Miksei mua auteta?
Kysessä on siis iso velka ja maksan 3 eri lainaa, niihin menee jo iso summa kk liian iso tuloihin nähden ja en saa laskettua kk erää. Eli tarvisin yhdistelylainan, velkaa yli 40 k. ei mikään taho anna vaikka on 2 vakituista työtä en ymmärrä, olisi tuloa maksella ne jos saisi yhdistettyä ja maksaisin 1 lainaa esimerkiksi 500 € kk, niin mulle jäisi 200 € enempi ja pärjäisin, ja olisi pienempi korko.
Kommentit (52)
Pankit näkee, että olet tyhmä,kun olet tuossa velkasuossa. Ei ne voi uskoa, että yhtäkkiä olisit viisastunut. Et tietenkään ole.
Mitä ostit velalla? Voisiko niitä realisoida saisit velkaa vähemmäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olispa mainos jossa kerrotaan lainoja yhdistävästä firmasta🤔
On niitä paljonkin mutta eivät anna lainaa.
ne ovat varmaan parempia arvioimaan maksuhalujasi kuin me täällä palstalla, mutta selvästi lainafirmatkin ovat todenneet sinut luuseriksi.
Miksi minun pitäisi auttaa sinua? Ei minulla ole lainoja, sinähän niitä olet ottanut.
No ei voi mitää tällästä tää on, hittoko piti ottaa velkaa se masentaa ahdistaa ja mä en saa elämässä mitään.
Miks pitäs autella? Ei kukaan varmaan auttanut ottamaankaan lainoja?
Vierailija kirjoitti:
Mitä ostit velalla? Voisiko niitä realisoida saisit velkaa vähemmäksi.
ryyppäsin ja hankin hienoja tatuointeja ja lävistyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Miks pitäs autella? Ei kukaan varmaan auttanut ottamaankaan lainoja?
Koska elän velkakierteessä, niin et vissiin tajua.
Tämä vaatisi ainaski 500 € kk lisälyhennyksen että velka lyhenee+ että jäisi myös rahaa.
Vierailija kirjoitti:
No ei voi mitää tällästä tää on, hittoko piti ottaa velkaa se masentaa ahdistaa ja mä en saa elämässä mitään.
Maksa ne velat ja sitten olet viisaampi. Älä velkaannu enää.
Voi voi mitä olet hommannut niin paljon velkoja oma mokas.
Vierailija kirjoitti:
Mee TÖIHIN.
Ootsä piru vie tyhmä, en ole ap. Kuka sut on palkannut?????
ei pankit ihan tyhmiä ole. ei ne anna lainaa surkeimmille vätyksille.
Sun pitää ap kysyä apua niiltä kavereiltasi. Kai sulla oli silloin ryyppykavereita, kun rahaa oli.
Vierailija kirjoitti:
Sun pitää ap kysyä apua niiltä kavereiltasi. Kai sulla oli silloin ryyppykavereita, kun rahaa oli.
En hitossa kysy-.
Vierailija kirjoitti:
ei pankit ihan tyhmiä ole. ei ne anna lainaa surkeimmille vätyksille.
Olet kauhea ihminen, mulla on tuloja maksella ja kysy todistaa se, mutta silti lainaa ei saa
Vierailija kirjoitti:
Muuta halvempaan asuntoon.
100 e kk halvempaa, ei auta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksa ne velat ja sitten olet viisaampi. Älä velkaannu enää.
No en velkaannu, mut laina ei lyhene, pääoma on 80 € kk ja korko 200
Yhdistelylaina = LISÄÄ VELKAA!!!!