Palauttaisitteko huutisostajalle rahat takaisin tässä tilanteessa? OV
Myin lastenvaatteen ja se lähti meiltä täysin tahrattomana ja ehjänä. Samanlaisena kuin huutonetin kuvassa.
Ostajalta tuli eilen viestiä, missä hän väittää paidan olevan tahrainen: siinä on rinnassa kuulemma pitkä, paksu mustan tussin jälki, joka ei lähtenyt pesussa pois. Siis WTF????
Kommentit (9)
se on tullut ilmeisesti postituksen aikana ja jos hän lähettää vaatteen takaisin niin perut kaupat. Älä ilmaiseksi rahoja takaisin annan ennenkuin saat vaatteen takaisin.
Kirjoititko osoitteen kun pusero oli jo sisällä kuoressa?
Tosin aika ihme ettei lähtisi pesussa pois. Sinuna pyytäisin nyt ensin sen kuvan ja lupaisin myös kohteliaasti palauttaa rahat tahran nähtyäsi JOS itse maksavat postikulut.
Miten RUSKEASTA kuoresta voi tulla MUSTA, PAKSU VIIVA? Ja varsinkin, jos kynä, jolla kirjoitin oli SININEN? Jotenkin tuo ei nyt natsaa. Ja ostajan mielestä tuo viiva oli niin paksu ja iso, että sen huomasi paljaalla silmällä.
Tai sitten mä olen vaan sokea ja meidän kamera valehtelee kuvissa.
Paita oli kirjeen sisässä, kun kirjoitin osoitteen.
ap
Sitä paitsi minulla on ainakin ollut sellaisia valkoisia kuoria, jotka sisältä vihreitä ja niistä tarttui väriä, jos laittoi sisällön ensin. Ihan tavallisia myynnissä olevia kuoria nekin.
Vierailija:
Aikamoinen ihmekuori saa olla, jos VALKOINEN KIRJEKUORI saa aikaan MUSTAN TUSSIVIIVAN paitaan!
Pyydä palauttamaan tuote ja jos puhuu totta niin sitten palauta rahat, tai no, voihan olla että itse piirtää viivan kun kuulee että pitäs palauttaa.
Vierailija:
Sitä paitsi minulla on ainakin ollut sellaisia valkoisia kuoria, jotka sisältä vihreitä ja niistä tarttui väriä, jos laittoi sisällön ensin. Ihan tavallisia myynnissä olevia kuoria nekin.Vierailija:
Aikamoinen ihmekuori saa olla, jos VALKOINEN KIRJEKUORI saa aikaan MUSTAN TUSSIVIIVAN paitaan!
Paljon mahdollista tuo silti on ja oletko ajatellut että postin leima olisi voinut myös tehdä tuon viivan?
Pyydä nyt se kuva niin kuin joku ehdotti. Tuskin kannattaa elämää pilata tämän takia, nielet kiukkusi jos tahra on olemassa ja maksat paitaa vastaan rahat takaisin.
Ja pyydä tietty kuva tahrasta. Sitten tarjoat mahdollisuutta palauttaa rahat, jos itse maksavat postituskulut ja toimittavat paidan sinulle takaisin.,