Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen exä yrittää pyydellä mieheltä apua omiin hommiinsa

Vierailija
02.05.2007 |

Mites teillä muilla? Kokeeko exä et mies velvollinen auttamaan vanhaa heilaansa?

Meillä kyllä mies kieltäytyy mut mua harmittaa toi asenne. Eikö aikuinen nainen osaa pyytää kavereitaan auttelemaan, ettei tarvii exää pyydellä?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet säälittävä.

Vierailija
22/33 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikein ymmärrä? Siis jos ollaan väleissä ja on yhteisiä lapsiakin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä kun hakee tai tuo lapset, niin saattaa samalla tehdä jotain pikku juttuja, mitä itse en kykene. Ja kyllä se ihan mielellään auttaa, on näin itse sanonut.

Valitettavasti exän nykyinen ei pidä siitä, en tiedä miksi?

Mutta mies on sanonut nykyiselle että, haluaa auttaa lapsiensa äitiä, jos siihen pystyy. Ja kyse on tosiaan aika pikkuisista jutuista. Viimeksi vaihto mun renkaat, ja en edes pyytänyt vaan itse ehdotti vaihtamista.

Vierailija
24/33 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkei ex siinä munan perässä olisikaan.

Vierailija
25/33 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minun syyni, jos exän nykyinen on niin vainoharhainen. Hän kun tietää varsin hyvin, että minä jätin exäni enkä takaisin ottaisi. Jos ei tuon vertaa pysty luottamaan mieheensä näin pitkän ajankaan jälkeen niin enpä tiedä kenessä on vika.

22

Vierailija
26/33 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä vonkaisi entisen munan perään, johan sitä on aikanaan ihan tarpeeksi saanut?

Onko se niin vaikea ymmärtää että toinen vain tarvitsee apua eikä ole muita joilta pyytää.

Vähän luottamusta peliin siskot.

Vierailija
27/33 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Onko se niin vaikea ymmärtää että toinen vain tarvitsee apua eikä ole muita joilta pyytää.

Vai onko se se vallantunne, kun pyytää ex:ltä apua ja saa sitä ja samalla tietää aiheuttavansa ongelmia ex:n nykyisessä suhteessa...?

Vierailija
28/33 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 33

Vierailija
29/33 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvii kestää arkea exän kanssa, voi olla omillaan ja saada kuitenkin apua kaikenlaisiin juttuihin, kun haluaa. t :se minna

Vierailija
30/33 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan todella hattua sulle. Mun exän uusi yrittää lähinnä hankaloittaa mun elämää kaikenlasilla lastentapaamissäännöillä, joilla oikeesti hankaloittaa vaan isän ja lapsen välejä. Toivoisin todella että kaikilla exillä olisi tuollainen uusi! Ja apuja en ole edes uskaltanut pyydellä..

Vierailija
31/33 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin huvittavaa, koska olen nähnyt tämän saman kuvion useamman kerran, varsinkin jos uusi suhde on lähtenyt pettämisellä käyntiin.

Ensiksi on niin kiihkeää ja ihanaa, sitten muistellaan mitä mies on sanonut exälle päästäkseen pettämään; ylityöt, kuntosali, kalastusreissut jne. Sitten ei luota mieheen kun nämä samat asiat tulee kuvioihin. Voitonriemu katoaa, kun tajuaa että jos mies on pettänyt exää aika varmasti tulee pettämään minuakin. Ja pettihän se mies minuakin kun oli puolisonsa kanssa. Siinä vaiheessa järjestysnumerolla ei ole mitään merkitystä.

Miehen epämiellyttävät piirteet tulee esille ja mietitään tuoko muka joku saalis ja sillä vielä x lastakin. Exä lastenäitinä on ykkönen, koska hän on lasten kanssa ja miehelle lasten hyvinvointi on tärkeintä + tietenkin syyllisyys.

Tämä ei tietenkään kaikkiin suhteisiin sovi, varsinkin jos eroposessi on hoidettu loppuun. Ideaalitilanne on kun kaksi aikuista toimii heidän yhteisen jälkikasvun parhaaksi ystävinä. Ja onhan se hyvä kun on 4 aikuista kahden sijaan tuomassa rahaa talouteen ja lapsille. Kun lähtee noihin uusperhe kuvioihin mukaan sitoutuu elättämään ne entisetkin lapset. He tarvitsevat vaatteita, ruokaa, tavaroita, leluja ja tietenkin aikaa ja huolenpitoa.

Vierailija
32/33 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin aikuinenasenne ja vailla certaa. Ottakaa mustasukkaiset naiset oppia tuosta tyylistä. Nimittäin tuossa naisessa on TYYLIÄ!! Elämäsi on varmasti erittäin tasapainoista.

Vierailija
33/33 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Erittäin aikuinenasenne ja vailla certaa. Ottakaa mustasukkaiset naiset oppia tuosta tyylistä. Nimittäin tuossa naisessa on TYYLIÄ!! Elämäsi on varmasti erittäin tasapainoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän