Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitääkö rakot jaloista puhkaista vai antaa olla?

Vierailija
27.03.2007 |

Auttakaa pliis, mulla ihan karseet rakot ja huomennakin pitäis pystyä kävelee :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta käytännössä puhkeavat kuitenkin, siispä puhkaise desinfioidulla neulalla.

Vierailija
2/6 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Compeed -" laastaria" rakkojen päälle, sitä ei siis puhkaista, vaan laastari laitetaan ohjeiden mukaan rakon päälle, on eräänlainen " tekoiho" . On hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ainakin meille läkäri luennoi aiheesta.

Vierailija
4/6 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en enää pääse apteekkiin joten puhkon ja desinfioin ja laastarit päälle. Pakko tänään tehä näille jotain! ap

Vierailija
5/6 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ottaa laastarin irti, se repii ihon sen rakon vierestäkin.

Vierailija
6/6 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tarkoitus on että pesee sekä kuivaa rakko kohdan hyvin ja lämmittää käsien välissä kalvot päällä olevaa rakkolaastaria. Kun " laastari" on lämmin, ottaa suoja kalvon pois ja laittaa rakon päälle lämmittäen. Eli keinoiho pitää saada mahdollisimman tasaisesti ja reunat myös. Mielellään ei samana tuntina sukkaa jalkaan.

Taika perustuu siihen että kivun tunne häviää, kosketus alue jää piiloon ja parantuminen nopeutuu. Missään nimessä ei kannata keinoihoa poistaa jos se ei itse kokonaan irtoa. Silloin on prosessi kesken.

Vaan sukat aiheuttavat reunojen repsottamista mikä kyllä on hankalaa. Olen itse yrittänyt pitää ainakin 3pv ja varovasti irroittanut liuottamalla veden kanssa. Joskus on jo parantunutta ihoa lähtenyt osittain mukaan ja uusi laastari täytyy laittaa päälle.

Mutta kun iho on parantunut, laastari irtoaa itse.