Missä ovat terveet nelikymppiset miehet?
Olen itse eronnut ja deittimarkkinoilla 43v.
Olen hämmästynyt siitä että itse olen perusterve, aikuiseksi kasvanut ja itsenäinen ihminen.
Miten on mahdollista että samanikäiset miehet ovat jotenkin hämmentävän huonossa kunnossa. Siis yllättävän monella terveys on huonoilla kantimilla. On verenpainetta, ylipainoa, diabetesta, testosteroni vajetta, erektio-ongelmia ja kaikenlaista muuta kremppaa. Eihän tuollaisen kanssa parisuhteessa tulevaisuutta oikein näe muuten kuin omaishoitajana.
Henkistä taakkaa eivät ole osanneet käsitellä vaan roikutaan edelleen jossain ex tyttöystäväsdä kiinni tai sitten äidisssä.
Ilmeisesti kunnolliset miehet ovat ja pysyvät parisuhteissaan ja syystä.
Kommentit (180)
Eronnut ja 43v nainen ei ole kuuminta hottia 40v miehille. Kuuminta tavaraa on joku 40- 35v joka ei ole harrastanut irtoseksiä, lapseton ja vielä hedelmällinen. Naisilla on vain kuvitelma kuin miehelle jolla ei ole omia lapsia pitäisi riittää pelkkä parisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Kuten itsekin huomasit, me terveytemme, raha- ja muut asiamme hoitaneet olemme parisuhteessa. Parisuhdemarkkinoilla on kohtaanto-ongelma. Sinkkuna on koulutettuja ja elämässään pärjääviä naisia ja elämänsä sotkeneita miehiä. Sen lisäksi, että miehet jäävät Itä- ja Pohjois-Suomen pikkupitäjiin ja naiset muuttavat Etelä- ja Länsi-Suomen kaupunkeihin.
Ja senkin sinkkuelämän kaupungissa naisille mahdollistaa se keski-ikäinen pers vako mies. Infraa ylläpitää miehet edelleenkin.
Ei kai se voi olla yllätys, että ne parhaat pariutumishaluiset on viedään nopeasti pois sinkkumarkkinoilta? Ja hyvät pariutumishaluttomat on samoin automaattisesti poissa tarjonnasta heti lähdössä?
Ylitarjontaa jää heistä, joilla on syy tahi toinen asiaan. Sukupuolesta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että löydät muka täysin terveen 40-vuotiaan miehen tai naisen mistään? Jotain kremppaa tai muuta on enemmän tai vähemmän jokaisessa tämänikäisessä miehessä ja naisessa ja jos et sitä hyväksy yksin jäät älyttömine vaatimuksinesi.
Naisiin tuo pätee ja esim. 30-vuotiaan naisen hedelmällisyys romahtaa rajusti. Mies taas on parhaassa mahdollisessa iässä nelikymppisenä. Kävin hetki sitten 40-vuotistarkastuksessa ja lääkärin mukaan kaikki arvot vastasivat 25-vuotiaan nuoren miehen arvoja.
Oliko lääkärinä nuori nainen? Tunnusteliko eturauhasen?
Olisikin mutta käynnin syy oli tuskalliseksi äitinyt peräpukama...
Tämän keskustelun perusteella vika ei suinkaan ole miesten fyysisessä terveydessä. Sen sijaan korvien välistä näyttäisi löytyvän paljonkin vikaa! Uskomattoman katkeraa, naurettavaa uhriutumista ja naisten alistamista! Vinkki: jos nainen on teille pelkkä reikä, siedättekin olla yksin.
Vierailija kirjoitti:
Tämän keskustelun perusteella vika ei suinkaan ole miesten fyysisessä terveydessä. Sen sijaan korvien välistä näyttäisi löytyvän paljonkin vikaa! Uskomattoman katkeraa, naurettavaa uhriutumista ja naisten alistamista! Vinkki: jos nainen on teille pelkkä reikä, siedättekin olla yksin.
Älä uhriudu.
Vierailija kirjoitti:
Luuletko miehen tuhlaavan naiseen rahojaan vain naisen persoonan vuoksi?
Kotona olen vaimon ja lasten kanssa. Kohta teen koko porukalle ruokaa. Pitäisikö minun olla jossakin muualla?
Eronneet terveet nelikymppiset miehet pitävät hauskaa 18-22 vuotiaiden naisten kanssa. Ei meitä aloittajan kaltaiset rupsahtaneet naiset kiinnosta.
Olen terve ja 50 v. En ole käynyt lääkärissä kuin kerran viimeisen 30 vuoden aikana. On mulla ylipainoa mutta ei se mitään meinaa. Liikun aika paljon kuitenkin fillarilla kuljen joka paikkaan. Jaksan tehdä kaikkea.
Juu, ei meitä mistään baareista löydäkään. Tosiaan jostain liikuntaharrastuksista yms. voit löytää terveitä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Eronneet terveet nelikymppiset miehet pitävät hauskaa 18-22 vuotiaiden naisten kanssa. Ei meitä aloittajan kaltaiset rupsahtaneet naiset kiinnosta.
Mistä te vanhat erektiohäiriöistä kärsivät luulette löytävänne noin nuoria naisia?
Vierailija kirjoitti:
Itse olen tavannut sellaisia erilaisissa liikuntaharrastuksissa, sekä retkeilyyn liittyen.
Entä jos nainen ei harrasta näitä?
"Ilmeisesti kunnolliset miehet ovat ja pysyvät parisuhteissaan ja syystä."
Ei naisen kanssa parisuhteissa todellakaan heikoimmat kestä. Näkemäsi miehet markkinoilla on tulosta parisuhteessa naisen kanssa olemisesta.
Sellainen yli 40-vuotias mies, jolla ei ole mitään kramppaa on todennäköisesti vain vältellyt lääkärissäkäyntiä.
Esimerkiksi verenpainetta ei itse huomaa. Osittain vaiva tulee siitä, että iän myötä verisuonet ei enää jousta.
Minä luulin olevani terve kunnes kävin 41-vuotiaana lääkärin tarkastuksessa. Ei olisi pitänyt löytyi kaikenlaista vaivaa.
Näin on! Ei kannata mennä terveenä lääkärin tarkastuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tämäkin ketju osoita, että katkeria on molemmissa sukupuolissa. Sinäkin.
Joko aloittaja on löytynyt täydellisen miehen?
Oliko lääkärinä nuori nainen? Tunnusteliko eturauhasen?