Missä ovat terveet nelikymppiset miehet?
Olen itse eronnut ja deittimarkkinoilla 43v.
Olen hämmästynyt siitä että itse olen perusterve, aikuiseksi kasvanut ja itsenäinen ihminen.
Miten on mahdollista että samanikäiset miehet ovat jotenkin hämmentävän huonossa kunnossa. Siis yllättävän monella terveys on huonoilla kantimilla. On verenpainetta, ylipainoa, diabetesta, testosteroni vajetta, erektio-ongelmia ja kaikenlaista muuta kremppaa. Eihän tuollaisen kanssa parisuhteessa tulevaisuutta oikein näe muuten kuin omaishoitajana.
Henkistä taakkaa eivät ole osanneet käsitellä vaan roikutaan edelleen jossain ex tyttöystäväsdä kiinni tai sitten äidisssä.
Ilmeisesti kunnolliset miehet ovat ja pysyvät parisuhteissaan ja syystä.
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitä hyviäkin silloin tällöin vapautuu :)
Juu mutta ne miehet menevät hoikille 17-22v tytsyille, joilla pitkät hiukset ja lyhyet hameet.
Mistä tiedät miesten terveydentilan ja testosteronitasot? Eihän miehet käy lääkärissä, niin te täällä hoette päivästä toiseen. Koittakaa nyt päättää miten asia on.
"Testosteroni vajetta" :D
Onkohan AP:n omat estrogeenitasot vielä samalla kantimilla kuin parikymmpisenä?
Minäkin luulin olevani perusterve nelikymppinen mies, kun ei ollut mitään sairauksia eikä lääkityksiä. Ei sen puoleen mitään ollut tutkittukaan, koska lääkärikäyntihän maksaa rahaa.
Sitten pääsin työpaikkaan, missä sai käydä yksityisellä lääkärillä vakuutuksen piikkiin. No minähän kävin. Monien eri tutkimusten jälkeen selvisi että minulla on useampi pitkäaikaissairaus, joiden oireita olin luullut "ikään kuuluviksi krempoiksi". Nyt kun saan niihin hoitoa, kaikki vanha kiukku ja kolotus on poissa ja olo on mahtava!
Se, ettei sulla ole lääkityksiä tai diagnooseja, ei todellakaan tarkoita ettei sulla sairauksia olisi..m44
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät miesten terveydentilan ja testosteronitasot? Eihän miehet käy lääkärissä, niin te täällä hoette päivästä toiseen. Koittakaa nyt päättää miten asia on.
Tuo on muuten täysin totta. Molemmista akat jaksaa itkeä.
Olen nelikymppinen hyväkuntoinen mies. Parisuhteessa yli viisitoista vuotta naisen kanssa. Jos kävisi niin, että nainen lähtisi kävelemään niin en kyllä uutta katselisi tilalle. Naisen kanssa eläminen on jatkuvaa taistelua ja vääntöä milloin mistäkin. Tavat, tottumukset ja mieltymykset ovat niin erilaiset naisilla ja miehillä että en minä ainakaan toista kertaa tähän myllyyn jaksaisi lähteä. Nyt on oltava yhdessä koska on puolimiljoonaa asuntolainaa ja pari lasta vielä kasvatettavana. Kaipa sitten kun velvollisuudet on hoidettu niin lähdemme eri teille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitä hyviäkin silloin tällöin vapautuu :)
Juu mutta ne miehet menevät hoikille 17-22v tytsyille, joilla pitkät hiukset ja lyhyet hameet.
...ja jotka ovat juuri sopivan vapaamielisiä
Samassa paikassa missä on normaalipainoiset ja täysipäisen naiset. Ei naisissakaan ole muita kuin jakojäännöksiä, läskejä ja kilipäisiä demarifemakkoämmiä jaossa. Joten ihan 1 =1 tasapeli on.
Oman kaveripiirini perusteella sanoisin, että fiksut, sitoutumiskykyiset ja terveet nelikymppiset miehet käyvät ainakin täällä Helsingin seudulla deittisovelluksissa lähinnä kääntymässä, sopiva puoliso on löytynyt max 6 kk etsinnällä. Ja kaikki nämä kolme ovat ihan omanikäisen naisen halunneet ja löytäneet. Parhaat viedään ns. käsistä. t. N44
Vierailija kirjoitti:
Vätyksiä lähes kaikki, ei edes jakseta ryömiä armeijassa 10 metriä eteenpäin kun parutaan jo kotiinlähtöä.
No sinähän se kelan elättämä demariakka se kaiken armeijasta ja siellä olemisesta tiedät! :D
Kokeile harakka endi itse edes käydä siellä, ja katellaan niitä ulinoita ja viisasteluja sen jälkeen.
Ihan kun terveiden miesten pitäisi kaatua sun jalkojen juureen?! Onko itselläsi jotakin annettavaa ja lisäarvoa, miksi erosit ja mihin sitä miestä tarvitset? Etsi sitten nuorempia miehiä jos ne olisi vaikka terveitä.
Vierailija kirjoitti: Terveet nelikymppiset miehet eivät katsele deittisovelluksissa eronneita 43-vuotiaita naisia.
Totanoin.. Miksi se nelikymppinen mies sitten on siellä deittisovelluksessa?? Onko kenties eronnut, mahdollisesti vuoroviikko- tai viikonloppuiskä? Vai tuliko kenties rilluteltua nelikymppiseksi asti ja yhtäkkiä onkin paniikki päällä kun jäi perhekin perustamatta?
Hyvin erikoinen oletus että nelikymppiset miehet on automaattisesti jotain priimaa.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin luulin olevani perusterve nelikymppinen mies, kun ei ollut mitään sairauksia eikä lääkityksiä. Ei sen puoleen mitään ollut tutkittukaan, koska lääkärikäyntihän maksaa rahaa.
Sitten pääsin työpaikkaan, missä sai käydä yksityisellä lääkärillä vakuutuksen piikkiin. No minähän kävin. Monien eri tutkimusten jälkeen selvisi että minulla on useampi pitkäaikaissairaus, joiden oireita olin luullut "ikään kuuluviksi krempoiksi". Nyt kun saan niihin hoitoa, kaikki vanha kiukku ja kolotus on poissa ja olo on mahtava!
Se, ettei sulla ole lääkityksiä tai diagnooseja, ei todellakaan tarkoita ettei sulla sairauksia olisi..m44
Olisipa minullakin noin hyvä työterveys huolto niin sais vaivat hoidettua ennen pahenemista. No ei me pätkä työläiset päästä kun TK lääkärille missä vain käsketään seurata paheneeko. T: m81
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vätyksiä lähes kaikki, ei edes jakseta ryömiä armeijassa 10 metriä eteenpäin kun parutaan jo kotiinlähtöä.
No sinähän se kelan elättämä demariakka se kaiken armeijasta ja siellä olemisesta tiedät! :D
Kokeile harakka endi itse edes käydä siellä, ja katellaan niitä ulinoita ja viisasteluja sen jälkeen.
Haksahdit apina - olen intin käynyt nainen ja räkänokat olivat surkeempia kuin minä.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu se on naisten kanssa. Kaikenlaista epäkuranttia ehdokasta kyllä riittää, mutta hyvät on harvassa. Tuntuu joka toisella naisella olevan pahoja mielenterveysongelmia ja oman elämän asiat ihan sekaisin.
t. mies
Naiset tunnistavat ja tunnistavat mt-ongelmat, ja hakevat niihin apua. Miehillä niitä on vähintään yhtä paljon, mutta he eivät tunnista, eikä tunnusta niitä, saatikka, että hakisivat apua. Masennus ok meidän suomalaisten kansansairaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu se on naisten kanssa. Kaikenlaista epäkuranttia ehdokasta kyllä riittää, mutta hyvät on harvassa. Tuntuu joka toisella naisella olevan pahoja mielenterveysongelmia ja oman elämän asiat ihan sekaisin.
t. mies
Naiset tunnistavat ja tunnistavat mt-ongelmat, ja hakevat niihin apua. Miehillä niitä on vähintään yhtä paljon, mutta he eivät tunnista, eikä tunnusta niitä, saatikka, että hakisivat apua. Masennus ok meidän suomalaisten kansansairaus.
Tässä olet väärässä. Mielenterveysongelmia on naisilla enemmän. Lisäksi ne on eri tyyppisiä kuin miehillä. Miehet on yliedustettuja päihdeongelmissa. Vaikka siitä huolimatta naisilla on enemmän kokonaisuudessa mielenterveysongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Sen verran armoton työtaakka, ettei ehdi tai jaksa työpäivän jälkeen enää zumballe.
Pitää pitää talonpaskaa ja taloutta pystyssä ja lisäksi hoitaa vielä puolet koti- ja metatöistä.
Kukas sen toisen puolikkaan hoitaa?