Ahdistaa mies
Olemme tapailleet jonkun aikaa, tunteita on ehtinyt tulla.
Mies on aika epävarma itsestään ja haastaa riitaa koko ajan, se uuvuttaa minut. Mies ei anna minulle tilaa olla yksin ja miettiä omia tunteitani. Jutellaan ihan normaalisti ja yhtäkkiä saattaa napsahtaa päässä ja taas riita tulilla.
Mitä tuollaisen miehen kanssa voi tehdä? Olen tosi pahalla päällä.
Kommentit (33)
Siis mies kiukuttelee ja napsahtelee jo tapailuvaiheessa? Mitä sinä sitä vielä tapailet? Meinaatko että se tuosta parantuu kun viimeinenkin vieraskoreus karisee?
Vierailija kirjoitti:
Et ansaitse miestä. Pysy vain yksinäsi.
Mitvit? En usko toisen miehenkään kattelevan mörökölliä.
Onko se ainoa mies tässä maailmassa, kun siinä on pakko riippua kiinni?
No on siinäkin kaksi typerystä. Sovitte toisillenne hyvin, joten onnea yhteiselle ihanalle elämällenne!
"Mitä tuollaisen miehen kanssa voi tehdä?"
Kai tuo oli retorinen kysymys? Ei kun hei, keksin kaksi vastausta:
1) pistää luiskaan
2) ei yhtään mitään
Pahemmaksi vaan menee jatkossa. Kohta se on sun tukassa kiinni. Alkaa varastamaan rahaa lompakostasi .Lopuksi päädytte käräjille, kun pahoinpitelee. Saat hänestä ikuisen vainoajan.
Öö. Siis ootte "tapailleet jonkin aikaa" ja mies on jo tuollainen?
Oletko kenties vähän läheisriippuvainen? Dumppaa se.
Hanki ahdistuslääkitys, ongelma ratkaistu.
Mistä se riitelee? Tulee miehenä mieleen kaikki tuntemani narsistit ja narsistimuija, joka tarvitsi sen riidan aina tavatessa. Sai tyydytystä siitä. Sen riidan jälkeen oli tyytyväinen ja ikäänkuin ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mies on joku pakollinen asuste joka sinulla on oltava? Joko on vauva tilauksessa?
Ei tule vauvaa.
Ap
Ehkä tunne on molemminpuolinen. Se ei pidä sinusta sietää seksin takia ja ärsytät. On kanssasi kunnes löytää mieleisemmän. Moni on myös saadakseen passin ja kelagoldin.
Vierailija kirjoitti:
Mistä se riitelee? Tulee miehenä mieleen kaikki tuntemani narsistit ja narsistimuija, joka tarvitsi sen riidan aina tavatessa. Sai tyydytystä siitä. Sen riidan jälkeen oli tyytyväinen ja ikäänkuin ei mitään.
Riidellään välillä siitä, kenen kanssa olen ja missä olen.
Ap
Mene naimisiin ja ota yhteinen asuntolaina, kyllä se sitten muuttuu ihanaksi.
Alkaako nimi A:lla. Mä lemppasin sen viikossa huomattuani ensimerkit.
Sä voisit rakastaa hänet ehjäksi. Siihen tosin menee koko elämäsi.
Oletko kysynyt tyypiltä, kauanko on seurustellut edellisen kanssa?
Onko hän töissä?
Onko joutunut pahoinpidellyksi joskus? Jos on, hän panee vahingon kiertämään. Sellasii ne päänsä kolauttaneet ovat.
Ai niin, eihän se kerro kuitenkaan, koska on sosiopaatti.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tunne on molemminpuolinen. Se ei pidä sinusta sietää seksin takia ja ärsytät. On kanssasi kunnes löytää mieleisemmän. Moni on myös saadakseen passin ja kelagoldin.
Nimimerkillä kelagoldin täyspäiväinen käyttäjä... Kelagold on vain hänenlaisilleen valkoisille miehille.
Kaveri vaihtoi hyvän miehen tollaseen. Hänen exänsä on aidosti monen naisen unelma mies ja kaveripiirissämme moni on sanonut, että sen miehen kun saisi. Hän on vaan hieno ihminen. Kaveri vaihto äkkipikaiseen mieheen. Minä olen nähnyt sen tyypin kaksi kertaa, kun ollaan oltu syömässä ja ottamassa viiniä. Minua pelotti se tyyppi molemmilla kerroilla. Yhtäkkiä alkaa haukkumaan kaikkia tokalla kerralla paisko viinilaseja ravintolassa ja lensi pihalle. Oltiin muiden kanssa, että ok meetkö tosiaan ton kanssa kotiisi tänään. Sitten olikin jo silmä mustana.
Älä jatka suhdetta ton kanssa, koska tiedät varmasti mihin toi johtaa.
Joo ja yksi ystäväni alkoi seurustelemaan tämän hyvän miehen kanssa. Sanoi, että on onnellinen ekaa kertaa. Ymmärrän ja uskon. On se hyvä mies. Kaverini ei hyväksynyt tätä suhdetta ollenkaan. Uhkasi vetää välit poikki ja ystävä sanoi senkus vedät. Elä sinä sen väkivaltasen kanssa niin kuin haluat. En minä kadu todellakaan. Ehkä tiedät nyt mitä menetit ja minä arvostan. Oli hyvin sanottu ja aika raa´asti silti. Sain minäkin nautinnon, kun ei vaan ymmärrä. Ei minuakaan kiinnosta katsoa mustaa silmää ja itkemistä ja sitä, että puolustaa sitä vielä aina. No, se oli vaan vihainen silloin ja silloin, kun sillä stresssiä. Ei kukaan pahoinpitele toista, jos stressiä jne.
No ahdista takaisin?