Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä ovat terveet nelikymppiset miehet?

Vierailija
25.02.2026 |

Olen itse eronnut ja deittimarkkinoilla 43v.

Olen hämmästynyt siitä että itse olen perusterve, aikuiseksi kasvanut ja itsenäinen ihminen.

Miten on mahdollista että samanikäiset miehet ovat jotenkin hämmentävän huonossa kunnossa. Siis yllättävän monella terveys on huonoilla kantimilla. On verenpainetta, ylipainoa, diabetesta, testosteroni vajetta, erektio-ongelmia ja kaikenlaista muuta kremppaa. Eihän tuollaisen kanssa parisuhteessa tulevaisuutta oikein näe muuten kuin omaishoitajana.

Henkistä taakkaa eivät ole osanneet käsitellä vaan roikutaan edelleen jossain ex tyttöystäväsdä kiinni tai sitten äidisssä. 

Ilmeisesti kunnolliset miehet ovat ja pysyvät parisuhteissaan ja syystä.

Kommentit (159)

Vierailija
81/159 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu se on naisten kanssa. Kaikenlaista epäkuranttia ehdokasta kyllä riittää, mutta hyvät on harvassa. Tuntuu joka toisella naisella olevan pahoja mielenterveysongelmia ja oman elämän asiat ihan sekaisin.

t. mies

Jos kiikarissa olisi työtön yh-äiti jonka kotona pyörii kolmen eri isän lapsia niin näistä riittää valinnanvaraa!

Mitä väliä sillä on, vaikka naisella olisikin lapsia eri miesten kanssa?

Onhan se aikamoinen merkki huonoista valinnoista ja harkintakyvystä jos on tuohon ikään mennessä tehnyt lapsia ja eronnut usean kanssa.

Sullahan ei niitä ongelmia ole....eikä tule

Vierailija
82/159 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

International Men's Health Institute on julkaissut 20 vuoden aineiston pohjalta tutkimuksen, että erityisesti suomalaisen naisen kanssa solmittu suhde (sisältää myös ystävyyssuhteet) rasittaa miestä sekä psyykkisesti, että fyysisesti todella poikkeuksellisen paljon.

Tutkijat ovatkin laatimassa ohjeistusta, että miesten terveyden kannalta ajateltuna ulkomaalainen nainen olisi terveellisempi vaihtoehto. Tällä hetkellä on menossa koejakso, jossa suomalaisille miehille on suositeltu mm. aasialaisia naisia ja miesten terveyttä seurataan tiiviisti. Tulokset ovat olleet erittäin lupaavia.

Kiitos päivän nauruista! Näitä huumoripostauksia oli ennen joka lehdessä, ovat ikävästi vaan kadonneet aikaa myöten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/159 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei kukaan terve 40 vuotias mies etsi 43-vuotiasta vanhaa mummoa puolisokseen,. se pitää olla max 30 v nuori urheileva nainen

Terveiset Möhömaha Jormalta, toisessa kädessä makkara ja toisessa kaljaa. Tissitkin on jo kasvanut. Röyh

Taisi nuo terveiset tulla kuitenkin vihaiselta ylijäämävelamummolta

Vierailija
84/159 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin paikat toimii kuten ennenkin.

Vierailija
85/159 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinun ikäinen mies haluaisi tuollaisen vanhan akan kun nuorempaakin on markkinoilla?

Ei me nuoret kelpuuteta vanhoja ukkoja! N-25

Vierailija
86/159 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveet nelikymppiset sinkkumiehet tuskin katselevat hirveästi 43-vuotiaita naisia, ap hyvä. :)

Nelikymppiset, siis 40 -49 vuotiaat

Vierailija
87/159 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa miesten eturauhas ja muut vaivat akoille kuuluu? Pitäkää huolta omista suonikohjuistsnne ja kuumista aalloistanne.

Vierailija
88/159 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Testosteroni vajetta" :D

Onkohan AP:n omat estrogeenitasot vielä samalla kantimilla kuin parikymmpisenä?

Testotasot näkyy aikalailla suoraan siitä, kuinka tiuhaan mies haluaa panna. Jos ei testoa ole, ei seksiä tee mieli.

Mutta annas olla jos miehellä on testot kunnossa ja lihaa tekis mieli piilottaa vaikka kerta päivään, niin mies onkin täys sika 🐷 jolla ei ole mikään muu mielessä.

Päättäkää jo..

No eipä se tuo testokaan kerro kaikkea. Olen +40 v. mies ja testot on reilusti alle viitearvojen, mutta siitä huolimatta koko aika panettaa aivan helvetisti ja mustaa karvaa työntää niin pirusti, että jos jättää pariksi viikoksi parran raakaamatta niin alkaa näyttää lähinnä espanjalaiselta jokirosvolta. Eikä tarvi kun naisia ajatellakaan, niin tatti on pystyssä. Että tilastot ja tilastot, niitäkin on joka lähtöön ja jokaiselle mieluisensa.

Vierailija
89/159 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisen harvinaisia ovat, sen olen kuullut. Siksi on tullut täytenä yllätyksenä tuo oma suosio naisten keskuudessa. Olen sporttinen, fiksu, sosiaalinen, työelämässäkin menestynyt ja oikein hyvin elämässä pärjäävä. Mutta tuo mitä kerron, niin toki tarkoittaa sitä että on mahkut vähän valita. Nyt naiset joita olen pidempään tapaillut, ovat olleet 10v itseäni nuorempia, hyvässä kunnossa olevia ja niin pois päin. Eli koska olen ilmeisesti hiukka harvinaisempi tuolla parisuhdemarkkinoilla, niin eihän mun yksinkertaisesti kannata ottaa itseni ikäistä ja ei-aktiivisesti-urheilevaa naista. 

Vierailija
90/159 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän laajalla otannalla ap on oletukseensa päättynyt? 

Vierailija
91/159 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli AP:n ongelma on siinä, että valitsi aluksi väärin ja mies ei ollutkaan hyvä. Nyt sitten ei ole enää valinnanvaraa kun ne jotka valitsi oikein pitävät hyvät miehensä.

Eihän tuo kerro mistään muusta kuin AP:n omista valinnoista ja siitä että valintaprosessi pitää tehdä ajoissa ja huolella. Väärä tai liian myöhäinen valinta aiheuttaa ongelman, ei tarjonta.

Vierailija
92/159 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten itsekin huomasit, me terveytemme, raha- ja muut asiamme hoitaneet olemme parisuhteessa. Parisuhdemarkkinoilla on kohtaanto-ongelma. Sinkkuna on koulutettuja ja elämässään pärjääviä naisia ja elämänsä sotkeneita miehiä. Sen lisäksi, että miehet jäävät Itä- ja Pohjois-Suomen pikkupitäjiin ja naiset muuttavat Etelä- ja Länsi-Suomen kaupunkeihin.

Sanoisin pikemminkin, että parisuhdemarkkinoilla on itsestään liikaa luulevia naisia. Useimmilla mt ongelmia ja ap mainitsi terveysongelmaksi jo ylipainon - ei mitenkään harvinaista naisillakaan. Lisäksi tulee kilpirauhaset yms. yms.

Tuo Itä- ja Pohjois-Suomeen jääminenkin on vähän klisee. Toki miehiä jää enemmän maaseutumaisille paikkakunnille, mutta oikeasti se ero on lopulta aika pieni. 

Vierailija
93/159 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että miten hyvä mies hankitaan, on taitolaji. Kaikki eivät vaan osaa. 

Vierailija
94/159 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu se on naisten kanssa. Kaikenlaista epäkuranttia ehdokasta kyllä riittää, mutta hyvät on harvassa. Tuntuu joka toisella naisella olevan pahoja mielenterveysongelmia ja oman elämän asiat ihan sekaisin.

t. mies

Ihan itse teen diagnoosin mielenterveysongelmista sen perusteella saanko heti pakit vai en.

t.mies, katkera ja alkoholisoitunut

Voi luoja näitä. Jos puhutaan miesten terveydestä, se on fakta. Kun puhutaan naisten, niin palstafeministit ryntäävät paikalle loukkaantumaan. 

Mielenterveys on terveyttä siinä mikä muukin ja todella moni nainen on kertonut ahdistus- tai masennushäiriöstä. Miksi tämä pitäisi kiistää?

Vierailija
95/159 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40-kymppiset, no eihän edes NUORET SUOMALAISMIEHET läpäise edes armeijaa koska ovat joko niin huonokuntoisia, rapakuntoisia ja lisäksi mt-ongelmia. Äidin pikku lettukestipoikia, häpeän !

Naisia nähin kuntotesteihin ei edes oteta. 

Vierailija
96/159 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppisenä ihmiset vaan alkavat rapautua. Olen itse 40+ mies, ja mitä nyt olen oman ikäisiäni naisia tapaillut, niin kyllähän ne aikamoisia ongelmakimppuja ovat olleet. Esimerkkejä mitä tullut vastaan:

- TODELLA moni on mielialalääkityksellä

- yhdellä oli polvi niin hajalla, että seksi ei onnistunut oikeen missään asennossa 

- fyysisen kunnon osalta on ihan luovutettu: jos salilla tai lenkillä edes vaivautuivat käymään, niin se oli aivan semmoista kädenheiluttelua, ja tulokset puhdas nolla 

- talousasiat monella aivan surkealla tolalla: ei omaisuutta, mutta kulutusluottoa ja korttivelkaa senkin edestä 

Vierailija
97/159 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja ei kuulosta itse asenteiltaan terveeltä. Ei parinmuodostuksen pitäisi olla kriteereiltään nlin pakonomaisen rajattua. Moisista laskelmoiduists naisista kandee pysyä erossa.

Vierailija
98/159 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrjönkadun uimahallissa 

Vierailija
99/159 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin jostakin, että äärestä harva enää etsii parisuhdetta säännöllisesti nettideittipalstoilta.

Oman mieheni löysin ihan kuntosalilta. 

Jostain lukeminen onkin paras lähde

Vierailija
100/159 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti kunnolliset miehet ovat ja pysyvät parisuhteissaan ja syystä.

Eivät ne parisuhteissa olevatkaan kunnollisia ole vaan roikkuvat siinä naisessa tai vaihtoehtoisesti elävät jotain playboy-polygamia elämää, ja käyttäytyvät kuin taaperot. Näin varakkaammat.

Mistä olet ylipäätään saanut käsityksen, että miehissä olisi aikuisia? Ovat aika eri lajia, kuin naiset