Kun ei edes yöpyjamia ole kaupoissa
Olisin ostanut syksyllä itselleni tavallisen trikoisen yöpyjaman, siis housut ja pusero -yhdistelmän. Ei missään mitään. Onnettomia silkkisiä pitsikoristeisia seksihepeniä joissain kaupoissa oli.
Kysyin yhdestä T:llä alkavasta kaupasta, niin vastattiin, että ei niitä nyt ole, mutta jouluksi tulee.
No just, jouluksi niitä kamalia punaisia pukki-tonttu-nalle -kuvioisia hirvityksiä, made in china. Minä kyllä tarvin pyjamaa muutenkin kuin jouluna. En kuulu siihen suomalaisperheporukkaan, joka istuu joulun pyjamat yllä kuusen vierellä ihastellen paketeista pursuavaa krääsää.
Mikä tässä maassa mättää, tavalliset käyttökelpoiset vaatteet muutenkin kadonneet kaupoista.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Prismasta löytyy.
Itse olen myös etsinyt jo kuukausia aloittajan mainitsemia tuotteita. Täällä ei valitettavasti ole lähimainkaan Prismaa.
Siis jotain tämän tyyppistä vai ?https://www.polarnopyret.fi/lastenvaatteet/pyjamat-ja-yopuvut/pyjamat/l…
https://www.polarnopyret.fi/lastenvaatteet/pyjamat-ja-yopuvut/pyjamat/r…
Jaahas, vastine sille yöpuku-mekko-sekoilulle. Nyt haetaan yöpyjamaa, joka ilmeisesti eri asia kuin päiväpyjama.
Ei jatkoon. Kyllästyttäviä nämä matkimisaloitukset. Hanki aivot ja jotain omaa sanottavaa.
Olen kyllä löytänyt muitakin trikoopyjamia kuin joulukuosisia. Kannattaa liikkua useammassa kaupassa ja ostaa useampi sitten kun kohdalle sattuu oikeanlainen ja hyvälaatuinen. Esim. Nansolta. Googleta, missä on Nanson liikkeet. Onneksi meillä on Haminassa ja matkaa vain 3 km kotoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prismasta löytyy.
Itse olen myös etsinyt jo kuukausia aloittajan mainitsemia tuotteita. Täällä ei valitettavasti ole lähimainkaan Prismaa.
TILAA NANSOLTA.
Vierailija kirjoitti:
Äsken se oli yöpaita, nyt pyjama, mikä seuraavaksi?
Mä olen eri.
Vierailija kirjoitti:
TILAA NANSOLTA.
NIIN TEENKIN.
Sosialistien syytä ! Me Perus Suomalaiset olemma aina puhuneet hurstisten yä paitojen pualesta. Muistakaat seki hyvä tekomma vaaliuurnije auvvetessa 1
Kapp,Ahlista löytyy usein ihan puuvillaisia yöpaitoja, pyjamista en tiedä.
Minusta pyjamissa on usein se vika, että housut ja yläosa ovat aivan eri värisiä, joten niitä ei voi pestä samassa koneellisessa. Niiden pitäisi olla (suunnilleen) samanvärisiä, enkä halua, että niissä on mitään typerää kuvaa tai tekstiä. Mutta on myös sellaisia hyviä pyjamia, joissa yläosa on bleiserin mallinen.
Minä tilasin Bonprixiltä, oli iso valikoima.
Osta leggingsit ja niihin sopiva kiva t-paita. Yöpaitaa en ole koskaan ymmärtänyt. Siihen kuristuu.
Lindex:ssä ainakin on ollut ihan asiallisen näköisiä pyjamia. Mummolookkia myyvissä liikkeissä yleensä pyjamia on joskin taitavat olla usein trikoota.
Tämä on vissiin sitä seksihepene-osastoa?
https://toplady.fi/nainen/yopuvut/pyjamat/satiinipyjama-yopaita-pyjamah…
On paljon mitä ei saa kotikaupungin liikkeistä .Tilaan Temusta , sieltä saa kaikkea ja halvalla.
Nansolta ostin, hyvää puuvillaa ja kuoseissa on valinnanvaraa.
Mene oikeaan alusvaatekauppaan. Siellä on vielä hyviä yöasuja saatavilla.