Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä pakkomielle kökkäreillä on kaataa viinaa kansan kurkusta alas?

Vierailija
24.02.2026 |

Sama kuin terveydenhoidon yksityistäminen....ai niin, pörriäiset hoitavat sitten maksakirroosit.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

PASKAPUHEET. JATKUU

Jokainen päättää ostoksensa itse. Niin, paitsi AP, joka tekee kuten muut haluaa.

Vierailija
22/39 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen juo viinansa itse.

Mutta ei ilmeisesti kykene kantamaan siyä itse handelista, pakko saada kotiovelle. Lisämaksusta wolttikuski varmaan korkkaa ja kaataa sen kurkkuusi.

KÄYTKÖ.  HITAALLA

Missään ei sanota, ettei saisi itse

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun voin ostaa kaupasta 14 prossan punaviinin niin voin siirtyä ostamaan juomani suomesta. Holhoaminen saisi jo riittää. 

Olet varmaan kuullut alko nimisestä kaupasta. Noissa on isot määrät erilaisia punaviinejä myytävänä.

Vierailija
24/39 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kännistä kansaa on helppo hallita. Kokoomus kannustaa juomaan enemmän.

Juuri näin. Hallinnan väline. Ennen vanhaan sodassakin kuului viina-annos ettei sotilas murehdi kun marssii kuolemaansa.

Olet kusessa.

Et selvästikkään pysty päättämään itse omaa juomistas

Vierailija
25/39 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös joskus kaupasta ja kioskeista saanut alkoholia jo heti aamusta (klo. 7-8)? Kuulin, et loppui siksi, että alkoi tulemaan "järjestyshäiriöitä". Joskus menin kauppaan klo. 8., jonossa ennen minua oli vanhempi nainen, jolla ruokaa ja 2 kaljaa. Kassa sanoi, että hän kyllä voisi myydä, mutta kone ei ota vastaan kuin vasta klo. 9. Mummelilta jäi kaljat saamatta. Ei hän kyllä ruvennut rähjäämäänkään, ei vaan tiennyt sitä.

Tosiaan tuo "saatavuus" voi kääntyäkin päinvastaiseksi - ei enää huvita.

Sai seiskalta aamulla.

Vierailija
26/39 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni Grahn-Laasonen kauhistelee peukkuongelmaa, ja samaan aikaan haluaa lisätä alkoholin saatavuutta.

Vaikka alkoholi on osallisena jopa 80% Suomessa tehdyistä henkirikoksista ja aiheuttaa vuosittain miljardikustannukset veronmaksajille.

Järki? Logiikka?

https://www.verkkouutiset.fi/a/alkoholi-on-osallisena-jopa-80-prosentis…

https://ehyt.fi/uutishuone/tiedotteet/tuore-selvitys-alkoholin-kustannu…

Vierailija
27/39 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun voin ostaa kaupasta 14 prossan punaviinin niin voin siirtyä ostamaan juomani suomesta. Holhoaminen saisi jo riittää. 

Sitten kun maksa poksahtaa, holhoaminen kelpaa taas.

Puhu vain itsestäs jos et osaa juoda sivistyneesti. Mä en kaipaa teitä räsäsiä holhoamaan ketään.

Vierailija
28/39 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan kuullut alko nimisestä kaupasta. Noissa on isot määrät erilaisia punaviinejä myytävänä.

Ja mikä VTUN PAKKO on myydä niitä vain jostain helkutin Alkosta? Mene holhoamaan vaan itteäs.

Vierailija
29/39 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun maksa poksahtaa, holhoaminen kelpaa taas.

Puhu vain itsestäs jos et osaa juoda sivistyneesti. Mä en kaipaa teitä räsäsiä holhoamaan ketään.

Tämä sama pätee loogisesti myös muihin pähteisiin?

Vierailija
30/39 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kännistä kansaa on helppo hallita. Kokoomus kannustaa juomaan enemmän.

Ööööh ei. Känniset ne vasta alkavat riehumaan.

Keskenään. 

Vierailija
31/39 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole kotiinkuljetuksesta, vaan siitä että halutaan nähdä aitoa kilpailua myös tällä alalla. Halutaan että pienet erikoiskaupat voivat tuoda pieniä eriä laatuviinejä maahan, eikä niin että vain Alko päättää mitä täällä myydään ja millä ehdoilla. 

Ai haluat myydä tuottamaasi viiniä Suomessa ? No selvä, ehdot ovat nämä. Jos ei kelpaa , painu muualle valittamaan, ei kiinnosta. 

Vierailija
32/39 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pakkomielle kokoomus-Satosella on lomailla Thaimaassa?

Vierailija
33/39 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on. Ja VAIN niitä jotka Alko itse päättää. Ja VAIN niillä ehdoilla jotka Alko itse päättää. 

Vierailija
34/39 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanni Grahn-Laasonen kauhistelee peukkuongelmaa, ja samaan aikaan haluaa lisätä alkoholin saatavuutta.

Vaikka alkoholi on osallisena jopa 80% Suomessa tehdyistä henkirikoksista ja aiheuttaa vuosittain miljardikustannukset veronmaksajille.

Järki? Logiikka?

https://www.verkkouutiset.fi/a/alkoholi-on-osallisena-jopa-80-prosentis…

https://ehyt.fi/uutishuone/tiedotteet/tuore-selvitys-alkoholin-kustannu…

Juuri niin. Siinähän on hyvä syy

Vierailija
35/39 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistuu se viina dempukoille ja komukoillekin. On nähty.

Vierailija
36/39 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla tämä ns. "parempi väki" joka haluaa tilata sähkömopokuljetuksella viinit kotiin. Siksi tätä niiin himokkaasti halutaan mahdolliseksi.

Niin ja tilata sitä laatikkokaupalla ulkomailta maksamatta valmisteveroa!

Vierailija
37/39 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten vastustavat kannabiksen laillistamista.

Se on vaarallinen päihde kun se saa ajattelemaan. Ei sellainen sovi kansalaisille. Kokoomus haluaa että kansa tottelee ajattelematta.

Vierailija
38/39 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla tämä ns. "parempi väki" joka haluaa tilata sähkömopokuljetuksella viinit kotiin. Siksi tätä niiin himokkaasti halutaan mahdolliseksi.

Niin ja tilata sitä laatikkokaupalla ulkomailta maksamatta valmisteveroa!

Kuule se on mulle ihan yksi ja sama onko siinä mun 100-200 euron ulkomailta tilatussa pullossa nyt mukana se 4 euroa veroa. Aivan. Täysin. Sama. Pääasia että löytyy kauppa jolla on sitä viiniä mitä kulloinkin kaipaan. 

Vierailija
39/39 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolanaama Salesta ei tule ikinä suomen suosituinta pressaa, JES!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän