Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä ovat terveet nelikymppiset miehet?

Vierailija
25.02.2026 |

Olen itse eronnut ja deittimarkkinoilla 43v.

Olen hämmästynyt siitä että itse olen perusterve, aikuiseksi kasvanut ja itsenäinen ihminen.

Miten on mahdollista että samanikäiset miehet ovat jotenkin hämmentävän huonossa kunnossa. Siis yllättävän monella terveys on huonoilla kantimilla. On verenpainetta, ylipainoa, diabetesta, testosteroni vajetta, erektio-ongelmia ja kaikenlaista muuta kremppaa. Eihän tuollaisen kanssa parisuhteessa tulevaisuutta oikein näe muuten kuin omaishoitajana.

Henkistä taakkaa eivät ole osanneet käsitellä vaan roikutaan edelleen jossain ex tyttöystäväsdä kiinni tai sitten äidisssä. 

Ilmeisesti kunnolliset miehet ovat ja pysyvät parisuhteissaan ja syystä.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tavannut sellaisia erilaisissa liikuntaharrastuksissa, sekä retkeilyyn liittyen. 

Vierailija
22/58 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on tehty ja oma talo rakennettu. Mihin minä naista tarvitsen? Kerran jo kokeilin sitä hommaa ja se päätyi semmoiseen päänsärkyyn, että opin kerrasta. Nyt elämä on täydellistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinä niitä miehiä etsit?

Vierailija
24/58 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tavannut sellaisia erilaisissa liikuntaharrastuksissa, sekä retkeilyyn liittyen. 

Retkeilyreitille pusikon taakse vaanimaan. Sitten kun sopiva namupala kävelee ohi niin pantterin lailla pitää iskea kynnet kiinni.

Vierailija
25/58 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Retkeilyreitille pusikon taakse vaanimaan. Sitten kun sopiva namupala kävelee ohi niin pantterin lailla pitää iskea kynnet kiinni.

Jotenkin näin joo, mutta varo, ulkonäkö voi pettää. Itse löysin mukavan, reippaan, aikaansaavan ja järjellä ajattelevan mieheni maatalousnäyttelystä, kyllä. En vaihtaisi häntä mihinkään, se OIKEA voi löytyä yllättävästä paikasta, vaikkapa kirjaston takanurkasta, se, jolla on lippis väärinpäin päässä. Tähän minäkin ihastuin, mukava mies, rento ja reipas lippis väärinpäin päässä, eli lippa takana. Ai että, sanoisin olevani onnekas nainen.

Vierailija
26/58 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti etsit vääristä paikoista. Kun tiedostaa, minkä tyyppinen ihminen itse on, voi pohtia sitä, mistä löytyäisi muita itsensä kaltaisia ihmisiä. Näin voimme säästää paljon aikaa ja vaivaa ja löytää seuraa todennäköisemmin.

Vierailija
27/58 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä jaksa olla lapsellinen. 

Vierailija
28/58 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

naimisissa. ei niille kelpaisi muutenkaan ylijäämät ja katujennaiset.

Vierailija
29/58 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä jaksa olla lapsellinen. 

Älä jaksa olla niin takakireä

Vierailija
30/58 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen verran armoton työtaakka, ettei ehdi tai jaksa työpäivän jälkeen enää zumballe.

Pitää pitää talonpaskaa ja taloutta pystyssä ja lisäksi hoitaa vielä puolet koti- ja metatöistä.

"Metatyö", media- seksikäs sana.

Vierailija
31/58 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

APUA! Täällä on ehta uudenkarhea PRINSSI odotamassa naistaan! Ei ole kuin yksi pikku juttu ja se on tuo LADY-DRAGON joka pitäisi karkottaa pois !!!!!!!!!

Vierailija
32/58 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohdit listastasi lisääntyvät mielenterveysongelmat.

Myös alkoholi ongelmat. Turvonnut vatsa. Ilmavaivat. Peräpukamat. Eturauhas ja virtsausvaivat. Niitä 40-vuotiailla miehillä riittää. Ja lääkäriin ei voi mennä.

Vierailija
33/58 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäisen naisen jonka "juoksut on juostu" markkina-arvo parisuhdemarkkinoilla on mitä on.

Vierailija
34/58 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

43 vuotias ja terve? Olet vuoden tai kahden päästä ensimmäisestä vanhetumisaallosta. Yleensä se tulee siinä 44-45 vuotiaille, sitten olet sellainen kulahtanut pullea tätimäinen ryhävalas.

Vierailija
35/58 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäisen naisen jonka "juoksut on juostu" markkina-arvo parisuhdemarkkinoilla on mitä on.

Nuoruus pyörähdelty tuhannen kullin karusellissa ja nyt tekisi mieli vakiintua paikoilleen.

Vierailija
36/58 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun ikäinen mies haluaisi tuollaisen vanhan akan kun nuorempaakin on markkinoilla?

Vierailija
37/58 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan piilossa sohvan takana ettet löytäisi.

Älä paljasta meitä!

Vierailija
38/58 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveet nelikymppiset miehet eivät katsele deittisovelluksissa eronneita 43-vuotiaita naisia.

Vierailija
39/58 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä, miksi tuollaiset asiat itsessään vaikuttaisivat parisuhteeseen mitenkään. Pikemminkin on niinpäin, että jos terveydellisiä ongelmia on jo tiedossa, ne todennäköisemmin ovat myös hoidossa ja henkilö osaa hakeutua hoitoon tarvittaessa. Hoitamattomat vaivat ja hoitohaluttomuus ovat ongelmia tietysti, samoin jos ongelmat ovat isolta osin itse aiheutettuja eikä elämäntapoja ole halukas muuttamaan. Sellaisten takia olisi ikävä joustaa arjessa, jos tietää, että toinen voisi vaivastaan päästä eroonkin jos haluaisi. Ja sitten jos haluaa lapsia, voi joutua hiukan miettimään perinnöllisyysasioitakin.

Mulla siis itselläni puolisona nelikymppinen 1-tyypin diabeetikko jolla muutakin kremppaa on. Välillä vitsailemme, että hän on maanantaikappale, mutta hän on kyllä maailman rakkain ja ihanin maanantaikappale ja mun mielestä äärettömän hyvä puoliso. Niin huomaavainen ja empaattinen, mun kanssa superhyvin mätsäävä huumorintaju, tekee kotitöitä ja kyllä se erektiokin pelaa (ja sitähän muuten pystyy hoitamaan kyllä jos ei pelaa). En vaihtaisi!

Vierailija
40/58 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat oppineet varovaisiksi.

"Miksi mielenterveys reistaa erityisesti naisilla?"
https://www.hs.fi/tiede/art-2000010764473.html

https://yksipeli.fi/ylipainoinen-nainen-ongelman-havaitseminen-ja-ratka…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi