Nuoretkin naiset käyttävät nykyään liukuvoidetta.
Tapasin 27-vuotiaan naisen. Hän halusi panna pilluunsa liukuvoidetta ennenkuin aloimme panemaan. Olen luullut, että vain vanhat käyttävät sitä nussittaessa.
M48v
Kommentit (387)
Nuorena pillun reikä on vielä tiukka. Kalu menee paremmin sisälle, jos käyttää liukkaria.
M 43v
liukkaria tytölle ja sanoo että tutustuu penikseen hieromalla siihen liukuvoidetta.... miksei aurinkovoidettakin laueta napsahtaa ennen penetraatiota
Gynet on suositelleet liukkarin käyttöä kaiken ikäisille naisille ainakin 80-luvulta asti, mutta vielä vain on miehiä joille ei sivistys ole ehtinyt. Ennen piti ostaa apteekista.
Jos annan miehen panna anaaliin, niin silloin on tarpeen liukuvoide.
N 26v
Vierailija kirjoitti:
Jos annan miehen panna anaaliin, niin silloin on tarpeen liukuvoide.
N 26v
Älä ihmeessä anna kakkoseen, ettei kakka ala karkailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena pillun reikä on vielä tiukka. Kalu menee paremmin sisälle, jos käyttää liukkaria.
M 43v
Kyllä se menee ilmankin helposti, kun osaat kiihottavan esileikin.
Mulle tuo 27 vuotias on vinyylihanska. 47 vuotias on näppylähanska.
AP
Aika outoa, jos ei kolmekymppinen nainen tule esileikissä riittävän liukkaaksi. Ennemmin tuntuu, että kostuu liikaakin. Siis tulee oikeasti märäksi. Mutta kaikkihan ei olla samanlaisia onneksi.
Kyllä nuoren pillun pitäisi kastua ilman liukkariakin. Toki sullahan voi olla jo vaihdevuodet alkaneet. Jos mulle ehdotetaan liukkaria, niin sitten panen kakkoseen!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nuoren pillun pitäisi kastua ilman liukkariakin. Toki sullahan voi olla jo vaihdevuodet alkaneet. Jos mulle ehdotetaan liukkaria, niin sitten panen kakkoseen!
Oletpas tyypillinen itsekäs kalu edellä jeppe. Yök.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole.
Pillun pitää kostua ihan luonnon menetelmin ja liukkaria tarvitaan vain anaalipanoon. Sulla ilmeisesti sellainen "kuiva pillu"?
Olen keski- ikäinen nainen enkä ole eläissäni käyttänyt minkäänlaista liukkaria. Puolisoni ei tarvitse kuin kaivaa kalu esiin, kun pillussani alkaa sykkiä, nykiä ja samaisella hetkellä pillu on litisevän märkä/ liukas.
Kaikilla on laatikollinen seksileluja makuuhuoneessa joten liukkarin käyttö ja miellyttävyys on tullut tutuksi.
Vastasin joskus lähiaikoina johonkin tällaiseen liukkariketjuun.
Kysymys ei ole ainakaan omalla kohdallani kostumisesta, kostun helposti ja välillä aivan rasittavan paljon. Haluaisin kuitenkin, että liukkaria käytetään, koska jos kyseessä ei ole pikapano (ja toivoisin tietty ettei olisi...) se liukkaus hupenee tai välillä tulee ja menee tuntien aikana. Saan useita orgasmeja yksin tai osaavan miehen kanssa ja toiveissa olisi liukkarilla läträäminen ja pillusta kiinnostunut mies. Itsekin on kivempi antaa miehelle hidasta käsihoitoa liukuvoiteen kanssa.
Ainakin yhdelle miehelle liukuvoide on ollut jokin punainen vaate mutta muuten miehet on joko tykännyt tai alun epäilyn jälkeen huomanneet miksi pidän siitä ja ettei todellakaan liity siihen etten olisi kiihottunut.
Toinen asia sitten on että entä jos naisella onkin joskus myöhemmin sairauden tai iän takia vaikeuksia kostua, mutta yhdyntää tai sormia tekisi mieli? Liukuvoide kielletty, koska miehen itsetunto niin heikko?
Kun mies laittaa kätensä jalkoväliini, niin alan heti kostua isosti. Joskus hävettää,kun olen litimäkkä.
N 30v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole.
Pillun pitää kostua ihan luonnon menetelmin ja liukkaria tarvitaan vain anaalipanoon. Sulla ilmeisesti sellainen "kuiva pillu"?
Olet oikeasti itsekäs paska, nyt sen viimeistään todistit. Ja sinäkös seksissä päätät mitä tapahtuu! Aina vaan pahenee..pääasia, että saat sen kalusi johkiin työnnettyä, muusta viis.
Vierailija kirjoitti:
Vastasin joskus lähiaikoina johonkin tällaiseen liukkariketjuun.
Kysymys ei ole ainakaan omalla kohdallani kostumisesta, kostun helposti ja välillä aivan rasittavan paljon. Haluaisin kuitenkin, että liukkaria käytetään, koska jos kyseessä ei ole pikapano (ja toivoisin tietty ettei olisi...) se liukkaus hupenee tai välillä tulee ja menee tuntien aikana. Saan useita orgasmeja yksin tai osaavan miehen kanssa ja toiveissa olisi liukkarilla läträäminen ja pillusta kiinnostunut mies. Itsekin on kivempi antaa miehelle hidasta käsihoitoa liukuvoiteen kanssa.
Ainakin yhdelle miehelle liukuvoide on ollut jokin punainen vaate mutta muuten miehet on joko tykännyt tai alun epäilyn jälkeen huomanneet miksi pidän siitä ja ettei todellakaan liity siihen etten olisi kiihottunut.
Toinen asia sitten on että entä jos naisella onkin joskus myöhemmin sairauden tai iän takia vaikeuksia kostua, mutta yhdyntää tai
Sitä se on, kun osa miehistä on vieläkin täysin tietämättömiä miksi naisille suositellaan liukkaria ja miksi käytetään. Liukkarin käyttö on 100% naisen päätös. Jos miehen itsetunto ei kestä, niin urpo vaihtoon. Jos mies on fiksu niin voi vaikka suositella naiselle jos huomaa, että lisä liukkaudelle olisi tarvetta. Sormettaessa mies tuntee ja huomaa sen herkästi. On miehenkin etu, koska sormetus on paljom miellyttävämpää ja sujuvampaa miehellekin, naisesta nyt puhumattakaan.
Olen käyttänyt ihan seksielämän alkuajoilta asti. Ja nyt päälle 30v.
Ei ole mitään kostumisongelmaa, päinvastoin enkä nyt ehkä ekalla kerralla alkaisi sitä läträämään, mutta yleensä kyllä aika alussa sanon että haluan sekä sormetukseen että yhdyntään liukkaria ja että mies levittää sitä kunnolla.