Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä ovat terveet nelikymppiset miehet?

Vierailija
25.02.2026 |

Olen itse eronnut ja deittimarkkinoilla 43v.

Olen hämmästynyt siitä että itse olen perusterve, aikuiseksi kasvanut ja itsenäinen ihminen.

Miten on mahdollista että samanikäiset miehet ovat jotenkin hämmentävän huonossa kunnossa. Siis yllättävän monella terveys on huonoilla kantimilla. On verenpainetta, ylipainoa, diabetesta, testosteroni vajetta, erektio-ongelmia ja kaikenlaista muuta kremppaa. Eihän tuollaisen kanssa parisuhteessa tulevaisuutta oikein näe muuten kuin omaishoitajana.

Henkistä taakkaa eivät ole osanneet käsitellä vaan roikutaan edelleen jossain ex tyttöystäväsdä kiinni tai sitten äidisssä. 

Ilmeisesti kunnolliset miehet ovat ja pysyvät parisuhteissaan ja syystä.

Kommentit (159)

Vierailija
61/159 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu se on naisten kanssa. Kaikenlaista epäkuranttia ehdokasta kyllä riittää, mutta hyvät on harvassa. Tuntuu joka toisella naisella olevan pahoja mielenterveysongelmia ja oman elämän asiat ihan sekaisin.

t. mies

Jos kiikarissa olisi työtön yh-äiti jonka kotona pyörii kolmen eri isän lapsia niin näistä riittää valinnanvaraa!

Mitä väliä sillä on, vaikka naisella olisikin lapsia eri miesten kanssa?

Vierailija
62/159 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisivatko töissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/159 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos hyvistä ja valaisevista vastauksista. Tosiaan olen etsinyt itselleni sopivaa miestä jo jonkin aikaa. Olen ollut deittiapeissa ja seuranhakupalstoilla. Tavannut miehiä myös harrastuksissa ja töiden kautta. Miehillä joita olen tapaillut on ollut haluja jatkaa yhteistä matkaa, mutta minulla ei. Jo aloituksessa ilmenneistä syistä johtuen. Ja jos ei toinen voi lähteä kävelylle kun on jo luvannut ja syynä on ollut juuri joku kremppa mikä masgisesti ilmestynyt juuri ennen tapaamista. Tavata kyllä halutaan mutta laiskemmassa ympäristössä. Jos olen tälläisern diostunut niin mitään vaivaa ei päällepäin ole havaittavissa.

Ja joku jo epäili et olen yhtäsairas, mutta työterveys pitää säännöllisillä tarkastuksilla huolta ettei oikein mikään pääse ihan puskasta silmille.

Ja näille kullkarusellityypeille voin sanoa et en missään tapailusuhteessa se**taile vasn vasta kun seurustellaan.

Ap

Vierailija
64/159 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveet nelikymppiset sinkkumiehet tuskin katselevat hirveästi 43-vuotiaita naisia, ap hyvä. :)

Vierailija
66/159 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Testosteroni vajetta" :D

Onkohan AP:n omat estrogeenitasot vielä samalla kantimilla kuin parikymmpisenä?

Testotasot näkyy aikalailla suoraan siitä, kuinka tiuhaan mies haluaa panna. Jos ei testoa ole, ei seksiä tee mieli.

Mutta annas olla jos miehellä on testot kunnossa ja lihaa tekis mieli piilottaa vaikka kerta päivään, niin mies onkin täys sika 🐷 jolla ei ole mikään muu mielessä.

Päättäkää jo..

Vierailija
67/159 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu se on naisten kanssa. Kaikenlaista epäkuranttia ehdokasta kyllä riittää, mutta hyvät on harvassa. Tuntuu joka toisella naisella olevan pahoja mielenterveysongelmia ja oman elämän asiat ihan sekaisin.

t. mies

Jos kiikarissa olisi työtön yh-äiti jonka kotona pyörii kolmen eri isän lapsia niin näistä riittää valinnanvaraa!

Mitä väliä sillä on, vaikka naisella olisikin lapsia eri miesten kanssa?

Onhan se aikamoinen merkki huonoista valinnoista ja harkintakyvystä jos on tuohon ikään mennessä tehnyt lapsia ja eronnut usean kanssa.

Vierailija
68/159 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oletkin varmaan tasoa "miss universum"

Vierailija
69/159 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä

Vierailija
70/159 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko ap että mies on kakskymppinen koko ikänsä? Aika harva selviää ilman sairauksia ja kunnon heikkenemistä kun neljäkybää ylitetään.

Antaa näiden ylivirkeiden tatskattujen maailman seikkalijattarien mennä tukka putkella pikaseksin perässä somedeittien lihatiskeillä. 

Löydät somedeiteistä ne miehet joilla on sinkkuus jo elämäntapa ja vararengas vatsan kohdalla, seksi-intoa enemmän kuin omaksi tarpeeksi sporttikundit jotka ei vakiinnu kun vielä hyvin keulii tai äksyt eronneet jotka vain haluaa entisen muijansa takaisin. 

Vierailija
71/159 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinulta varmasti piilossa. Kuulostaa siltä että sysäät kaikki ongelmat miehelle, jopa erektio-ongelmat mutta saatat samaan aikaan suoraan sanoakkin että olet kuin lahna. Näin sanoi minulle yksi juurikin 43v nainen. Eivätkö naiset ymmärrä että miehetkin tarvitsevat esileikkiä ja mitä enemmän ikää tulee niin sitä enemmän tarvitsee kiusailua. Mitä terveyteen tulee niin elän tällä hetkellä niin terveellistä elämää että viimeksi tänään nainen deittipalstalla kertoi olevansa kaje ja kehui että näytän sairaan hyvältä, eilen eri olisi halunnut mennä naimisiin. Syönkin niin terveellisesti ettei kukaan nelikymppinen mies. Esim joka päivä yli puoli kiloa kasviksia, tänäänkin on töissä eväänä soijarisottoa sekä kävin esim yli 9km aamulenkillä.

Vierailija
72/159 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näitä aloituksia, missä haukutaan ja arvostellaan?

Vierailija
73/159 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

International Men's Health Institute on julkaissut 20 vuoden aineiston pohjalta tutkimuksen, että erityisesti suomalaisen naisen kanssa solmittu suhde (sisältää myös ystävyyssuhteet) rasittaa miestä sekä psyykkisesti, että fyysisesti todella poikkeuksellisen paljon.

Tutkijat ovatkin laatimassa ohjeistusta, että miesten terveyden kannalta ajateltuna ulkomaalainen nainen olisi terveellisempi vaihtoehto. Tällä hetkellä on menossa koejakso, jossa suomalaisille miehille on suositeltu mm. aasialaisia naisia ja miesten terveyttä seurataan tiiviisti. Tulokset ovat olleet erittäin lupaavia.

Vierailija
74/159 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testovajeet nyt tuskin johtuu miehen itsensä toimista ainakaan ja se alkaa väkisinkin tietystä pisteestä eteenpäin laskemaan.

Vierailija
75/159 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testovajeet nyt tuskin johtuu miehen itsensä toimista ainakaan ja se alkaa väkisinkin tietystä pisteestä eteenpäin laskemaan.

Naiset jo pelkällä miehen lähistöllä olemisellaan imee miehistä ne testot itseensä, koska naisillahan ne tasot päinvastoin iän myötä alkaa nousemaan.

Vierailija
76/159 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos hyvistä ja valaisevista vastauksista. Tosiaan olen etsinyt itselleni sopivaa miestä jo jonkin aikaa. Olen ollut deittiapeissa ja seuranhakupalstoilla. Tavannut miehiä myös harrastuksissa ja töiden kautta. Miehillä joita olen tapaillut on ollut haluja jatkaa yhteistä matkaa, mutta minulla ei. Jo aloituksessa ilmenneistä syistä johtuen. Ja jos ei toinen voi lähteä kävelylle kun on jo luvannut ja syynä on ollut juuri joku kremppa mikä masgisesti ilmestynyt juuri ennen tapaamista. Tavata kyllä halutaan mutta laiskemmassa ympäristössä. Jos olen tälläisern diostunut niin mitään vaivaa ei päällepäin ole havaittavissa.

Ja joku jo epäili et olen yhtäsairas, mutta työterveys pitää säännöllisillä tarkastuksilla huolta ettei oikein mikään pääse ihan puskasta silmille.

Ja näille kullkarusellityypeille voin sanoa et en missään tapailusuhteessa se**taile vasn vasta kun seurustellaan.

Ap

Kokeile joskus selvinpäin! Kännisen mongerrusta kukaan viitsi katsella tai kuunnella.

Vierailija
77/159 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva 4-kymppinen haluaa enää naista vakituiseksi riesakseen. Mitä sinulla on annettavaa sille hyvälle miehelle? Katkeruutta ja ennakkoluuloja!

Kuitenkin osa meistä keski-ikäisistä löytää mieleisensä kumppanin, puutteistaan huolimatta.

Jospa juuri sinun markkina-arvo on huono.

Vierailija
78/159 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

haudassa

Vierailija
79/159 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei kukaan terve 40 vuotias mies etsi 43-vuotiasta vanhaa mummoa puolisokseen,. se pitää olla max 30 v nuori urheileva nainen

Terveiset Möhömaha Jormalta, toisessa kädessä makkara ja toisessa kaljaa. Tissitkin on jo kasvanut. Röyh

Vierailija
80/159 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. mies

Ihan itse teen diagnoosin mielenterveysongelmista sen perusteella saanko heti pakit vai en.

t.mies, katkera ja alkoholisoitunut