Jotenkin hirvittää että olen vain viisikymppinen ja silti muistan Suomen jossa taksikuskit ei rukousmattoja levitelleet
Muistan myös Britannian jossa brittiläiset britit oli ylpeitä maastaan ja jotain Anne Boleyniä ei edes vitsillä esitetty mustana.
Jotenkin eriskummallinen joukko-omaanpesäänpaskantaminen tapahtunut vain noin sukupolvessa tällä mantereella.
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Minä muistan kun miehet ryyppäsi töissä, kotiäidit olivat alinta kastia, koulukiusaamiseen ei puututtu ja avioliitossa sai ottaa naise väkisin.
Miestähän ei voinut.
Ennen oli kaikki paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Minä muistan kun miehet ryyppäsi töissä, kotiäidit olivat alinta kastia, koulukiusaamiseen ei puututtu ja avioliitossa sai ottaa naise väkisin.
Miestähän ei voinut.
Kotiäidit olivat ennen arvostettuja, nykyään alinta kastia. Joten se saduistasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miestähän ei voinut.
Ennen oli kaikki paremmin.
Niin oli. Kaikkialla sai polttaa tupakkaakin. Linja-autosta lentokoneeseen ja elokuvateattereihin. Jopa joissain kaupoissakin. Kukaan ei syönyt kasviksiakaan - paitsi ruista ja puolukkaa, s***tana!
Kaipaan aikoja jolloin miehet haisivat vielä reilusti paskalle ja vaimot tekivät kotona heille ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Miestähän ei voinut.
Haluatko mieluummin Suomen jossa on rukoiltava vähintään 5 krt vuorokaudessa ja koraaninlukusulkeiset päälle, kotiäitiys on naisen pääasiallisin rooli, vääräuskoisia kiusataan ilman rangaistuksia vaikka kuolemaan asti ja islamin mandaatilla voi ottaa vaimoa väkisin niin monta kertaa kuin kunto kestää.
Samanlaisia muistoja. Olen miettinyt milloin tämä epäilämättä tietoinen muutos alkoi tapahtua ja miksi.
Toiseus on ongelma, jos on epävarma omasta identiteetistään.
Oi voi.
Kun kaikki kommentoijien mainitsemat muut epäkohdat oli paikattu, todettiin ilmeisesti että asiat ovat liian hyvin ja tilannetta alettiin korjata avaamalla portit nurinkuriselle kulttuurille jossa naisen asema on jossain kotieläimen ja tvtason välillä.
Vierailija kirjoitti:
Miestähän ei voinut.
Sama täällä.
Päästä maahan tyhmiä palkintoja, pääset pelaamaan tyhmiä pelejä.
Vierailija kirjoitti:
Miestähän ei voinut.
Tuo kaikkihan toteutuu rukoilijoiden seurassa, tosin viinalla löträåminen koskee vain nuoria miehiä.
Miksi sähkövalo ja polttomoottoriautot piti keksiä? Se pilasi koko länsimaisen yhteiskunnan.
Vierailija kirjoitti:
Miestähän ei voinut.
Nykyään onneksi koulukiusaamiseen puututaan. S2-rikkaassa koulussa ruipelo Veeti pyytelee dialogisessiossa anteeksi itseään päätä pidemmältä "nuorisolta" kuinka aiheutti oman kiusaamisensa mikroaggressioin.
Vierailija kirjoitti:
Kun kaikki kommentoijien mainitsemat muut epäkohdat oli paikattu, todettiin ilmeisesti että asiat ovat liian hyvin ja tilannetta alettiin korjata avaamalla portit nurinkuriselle kulttuurille jossa naisen asema on jossain kotieläimen ja tvtason välillä.
Islam on syypää, mutta tätähän ei saa sanoa.
Vaikka olenkin ateisti niin ei minua häiritse jos joku haluaa rukoilla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sähkövalo ja polttomoottoriautot piti keksiä? Se pilasi koko länsimaisen yhteiskunnan.
Sähkövalosta ja polttomoottorista on ollut jotain hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olenkin ateisti niin ei minua häiritse jos joku haluaa rukoilla.
Malttia, yksi sukupolvi lisää ja niitä rukoilijoita alkaa häiritä ettet sinä osallistu...
Miesten vika.
Miehet antoivat periksi naisille ja naiset antavat periksi kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähkövalosta ja polttomoottorista on ollut jotain hyötyä.
Jumala ei kuitenkaan luonut maailman luomisen yhteydessä. Minusta ne ovat kristinuskon vastaisia sen vuoksi.
Miestähän ei voinut.