoin täällä jo aiemminkin. Märkä pillu kertoo naisen halusta. Liukkarilla kostutettu pillu ei välttämättä. Voi teitä onnettomia...
Harvinaisen urpo ja tietämätön, Enemmistö naisista on tietysti väärässä ja sinä jumalan suuri lahja naisille oikeassa. Mutta pientä egoa täytyy varmaan jotenkin kompensoida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvinaisen urpo ja tietämätön, Enemmistö naisista on tietysti väärässä ja sinä jumalan suuri lahja naisille oikeassa. Mutta pientä egoa täytyy varmaan jotenkin kompensoida.
Älä nyt taas vedä hernettä nenääsi. Ei sullakaan kovin hyvin tunne menevän.
Älä jaksa pilkunussija lässyttää ja sekoittaa henkilöitä. On hyvin noloa puuttua toisten mokiin ja tehdä sama itse. Kertoo vaan siitä, että luulet olevasi muita parempi, mutta et kuitenkaan ole.
Voimia sulle kuitenkin.