Ystäväni ostaa 16v lapselleen tupakat (ja kaljat)
Tuli vappuna asiasta puhetta ja löysin itsestäni tosi nipo-puolen, kun ikänsä allergiselle lapselle tupakat ostaa äiti.
Kommentit (30)
Otin pari senttiä baarikaapissa olevista pulloista, hörpin kavereiden pulloista, join jopa tuntemattomien pulloista, ja roikuin Alkon kulmalla pyytäen jotain puolipultsaria hakemaan mulle juomaa.
Jos valita täytyy, niin mielummin oma lapseni juo kännit minun ostamistani siidereistä, kuin tuntemattomien pulloista. Jos nuori haluaa juoda, hän juo, vaikka vanhemmat ei viinaa ostaisikaan.
Minäkin olen ihan normaalista perheestä, kotona äiti ja isä joivat joskus saunakaljat tai kahvin kanssa konjakkipaukun.
Vierailija:
Mun mutsi osti mulle kaljaa ja tupakkaa ku olin 14v!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Aina ollaan hyvissä väleissä oltu ja pystytty puhumaan kaikesta! Parempi se että ostaa, saa ne sit muualtakin ja muualta voi saada myös muuta mitä ei tarvis esim. pimeetjuomat...
Vaan sillä että niillä vanhemmilla on sitä vastuuta ja selkärankaa-etteivät osta alaikäsille
Mieti itse: haluatko, että nuoresi juo sinun ostamaasi kaljaa, josta tiedät mitä se on, vai jotain kadulta ostettua etanoliviinaa?
Vierailija:
Vaan sillä että niillä vanhemmilla on sitä vastuuta ja selkärankaa-etteivät osta alaikäsille
noinko paljon luotat lapseesi ja oot asioista puhunut kotona?
Osta valmiiks ne huumeet ettei vaan osta vahingossakaan kadulta jne
Vierailija:
Vierailija:
Olen kyllä kahden lapsen 25-vuotias kotiäiti etten nyt ihan teini enää :D
Mun mutsi osti mulle kaljaa ja tupakkaa ku olin 14v!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Aina ollaan hyvissä väleissä oltu ja pystytty puhumaan kaikesta! Parempi se että ostaa, saa ne sit muualtakin ja muualta voi saada myös muuta mitä ei tarvis esim. pimeetjuomat...