Missä ovat terveet nelikymppiset miehet?
Olen itse eronnut ja deittimarkkinoilla 43v.
Olen hämmästynyt siitä että itse olen perusterve, aikuiseksi kasvanut ja itsenäinen ihminen.
Miten on mahdollista että samanikäiset miehet ovat jotenkin hämmentävän huonossa kunnossa. Siis yllättävän monella terveys on huonoilla kantimilla. On verenpainetta, ylipainoa, diabetesta, testosteroni vajetta, erektio-ongelmia ja kaikenlaista muuta kremppaa. Eihän tuollaisen kanssa parisuhteessa tulevaisuutta oikein näe muuten kuin omaishoitajana.
Henkistä taakkaa eivät ole osanneet käsitellä vaan roikutaan edelleen jossain ex tyttöystäväsdä kiinni tai sitten äidisssä.
Ilmeisesti kunnolliset miehet ovat ja pysyvät parisuhteissaan ja syystä.
Kommentit (159)
"Jep, ei ole ihme että monia itsestään huolta pitäviä keskikäisiä miehiä alkaa kiinnostaa nuoremmat naiset, kun oman ikäiset alkaa muistuttamaan omaa äitiä.
Eiköhän naisen pidä keski ikäisenä jo ns äitiä muistuttaakkin jo. :D
Ja silti te ruikuttavat , katkerat uliämmät olette sinkkuina,vaikka olettekin universumin lahja kaikille miehille😂😂😂
Ihan vaan tiedoksenne, se pelkkä reikä ei tee teistä kenestäkään maapallon keskipistettä
Vierailija kirjoitti:
"Jep, ei ole ihme että monia itsestään huolta pitäviä keskikäisiä miehiä alkaa kiinnostaa nuoremmat naiset, kun oman ikäiset alkaa muistuttamaan omaa äitiä.
Eiköhän naisen pidä keski ikäisenä jo ns äitiä muistuttaakkin jo. :D
Veikkaan että harvempi nainen haluaa ulkoisesti 40+ ikäisenä muistuttaa äitiä jolla on voisi olla keskikäinen lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vähintään yhtä huonossa kunnossa ovat 43+ naiset.
Monet näyttää 10v itseään vanhemmilta mummoilta joilla ryppyjä roikkuvassa naamassa.
Useat ovat porsineet lapsia niin löysä arpinen vatsanahka ja rintojen tilalla ovat roikkuvat patalaput.
Enemmistö alkaa olemaan ydinjätettä pariutumismielessä samanikäiselle miehelle joka on pitänyt itsestään huolta.
Tällainen teksti on ihan hirveää :(
Kun etsin seuraa jokunen vuosi sitten niin paljon oli tyrkyllä miehiä ikäluokassa vauvasta baariin, vaikka etsin suunnilleen omanikäistä, ehkä vähän vanhempaa, lapsetonta, miehekästä miestä (sellainen löytyi parissa päivässä mutta jo siihen ehti mahtua vaikka mitä lähestymistä).
Siis miehet tosiaan ihan omalla nimellä ja naamalla tuli selittämään minulle rumia juttuja muista naisista. Joko exästään tai sitten "joo kun suurin osa on sitä ja tätä.." ja minun olisi sitten pitänyt olla tästä tosi otettu? Että minä olen sellainen parempi nainen enkä ruma hylrgh yrjis kuten heidän yhteiset lapsensa synnyttänyt ex?? Tai joku ylipainoinen, mitä se minua kiinnostaa että minä olen seksikkäämpi kuin joku nainen xyz. Siitä saa vain sen kuvan että mies ei näe naisia edes etäisesti ihmisenä ja lähestyy minua silleen lääh puuh tämä on parempi kuin X, mutta Y taas on parempi kuin tämäkin koska ne "viat" mitä minussa on. :(
Bonuksena että näillä lähestyjillä oli luetun ymmärtäminen usein hakusessa. He eivät olleet niin isoja kuin mitä hain (en huom pitkää, mieheni on 172cm, vaan lihaksikasta koska treenaan itsekin aktiivisesti) JA monella oli lapsia, mutta he eivät ikäänkuin laskeneet niitä lapsia kun "ne on siellä jossain" eikä minun tarvitse heitä tavata..? Öö, hieno "parisuhde", bro.
Ja yksi yleinen oli että profiilissa luki että vain vakava haussa ja oikein romanttinen halimiehen liibalaaba retkeilykuvineen, mutta sitten slaidattiin mun viesteihin silleen "joo älä välitä siitä profiilista joo ei haeta oikein samaa mutta kerrotko pls millaiset pikkuhousut sulla on mmmm"
Eli voin kuvitella mikä työmaa se on ja on varmaan toisinkin päin. Jos joku roikkuu tuolla vuosia pariutumatta niin syy on kyllä 99% ajasta että hän ei kelpaa tai hänellä on harhainen käsitys siitä millaisen kumppanin kelpuuttaa itse. Ehkä 1% ajasta siellä on joku oikeasti todella uniikki tyyppi jolla on oma rima korkealla ja etsii katkaistaan yksisarvista ja siksi pysyy sinkkuna yrityksistä huolimatta.
N34
Vierailija kirjoitti:
Se että miten hyvä mies hankitaan, on taitolaji. Kaikki eivät vaan osaa.
Suurimmalla osalla naisista oma taso ei riitä hyvään mieheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tässä iässä suurin osa oo naimisissa, tai sit siellä on eronneita yh-vanhempia, joilla ei oo aikaa, eikä halua edes yrittää. Eikä muutenkaa sovi yhteen. Moni on tässä iässä mielummin yksin, helpommalla pääsee. Eri asia, jos oli kumppani, jonka kaa toimis asiat ja palvelu pelaa puolin ja toisin, mut onko niitä? Lihan himojen haavoittamia monet
"Palvelu pelais"
Sehän se kun palvelut saa nykyään rahallakin. Osakeyhtiö-asuminen on kannattavampaa kuin miehen kanssa asuminen, sillä siinä ei joudu r aiskattavaksi ja miehen joutuu näkemään huoltomiehenä vain keskimäärin kerran parissa vuodessa. Sosiaaliset harrasteet voi sitten suorittaa sellaisten ihmisten kanssa, kenen seurasta nauttii. Vaikea kuitenkaan kuvitella, että esim. kovin moni mies olisi mielenkiintoista ja mukavaa ruokapöytäseuraa, joka laittaa miettimään että mihin sitä miestä oikein tarvitsee.
Tuo on varmasti totta ja sinä nautit parhaiten toisten ylipainoisten miesvihaajien seurasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Eivät ne kovin fiksuja voi olla, sillä itse en fiksuna naisena löydä sieltä mitään. Pariutuvat varmaan vähän eri periaatteilla sitten"
Ongelmasi ovatkin muualla...
Päin vastoin, ei ole sitä ongelmaa mitä suurimmalla osalla on, eli yliaktiivinen sukusolujen ulostaminen. Sekös elämästä helppoa tekeekin
Sinun kommentteja lukiessa huomaa myös selviä haittoja, kun niitä sukusoluja ei saa sisäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun AP vihdoin kohtaa sen täydellisen terveen, erinomaisessa fyysisessä ja henkisessä kunnossa olevan nelikymppisen miehen, niin mitä hän ajatteli tehdä siinä tilanteessa?
Eiköhän me kaikki tiedetä, että AP olisi tuollaiselle miehelle täysin näkymätön. Miksi tuollainen laatuyksilö ikinä tyytyisi johonkin APn kaltaiseen 43 vuotiaaseen, kitisevään kääkkään, kun vaihtoehtoja on tuollaiselle miehelle pilvin pimein.
Onko? Miksi näitä nelikymppisiä ukkoja sitten on deittiapit pullollaan?
Siksi koska niitä naisiakin on sinkkuna monta. Molempia on paljon sinkkuna miehiä ja naisia. Naisia ei enää kiinnosta yksinkertaisesti. Joten eivät käytä deitti appeja. Miehet yrittää etsiä jotain läheisyyttä. Naisia ei enää edes kiinnosta.
Itse olen viisikymppinen mies, sinkku, perusterve, verenpaine on, ei erektio-ongelmaa, painoindeksi 21, v-mallin hoikka kroppa erottuvilla vatsa- ja muilla lihaksilla, 12 km juoksu onnistuu ilman hengästymistä. Olen ihmetellyt miten kaikenikäiset naiset ovat enimmäkseen huonossa kunnossa.
Itekin olen ettinyt ruosteetonta väyrys mersua joka olisi kuin tehtaalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveet nelikymppiset sinkkumiehet tuskin katselevat hirveästi 43-vuotiaita naisia, ap hyvä. :)
Pedous on sairauden merkki.
Jos nyt puhutaan puhtaasti biologiasta, niin näinhän se ei ole. Sukukypsyys on biologisesti se raja, mutta kulttuurisesti se on asetettu korkeammaksi. Esim. muslimeillahan näin ei ole. Lisäksi jos nelikymppinen sinkkumies katselee kolmekymppisiä naisia, niin "pedoudesta" ei ole kysymys millään katsantokannalla.
Palstan naisporukasta valitettavasti enemmistö kuuluu älyllisesti siihen vaatimattomaan porukkaan, joilla on tapana hokea kuulemaansa uutta sanaa ja yleensä aivan väärässä yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Eivät ne kovin fiksuja voi olla, sillä itse en fiksuna naisena löydä sieltä mitään. Pariutuvat varmaan vähän eri periaatteilla sitten"
Ongelmasi ovatkin muualla...
Päin vastoin, ei ole sitä ongelmaa mitä suurimmalla osalla on, eli yliaktiivinen sukusolujen ulostaminen. Sekös elämästä helppoa tekeekin
Ja siinähän se tulikin...
:D Niin, mutta kun se ei ole minulle ongelma. Elämä rullaa aivan mainiosti ilman siitossimulaatioita
Elämää vauvapalstalla. Vain ja ainoastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähintään yhtä huonossa kunnossa ovat 43+ naiset.
Monet näyttää 10v itseään vanhemmilta mummoilta joilla ryppyjä roikkuvassa naamassa.
Useat ovat porsineet lapsia niin löysä arpinen vatsanahka ja rintojen tilalla ovat roikkuvat patalaput.
Enemmistö alkaa olemaan ydinjätettä pariutumismielessä samanikäiselle miehelle joka on pitänyt itsestään huolta.
Deittisovelluksia kun selaa niin monet 40v naiset näyttävät kieltämättä ikäistään vanhemmilta.
Naisten iho on keskimäärin ohuempi ja siinä on vähemmän kollageenia kuin miehillä. Ohuempi iho näyttää rypyt ja juonteet helpommin, ja kosteus katoaa herkemmin. Tämä tekee ikääntymisen muutoksista näkyvämpiä.
Hormonimuutokset alkavat jo 40+ iässä
Estrogeenitasot alkavat monilla laskea jo ennen varsinaisia vaih
Aasialainen vaimoni vähän naureskellen ihmetteli, että miksi monet suomalaiset naiset näyttävät reilusti vanhemmilta kuin ovat.
Luuletko että löydät muka täysin terveen 40-vuotiaan miehen tai naisen mistään? Jotain kremppaa tai muuta on enemmän tai vähemmän jokaisessa tämänikäisessä miehessä ja naisessa ja jos et sitä hyväksy yksin jäät älyttömine vaatimuksinesi.
Ikävä kyllä miehistä tuli herkkiä jne kun niille sitä lapsesta asti sanottiin että pitää olla. Sitten kun ne olivat herkkiä, heitä naiset loukkasi herkkyydestään ja käytti hyväksi. Joten ne luovutti koko seurustelu touhun koska pelkäävät että se ei johda mihinkään.