Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun ei edes yöpyjamia ole kaupoissa

Vierailija
27.02.2026 |

Olisin ostanut syksyllä itselleni tavallisen trikoisen yöpyjaman, siis housut ja pusero -yhdistelmän. Ei missään mitään. Onnettomia silkkisiä pitsikoristeisia seksihepeniä joissain kaupoissa oli.

Kysyin yhdestä T:llä alkavasta kaupasta, niin vastattiin, että ei niitä nyt ole, mutta jouluksi tulee.

No just, jouluksi niitä kamalia punaisia pukki-tonttu-nalle -kuvioisia hirvityksiä, made in china. Minä kyllä tarvin pyjamaa muutenkin kuin jouluna. En kuulu siihen suomalaisperheporukkaan, joka istuu joulun pyjamat yllä kuusen vierellä ihastellen paketeista pursuavaa krääsää.

Mikä tässä maassa mättää, tavalliset käyttökelpoiset vaatteet muutenkin kadonneet kaupoista.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismasta löytyy. 

Vierailija
2/39 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin löydän. Lindex, Kappahl, Cubus, HM, mitä näitä nyt on kun ostoskeskuksia kiertelee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prismasta löytyy. 

Ei muuten löydy. Olen myös etsinyt.

Eri

Vierailija
4/39 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ompelijoita, jotka kyllä ompelevat sinulle juuri sellaisen yöasun kuin haluat, ihan ilman pitsejä.

Vierailija
5/39 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt samaan. On niitä joitain ohuita ja lyhyitä paituleita myynnissä joo mutta haluan lyhythihaisen ja pitkän vähän paksumpaa materiaalia olevan yöpaidan. Ei löydy prismasta, sokokselta, stockalta, lindexiltä ainakaan.

Vierailija
6/39 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prismasta löytyy. 

Eri

Prisman verkkokaupassa näytti hakusanalla "naisten pyjama" löytyvän 57 osumaa.

Vierailija
7/39 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitapa google hakuun "trikoo pyjama" ja valitse sieltä mieleisesi

Jos haluat euroopan muotiin niin sitten zalandon hakuun "jersey pyjama"

Koita pysyä menossa mukana tai putoat, mummo

Vierailija
8/39 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinitytöt on usein pidettäväkin vertauskuvallisessa turvaistuimessa. On miehiä jotka rakentavat teineistä itselleen ihan rinkejä, jotka vielä aikuisinakin osallistuvat kaikenmaailman rikoksiin, kuten kavalluksiin, varkauksiin, maksuvälinepetoksiin ja erilaisiin pahoinpitelyihin. 

Syynä tähän ovat rikollismiehet joita toimii pederastiringeissä. He tekevät huumeiden avulla tytöistä itselleen rakastajattaria jo vaikka 15-vuoden iästä alkaen. Aineina ovat oksitosiini ja psykeedeeliset huumeet ja muuta mielihyvä lääkkeet...!!!

Näillä aineilla ruokittuna, nämä tytöt ovat vielä vaikka keski-ikäisinä naisinakin näiden miesten pantteriraivoisa puolustajia ja vaikka lähes kuolevat ja tappavatkin näiden pederastimiesten puolesta!

Tätä tekevät rikolliset esim. moottoripyöräjengit joista selvimmin esiinnousevat vaikka Helvetin enkelit. Helvetin enkelit järjestö on okkultisti järjestökin! 

Tällä tavalla on tapahtunut jo 80 luvulta alkaen...!!! ja sieltä asti ja tästä johtuen on syntynyt myytti, naiset pitävät renttumiehistä! Okkultismikin on ottanut naisistamme ja tytöistämme otteen tällä tavalla, yksi aineosa jota noissa huumeissa käytettään on voi olla saatavissa Koiruohosta! 

Raamatun ilmestyskirja ilmoittaa vertauskuvallisesti miten koiruoho saastuttaa kolmanneksen maapallon vesistä. Samaten se ilmoittaa miten joet täyttyvät ruumiista, jotka koiruoho on tappanut tai miten koiruoho on tuhonnut sielun ja ihminen on muuntuneena persoonana joutunut helvettiin, ja virtaa ruumiina ja teurasjätteenä manalan virrassa! 

Koiruohoa kutsutaan myös hulluruohoksi koska sen sisältämillä ainesosilla on mieleen vaikuttavia vaikutuksia ja sitä voidaan todella käyttää psyykkeen muuntoaineena. Asia ei ole salaista tietoa ollut aiemminkaan...!!!

Vierailija
9/39 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prismasta löytyy. 

Eri

Katsohan nettikauppaa. Sieltä näkyy myös myymäläsaatavuus. 

Vierailija
10/39 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihmetellyt samaan. On niitä joitain ohuita ja lyhyitä paituleita myynnissä joo mutta haluan lyhythihaisen ja pitkän vähän paksumpaa materiaalia olevan yöpaidan. Ei löydy prismasta, sokokselta, stockalta, lindexiltä ainakaan.

Niin no jos menet markettiin jonkun 20v vanhan muotivillityksen perässä niin ei ihme että saat eioota. Nansolta ja tamsilkiltä kannattaa ehkä tuollaisia mummovaatteita kysellä

Vierailija
11/39 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prismasta löytyy. 

Eri

Prisman verkkokaupassa näytti hakusanalla "naisten pyjama" löytyvän 57 osumaa.

Ne ei vastaa sitä laatua mitä haen. En halua actuellen yms ohutta kiinapaskaa.

Vierailija
12/39 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no jos menet markettiin jonkun 20v vanhan muotivillityksen perässä niin ei ihme että saat eioota. Nansolta ja tamsilkiltä kannattaa ehkä tuollaisia mummovaatteita kysellä

Prisma ei myy enää nansoakaan. Ja toisekseen, mitä vikaa mummoissa on? Sinullakin lienee sellainen. 

Vierailija
13/39 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomesta ei niitä löydy mutta ostan useita kappaleita kun käyn ulkomailla. Tai no kaikki vaatteeni ostan muista maista kuin Suomesta

Vierailija
14/39 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomesta on nykyään koko ajan joku oleellinen tuote loppu. Apteekista oli C-vitamiiniporeet loppu. Meinasin ostaa mutta ei ollut.

Vierailija
15/39 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken se oli yöpaita, nyt pyjama, mikä seuraavaksi?

Vierailija
16/39 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prismasta löytyy. 

Eri

Actuelle naisten pyjama 212A372323 PatternLab

24,95 €

Vierailija
17/39 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teinitytöt on usein pidettäväkin vertauskuvallisessa turvaistuimessa. On miehiä jotka rakentavat teineistä itselleen ihan rinkejä, jotka vielä aikuisinakin osallistuvat kaikenmaailman rikoksiin, kuten kavalluksiin, varkauksiin, maksuvälinepetoksiin ja erilaisiin pahoinpitelyihin. 

Syynä tähän ovat rikollismiehet joita toimii pederastiringeissä. He tekevät huumeiden avulla tytöistä itselleen rakastajattaria jo vaikka 15-vuoden iästä alkaen. Aineina ovat oksitosiini ja psykeedeeliset huumeet ja muuta mielihyvä lääkkeet...!!!

Näillä aineilla ruokittuna, nämä tytöt ovat vielä vaikka keski-ikäisinä naisinakin näiden miesten pantteriraivoisa puolustajia ja vaikka lähes kuolevat ja tappavatkin näiden pederastimiesten puolesta!

Tätä tekevät rikolliset esim. moottoripyöräjengit joista selvimmin esiinnousevat vaikka Helvetin enkelit. Helvetin enkelit järjestö on okkultisti järjestökin! 

Tällä tavalla on tapahtunut jo

OTAHAN LÄÄKKEESI.

Vierailija
18/39 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

TILAA NANSOLTA.

Vierailija
19/39 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus oli vaikea löytää kunnon pyjamia.  Ostin sitten zalandolta.  Öisin on kamalaa jos käsivarret palelevat.

Vierailija
20/39 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti ihan kokeilla. Käväisin kaupassa ja kas, siellä oli 28 erilaista pyjamaa ja pitkää yöpaitaa, oli paksia puuvillatrikoota ja ohuempaakn laatua. Olen kokoa M, joten valikoima oli erittäin hyvä, sillä tuon määrän lisäksi olisi ollut erilaisia keinokuituisempia versioita.

Vika on nyt joko minussa, joka löydän taviskaupasta sopivia tuotteita tai sitten ap:ssa, joka etsii yhtä tietynlaista liiviliikkeessä myytävää mallia, mutta ei suostu erikoisliikkeeseen menemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi