Miksi ei isyystestiä kaikille vastasyntyneille?
Kommentit (54)
Ei tarvitse sillä vastasyntynyt ei voi olla isä. Duh.
Ei veronmaksajien rahoista. Teetä itse omilla rahoilla jos haluat.
Vierailija kirjoitti:
Ei veronmaksajien rahoista. Teetä itse omilla rahoilla jos haluat.
Ei ap kehtaa pyytää enoltaan näytettä testiin :(
Ei todellakaan!!! Naisille kuuluu mahdollisuus valita isäksi se rikkain ja komein vaikka se ei olisikaan oikea isä
ne testit tulisi hirveän kalliiksi, siis jos puhutaan ns. virallisista testeistä. Jokainen testatkoot isyytensä itse markkinoilla olevilla kotitesteillä
Ei tietenkään. Veisi jumalattomasti resursseja, sekä rahaa, aikaa että henkilöresursseja (testin otto ja erityisesti analytiikka). Eikä yhteiskunta saisi tuloksista minkäänlaista hyötyä, valtiolle on se ja sama, kuka syntyvän kansalaisen on siittänyt.
Olisihan tämä isyystestin pakollisuus naisen turvallisuuden ja hyvinvoinnin kannalta hyvä asia kun naisen ei tarvi kohdata väkivaltaa sen totuuden paljastamisen eteen. Totuus tulee aina esille joko hyvällä tai pahalla tai väkivallalla
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä naiset on niin äärimmäisen huolissaan verovaroista jos niitä alettaisiin käyttämään naisen pettämisen ja valehtelun paljastamiseen. Taitaa todellinen syys olla se että tällä palstalla naiset itsekin tietää että papereihin merkitty isä ei ole lapsen oikea isä
siinäpä tyhmä mielipide. jokainen isäoletettu voi ihan itse tehdä isyystestin kakarastaan, jos asia kiinnostaa. miksi vanhemmat aina olettaa, että yhteiskunta maksaa kaiken. parastahan olisi, jos se maksettaisiin puoliksi pariskunnan kesken.
Kannattaa käyttää kumia tai kättä.
ihmiset ovat nykyisin innostuneet teettämään dna-testejä itsestään ja siellä on monet lapset saaneet tietää ettei vanhemmat olekaan ne/se, joka lapselle on kerrottu. Ei siinä muuta tarvita.
Vierailija kirjoitti:
ne testit tulisi hirveän kalliiksi, siis jos puhutaan ns. virallisista testeistä. Jokainen testatkoot isyytensä itse markkinoilla olevilla kotitesteillä
Ei maksaisi massana juuri mitään. Ehkä 50€/kpl eli n. 2,5 miljoonaa vuodessa. Tällä vältettäisiin todennäköisesti kymmenittäin ellei sadoittain oikeusmurhatapauksia, jota kautta ainakin osin tulisi myös rahat takaisin (ei oikeudenkäyntejä, ei mielenterveysongelmia jne.)
Isäksi huijatuksi tulleita riittää.
Mikä ihmisiä vaivaa nykyään?! Oikeesti porukka on sitä mieltä, että kaikki lapset pitää testata näin marginaalisen ilmiön vuoksi? Jos sulle on käynyt huono tuuri ja olet joutunut isäksi toisen lapselle, ei se tarkoita sitä, että naiset nyt vaan on kaikki kieroja. Jestas mitä verorahojen tuhlausta toi olis.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmisiä vaivaa nykyään?! Oikeesti porukka on sitä mieltä, että kaikki lapset pitää testata näin marginaalisen ilmiön vuoksi? Jos sulle on käynyt huono tuuri ja olet joutunut isäksi toisen lapselle, ei se tarkoita sitä, että naiset nyt vaan on kaikki kieroja. Jestas mitä verorahojen tuhlausta toi olis.
Ei ole marginaalinen ilmiö, ja testien hinta on marginaalinen verrattuna siihen että isä on väärä.
Neljännes lapsista jonkun muun kuin oletetun isän?? 😂 😂 😂
Kyllä on taas jotain inkeltilastoa luettu kuin piru raamattua. Voi hyvän tähden miten alhainen älykkyys pitää olla että tuollaista uskoo hetkeäkään??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei maksaisi massana juuri mitään. Ehkä 50€/kpl eli n. 2,5 miljoonaa vuodessa. Tällä vältettäisiin todennäköisesti kymmenittäin ellei sadoittain oikeusmurhatapauksia, jota kautta ainakin osin tulisi myös rahat takaisin (ei oikeudenkäyntejä, ei mielenterveysongelmia jne.)
Ihmiset maksakoot itse isyystestinsä, kun kyse on hyvin pienestä ilmiöstä. Nykyisin niitä saa itse tilata kotiin, ottaa näytteen jä lähettää tutkittavaksi - ihan omalla rahalla. Jos ei halua isäksi tahtomattaan, niin käyttää kondomia ja ennenkaikkea tutustuu siihen kumppaniinsa eiä lisäänny mieleltään heikon kanssa.
Ei. Tarpeetonta ja turhaa. Kyllä lähtökohta pitää olla se, että jos harrastaa suojaamatonta seksiä toisen kanssa, niin on lähtökohtaisesti valmis ajatrelemaan, että siitä saattaa olla seurauksia, kuten isäksi tulo.
On kovin ikävää, jos on tunne jo lähtökohtaisesti, että harrastan suojaamatonta seksiä mutta kumppanilla on n.muuta vastaavaa kumppania mutta heistä kaikusta hän haluaa minut isäksi, vaikka väkisin e. Vaikka kaikki näkisivät aikaa myöten jo kaukaa, että tuskin olen oikeasti lapsen biologinen isä, vaikka niin luulin lapsen syntyessä... Tai toisin päin.
Uskovainen mies
Vierailija kirjoitti:
Joka 5. lapsi EI ole sen oletetun isän tekele. Näin ollen olisi kyllä ihan oikein jos kaikille oletetuille isille tehtäisiin testi AINA.
Älkää hyvät miehet uskoko sitä naisen sanaa vaan tehkää ne isyystestit. Se on 18v vuotta maksua jos vaan luotat naisen sanaan.
Ihan kiinnostuksesta. Löytyytkö tästä jotain dataa?
Ap
Jos isä maksaa sen omista rahoista.