Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä ovat terveet nelikymppiset miehet?

Vierailija
25.02.2026 |

Olen itse eronnut ja deittimarkkinoilla 43v.

Olen hämmästynyt siitä että itse olen perusterve, aikuiseksi kasvanut ja itsenäinen ihminen.

Miten on mahdollista että samanikäiset miehet ovat jotenkin hämmentävän huonossa kunnossa. Siis yllättävän monella terveys on huonoilla kantimilla. On verenpainetta, ylipainoa, diabetesta, testosteroni vajetta, erektio-ongelmia ja kaikenlaista muuta kremppaa. Eihän tuollaisen kanssa parisuhteessa tulevaisuutta oikein näe muuten kuin omaishoitajana.

Henkistä taakkaa eivät ole osanneet käsitellä vaan roikutaan edelleen jossain ex tyttöystäväsdä kiinni tai sitten äidisssä. 

Ilmeisesti kunnolliset miehet ovat ja pysyvät parisuhteissaan ja syystä.

Kommentit (159)

Vierailija
101/159 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tavannut sellaisia erilaisissa liikuntaharrastuksissa, sekä retkeilyyn liittyen. 

Retkeilyreitille pusikon taakse vaanimaan. Sitten kun sopiva namupala kävelee ohi niin pantterin lailla pitää iskea kynnet kiinni.

Älä jaksa olla lapsellinen. 

Aika kova vaatimus palstamammoille

Vierailija
102/159 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä se tuo testokaan kerro kaikkea. Olen +40 v. mies ja testot on reilusti alle viitearvojen, mutta siitä huolimatta koko aika panettaa aivan helvetisti ja mustaa karvaa työntää niin pirusti, että jos jättää pariksi viikoksi parran raakaamatta niin alkaa näyttää lähinnä espanjalaiselta jokirosvolta. Eikä tarvi kun naisia ajatellakaan, niin tatti on pystyssä. Että tilastot ja tilastot, niitäkin on joka lähtöön ja jokaiselle mieluisensa.

Hohhoijaa. Noilla spekseillä ei paljon parisuhteeseen pääse vaan ennemminkin r aiskarin cv

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/159 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vätyksiä lähes kaikki, ei edes jakseta ryömiä armeijassa 10 metriä eteenpäin kun parutaan jo kotiinlähtöä.

Harvempi yli 40 vuotias enää armeijassa on. Kertausharjoituksiinkin menee lähinnä erikoisemman koulutuksen saaneet.

Vierailija
104/159 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu se on naisten kanssa. Kaikenlaista epäkuranttia ehdokasta kyllä riittää, mutta hyvät on harvassa. Tuntuu joka toisella naisella olevan pahoja mielenterveysongelmia ja oman elämän asiat ihan sekaisin.

t. mies

Ihan itse teen diagnoosin mielenterveysongelmista sen perusteella saanko heti pakit vai en.

t.mies, katkera ja alkoholisoitunut

Voi luoja näitä. Jos puhutaan miesten terveydestä, se on fakta. Kun puhutaan naisten, niin palstafeministit ryntäävät paikalle loukkaantumaan. 

Mielenterveys on terveyttä siinä mikä muukin ja todella moni nainen on kertonut ahdistus- tai masennushäiriöstä. Miksi tämä pitäisi kiistää?

Miksei aggressiota ja seksiaddiktiota ole diagnosoitu mielenterveys- tai persoonallisuushäiriöiksi? Ai niin koska pharma rakastaa mutiloida, r aiskata ja gaslightata erityisesti naisia. Ei siis mitään uutta auringon alla

Vierailija
105/159 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nelikymppinen hyväkuntoinen mies. Parisuhteessa yli viisitoista vuotta naisen kanssa. Jos kävisi niin, että nainen lähtisi kävelemään niin en kyllä uutta katselisi tilalle. Naisen kanssa eläminen on jatkuvaa taistelua ja vääntöä milloin mistäkin. Tavat, tottumukset ja mieltymykset ovat niin erilaiset naisilla ja miehillä että en minä ainakaan toista kertaa tähän myllyyn jaksaisi lähteä. Nyt on oltava yhdessä koska on puolimiljoonaa asuntolainaa ja pari lasta vielä kasvatettavana. Kaipa sitten kun velvollisuudet on hoidettu niin lähdemme eri teille.

Tää on surullista, mutta totta. Tai ehkä sä vaan valitsit väärän naisen? 

t. Toinen M40+ samanlaisesta tilanteesta 

Vierailija
106/159 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu se on naisten kanssa. Kaikenlaista epäkuranttia ehdokasta kyllä riittää, mutta hyvät on harvassa. Tuntuu joka toisella naisella olevan pahoja mielenterveysongelmia ja oman elämän asiat ihan sekaisin.

t. mies

Ihan itse teen diagnoosin mielenterveysongelmista sen perusteella saanko heti pakit vai en.

t.mies, katkera ja alkoholisoitunut

Voi luoja näitä. Jos puhutaan miesten terveydestä, se on fakta. Kun puhutaan naisten, niin palstafeministit ryntäävät paikalle loukkaantumaan. 

Mielenterveys on terveyttä siinä mikä muukin ja todella moni nainen on kertonut ahdistus- tai masennushäiriöstä. Miksi tämä pitäisi kiistää?

Miksei aggressiota ja seksiaddiktiota ole diagnosoitu mielenterv

Sehän on vain laatuero onko tulistuva, impulsiivinen, kakaramainen r aiskaaja vai vetistelevä ja neuroottinen arkailija. Kumpi näistä on sairautta on mielipidekysymys, jos nyt haluaa tuollaisia väkivaltaisia ja dehumanisoivia termejä toisten persoonallisuuksista käyttää

Vierailija
107/159 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kullit paljaana Yrjönkadulla ns. "uimassa"

Vierailija
108/159 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nelikymppinen hyväkuntoinen mies. Parisuhteessa yli viisitoista vuotta naisen kanssa. Jos kävisi niin, että nainen lähtisi kävelemään niin en kyllä uutta katselisi tilalle. Naisen kanssa eläminen on jatkuvaa taistelua ja vääntöä milloin mistäkin. Tavat, tottumukset ja mieltymykset ovat niin erilaiset naisilla ja miehillä että en minä ainakaan toista kertaa tähän myllyyn jaksaisi lähteä. Nyt on oltava yhdessä koska on puolimiljoonaa asuntolainaa ja pari lasta vielä kasvatettavana. Kaipa sitten kun velvollisuudet on hoidettu niin lähdemme eri teille.

Kyllä sinä olisit pillujahdissa alta aikayksikön. Kaltaisesi ovat markkinoilla tosin aika epäedullisessa asemassa, sillä naiset arvostavat ihmisyyttään ja oikeuttaan puhua, sitoutua, olla mieltä, tehdä yhteistyötä, eivätkä vain pilluja, millaisina kaltaisesi eroukot heitä yleensä tapaavat kohdella. Harmillisesti tätä saastaa ei voi piilottaa deittiapeista kuin maksullisen version kautta, olisitte nimittäin ensimmäinen demografia jolle haluaisin olla täysin näkymätön. Jopa pervot ovat siedettävämpiä kuin eroisät

Vierailija
109/159 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä se tuo testokaan kerro kaikkea. Olen +40 v. mies ja testot on reilusti alle viitearvojen, mutta siitä huolimatta koko aika panettaa aivan helvetisti ja mustaa karvaa työntää niin pirusti, että jos jättää pariksi viikoksi parran raakaamatta niin alkaa näyttää lähinnä espanjalaiselta jokirosvolta. 

Voi itsekehun määrää. 

Testot alle viitearvojen ja silti niin uros. Bhuaah.

Eikä tarvi kun naisia ajatellakaan, niin tatti on pystyssä. 

Se on nakki eikä tatti.

Vierailija
110/159 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo jännästi näitä "väärän naisen valinneita" miehiä on tusinassa 13. Ja silti seuraava ja sitä seuraavakin nainen on väärä...

Se oikea nainen on ropontti jolla on pillu, mutta ei aivoja tai aisteja. Pleasure servant ilman älyä tai omaa elämää. Ihan vaan vinkkinä teille, että kaikkien aika säästyy

Vierailija
111/159 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan piilossa sohvan takana ettet löytäisi.

Älä paljasta meitä!

Paljasta vaan...mä oonki sängyn alla...hups...

Vierailija
112/159 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo jännästi näitä "väärän naisen valinneita" miehiä on tusinassa 13. Ja silti seuraava ja sitä seuraavakin

"Thanks, your opinion means a lot to me" xD

Tästä ne miehet fantasioivat

Vierailija
113/159 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

haudassa

Asennetaanko arkkuun nykyään wifi?

Vierailija
114/159 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Terveet nelikymppiset miehet eivät katsele deittisovelluksissa eronneita 43-vuotiaita naisia.

Totanoin.. Miksi se nelikymppinen mies sitten on siellä deittisovelluksessa?? Onko kenties eronnut, mahdollisesti vuoroviikko- tai viikonloppuiskä? Vai tuliko kenties rilluteltua nelikymppiseksi asti ja yhtäkkiä onkin paniikki päällä kun jäi perhekin perustamatta? 

Hyvin erikoinen oletus että nelikymppiset miehet on automaattisesti jotain priimaa.

Totanoin. Sulta taisi mennä koko ketjun pointti ohi. Ap huhuilee TERVEITÄ miehiä ja vastaus on, että TERVEET katselevat nuorempia. Kun ketjun mukaan TERVEEN määritelmä on se, että ei saa olla edes piileviä ongelmia (verenpaine) tai ylipainoa, niin kyllähän nämä miehet fyysisesti on priimaa - suurin osa ei ole, mutta ne harvat, jota ap saalistaa ovat. 

Vierailija
115/159 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman kaveripiirini perusteella sanoisin, että fiksut, sitoutumiskykyiset ja terveet nelikymppiset miehet käyvät ainakin täällä Helsingin seudulla deittisovelluksissa lähinnä kääntymässä, sopiva puoliso on löytynyt max 6 kk etsinnällä. Ja kaikki nämä kolme ovat ihan omanikäisen naisen halunneet ja löytäneet. Parhaat viedään ns. käsistä. t. N44

Tämän se minullakin kesti. Toki ap:n kriteereillä en ole terve, koska BMI pomppii 25 ja 30 välillä ja hän luokitteli ylipainon sairauksien joukkoon. 

Vierailija
116/159 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Terveet nelikymppiset miehet eivät katsele deittisovelluksissa eronneita 43-vuotiaita naisia.

Totanoin.. Miksi se nelikymppinen mies sitten on siellä deittisovelluksessa?? Onko kenties eronnut, mahdollisesti vuoroviikko- tai viikonloppuiskä? Vai tuliko kenties rilluteltua nelikymppiseksi asti ja yhtäkkiä onkin paniikki päällä kun jäi perhekin perustamatta? 

Hyvin erikoinen oletus että nelikymppiset miehet on automaattisesti jotain priimaa.

Totanoin. Sulta taisi mennä koko ketjun pointti ohi. Ap huhuilee TERVEITÄ miehiä ja vastaus on, että TERVEET katselevat nuorempia. Kun ketjun mukaan TERVEEN määritelmä on se, että ei saa olla edes piileviä ongelmia (verenpaine) tai ylipainoa, niin kyllähän nämä miehet fyysisesti on priimaa - suurin osa ei ole, mutta ne harvat, jota ap saalistaa ov

Miesten deluusiot vuodesta aatami ja eeva. Tuon ikäinen ukko ei saa nuorempaa kuin elättämällä tätä ja harvalla on varaa elättää, vaikkei olisikaan tehnyt vielä aiempia pesueita. Ainoat kakkoskierroslaiset joiden tiedän onnistuneen ovat hakeneet sen lapsettoman vaimonsa jostain itärajalta. Se on sitten aikamoinen mahalasku statuksessa kun ottaa tällaisen kolmannen maailman panopiian ja nostaa tämän oikein vielä rouvaksi. Mutta moni mies lankeaa, sillä munantappi on maailman napa

Vierailija
117/159 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman kaveripiirini perusteella sanoisin, että fiksut, sitoutumiskykyiset ja terveet nelikymppiset miehet käyvät ainakin täällä Helsingin seudulla deittisovelluksissa lähinnä kääntymässä, sopiva puoliso on löytynyt max 6 kk etsinnällä. Ja kaikki nämä kolme ovat ihan omanikäisen naisen halunneet ja löytäneet. Parhaat viedään ns. käsistä. t. N44

Tämän se minullakin kesti. Toki ap:n kriteereillä en ole terve, koska BMI pomppii 25 ja 30 välillä ja hän luokitteli ylipainon sairauksien joukkoon. 

Eivät ne kovin fiksuja voi olla, sillä itse en fiksuna naisena löydä sieltä mitään. Pariutuvat varmaan vähän eri periaatteilla sitten

Vierailija
118/159 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tässä iässä suurin osa oo naimisissa, tai sit siellä on eronneita yh-vanhempia, joilla ei oo aikaa, eikä halua edes yrittää. Eikä muutenkaa sovi yhteen. Moni on tässä iässä mielummin yksin, helpommalla pääsee. Eri asia, jos oli kumppani, jonka kaa toimis asiat ja palvelu pelaa puolin ja toisin, mut onko niitä? Lihan himojen haavoittamia monet

Vierailija
119/159 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyskeskuksessa.

Padam tsäm.

Vierailija
120/159 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eivät ne kovin fiksuja voi olla, sillä itse en fiksuna naisena löydä sieltä mitään. Pariutuvat varmaan vähän eri periaatteilla sitten"

Ongelmasi ovatkin muualla...