Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoretkin naiset käyttävät nykyään liukuvoidetta.

Vierailija
27.02.2026 |

Tapasin 27-vuotiaan naisen. Hän  halusi panna pilluunsa liukuvoidetta ennenkuin aloimme panemaan. Olen luullut, että vain vanhat käyttävät sitä nussittaessa.

M48v

Kommentit (440)

Vierailija
381/440 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se nyt vaan mene perille. Liukkarilla kosketus pillussa jokapuolella varsinkin klitalla, tuntuu noin 1000 kertaa paremmalle kuin ilman. Eikö saisi tuntua paremmalle? 

Tarkennan sen verran, että SINUN klitallasi. Sinä et tiedä mitään muiden klitoista vaikka niin haluatkin kuvitella.

Vierailija
382/440 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se nyt vaan mene perille. Liukkarilla kosketus pillussa jokapuolella varsinkin klitalla, tuntuu noin 1000 kertaa paremmalle kuin ilman. Eikö saisi tuntua paremmalle? 

Tarkennan sen verran, että SINUN klitallasi. Sinä et tiedä mitään muiden klitoista vaikka niin haluatkin kuvitella.

Juu en tietenkään tiedä, kuten et sinäkään arvaile miltä toisen miehen kullista tuntuu...

Mutta tiedät kuitenkin paremmin kuin minä, nainen,miltä musita naisista tuntuu. Ihan luonnollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/440 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu en tietenkään tiedä, kuten et sinäkään arvaile miltä toisen miehen kullista tuntuu...

Mutta tiedät kuitenkin paremmin kuin minä, nainen,miltä musita naisista tuntuu. Ihan luonnollista.

No sehän on vttu just niin, saatana vain heittelet joka vtun ketjussa, että kaikki naiset haluaa, että mies hinkkaa klitorista jotta nainen laukeaa. Oot niin pösilö, että muka edustat kaikkia naisia. Kyllä näitä tolloja riittää. Jos et saa orkkua ilman klitan hinkkaamista, niin ei kukaan muukaan voi saada 🤬. Peace. Laita vaan miehes hinkkaamaan sitä klittaa jotta laukeat. Mutta olet vain yksi nainen, älä puhu muitten piluista. Peace 🙂🍺😛

Vierailija
384/440 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Minua ei muiden kullit kiinnosta pätkääkään. 

Väitän, että olen ollut tekemisissä useamman klitoriksen kanssa, kun sinä. Joten tiedän niistä sua enemmän. Jollet sitten satu olemaan lesbo...

Vierailija
385/440 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesbo se on, ei epäilystäkään siitä.

Vierailija
386/440 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tavaran nuolee aluksi märäksi ja laittaa mailan varteen vähän liukastinta, voi tällaisella hieman isommallakin pelivälineellä heti alusta alkaen nuorta naistakin oikein perusteellisesti laittaa. M46

Vierailija
387/440 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen klitorisvihaaja täällä on taas riehunut.

Vierailija
388/440 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen klitorisvihaaja täällä on taas riehunut.

Missä ja kuka vihaa klitorista? Taas!

Vierailija
389/440 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joku ukko  joka puhuu varsin haleksivasti  naisesta ja hänen klitastaan. 

Onhan yllä varsin agressivistä tekstiä.

Vierailija
390/440 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähän voit laittaa tähän vaikka niiden viestien numerot, niin nähdään onko koko asia vaan sun omassa pikku päässäsi.

Vierailija
391/440 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tavaran nuolee aluksi märäksi ja laittaa mailan varteen vähän liukastinta, voi tällaisella hieman isommallakin pelivälineellä heti alusta alkaen nuorta naistakin oikein perusteellisesti laittaa. M46

Se on juuri se seikka miksi täällä pieni- tai ohutkulliset vihaa liukkarin käyttöä. Ei "tarvitse" käyttää, kun ei ole kitkaa liika muutenkaan. Sama juttu jollain naisella jolle solahtaa helposti muutenkin sisään. Liukkarin käytön vihaaminen perustuu aina johonkin. 

Vierailija
392/440 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä se vihaaja tietää paremmin kun naiset itse, mikä naisesta tuntuu hyvälle. Ja väittää ettei nainen itse sitä voi tietää, mutta hän tietää kaikkien naisten tunteet klitoriksessa tai missä vain kohtaa pillua. Aivan absurdia.

Vierailija
393/440 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 23v nainen avoliitossa. Minulla on pillerit ja mieheni kanssa nussimme paljaalla. Minun kostumisen ja ukon kiima tipat riittävät liukasteeksi. Välillä tekee kuitenkin mieli vaihtelua ja silloin vaadin kondomin käyttöä. Jo teinivuosina opin karvaasti, että en voi monesta miehestä paljaalla nautiskella. Minulla oli jatkuva bakteerivaginoosien ja hiivatulehdusten kierre. Kumit taas kuivattavat limakalvojani. Siksi käytänkin liukkaria muiden kuin oman äijän kanssa. 

Vierailija
394/440 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä se vihaaja tietää paremmin kun naiset itse, mikä naisesta tuntuu hyvälle. Ja väittää ettei nainen itse sitä voi tietää, mutta hän tietää kaikkien naisten tunteet klitoriksessa tai missä vain kohtaa pillua. Aivan absurdia.

Voisit jo lopettaa ton turhan spammaamisesi. Sinä tunnet vaan oman värkkisi. Minä miehenä olen ollut kai useamman pillun kimpussa (jollet ole lepakko) ja ne eivät suinkaan olleet kaikki samanlaisia. Sulle varmaan tää tuli taas yllätyksenä. Yksikään naisista ei kaivanut liukkarituubia esiin seksin aikana. Olet kai silti sitä mieltä, että he olisivat nauttineet seksistä enemmän, jos olisivat pursottaneet liukkaria vakoonsa. Niin, mistä kukaan itse voikaan tietää mistä tykkää. Onneksi on sun kaltaisia meedioita sitten kertomassa faktat.

Vierailija
395/440 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sähän voit laittaa tähän vaikka niiden viestien numerot, niin nähdään onko koko asia vaan sun omassa pikku päässäsi.

Tää lista jäikin aika lyhyeksi.

Vierailija
396/440 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota tonne jooko yhteyttä: https://www.mielenterveystalo.fi/fi

Vierailija
397/440 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 23v nainen avoliitossa. Minulla on pillerit ja mieheni kanssa nussimme paljaalla. Minun kostumisen ja ukon kiima tipat riittävät liukasteeksi. Välillä tekee kuitenkin mieli vaihtelua ja silloin vaadin kondomin käyttöä. Jo teinivuosina opin karvaasti, että en voi monesta miehestä paljaalla nautiskella. Minulla oli jatkuva bakteerivaginoosien ja hiivatulehdusten kierre. Kumit taas kuivattavat limakalvojani. Siksi käytänkin liukkaria muiden kuin oman äijän kanssa. 

No propsit tästä, että paneskelet muitakin. Aiwan ihanaa 😋😛😛🍆💦

Vierailija
398/440 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sää puhut vaan omasta pillusta. Tykkään kyllä todella nuolla pimpsaa, mutta ei siihen mitään liukkareita tartte. Ja kyllä, annan naiselleni aina orkun tai kaks tai kolme 😋 ihan vaan panemalla. En välttämättä aina itse edes laukea, mutta ei haittaa yhtään kunhan naiseni laukeaa. Kyllä sen todella huomaa pimpsaa nuollessa kuinka nainen nauttii. Ja sinä ite muka edustat kaikkia naisia. Taidat olla se klitorishinkkaaja ja laitat senkin miehen hommaksi panon aikana.

Vierailija
399/440 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No propsit tästä, että paneskelet muitakin. Aiwan ihanaa 😋😛😛🍆💦

Tietysti nyt, kun ei ole vielä lapsia tai muita rajoitteita, haluan kokea monenlaisia nussijoita. 

Vierailija
400/440 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polkaisin viikolla värillistä nuorta naista, alle kahdenkympin ainakin. Hänellä oli luistot omasta takaa ja takaa työntelin kahdetkin varvit. Kondomia sentään käytin vaikka ei olisi sitäkään tarvinnut. Olihan mehumaija!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä