Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tosiaan joillekin miehille yllätys kuinka paljon naisia ahdistellaan?

Vierailija
24.02.2026 |

Tämä ei ole mikään naiset vastaan miehet kisa nyt. Ihan vain hämmästytti kun tuli somessa vastaan yksi miesvaikuttaja joka kertoi melkein itkupuserossa kuinka häntä oksettaa miesten sikailu naisia kohtaan. Kertoi että oli herännyt nyt kolmekymppisenä miehenä siihen koska oli nähnyt jonkun tilanteen jossa nainen joutui ahdistelluksi.

Tämä sama äijä on normaalisti tehnyt aika naisvihamielistä sisältöä.

Eivätkö miehet usko naisten sanaan? Niin syvällä on naisviha että vaikka naiset kertovat tuhansia ja taas tuhansia tarinoitaan siitä kuinka ovat joutuneet kokemaan seksualisointia pikkutytöstä asti, sukupuolittunutta väkivaltaa, raiskauksia ja ahdisteluja päivittäin, miehet uskoo vasta kun itse todistaa silmillään tilannetta. Silloinkaan ei kaikki jostain syystä tajua. 

Kommentit (89)

Vierailija
41/89 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkia naisia ahdistella. Miksi naiset eivät koskaan välitä raìskatuista tytöistä, vaan uhriutuvat pelkästään kun tuntevat tulleensa ahdistelluiksi.

Vierailija
42/89 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No rehellisesti sanoen minulle se tulee naisenakin aina yllätyksenä. Siis en millään lailla epäile etteikö naisia ahdisteltaisi, mutta se tuntuu oudolta kun sitä ei ole omalle kohdalle osunut. Kukaan ei ole ikinä puristanut perseestä, sanonut mitään sikamaista tai muuta vastaavaa. En tosin ole mikään kaunotar, ja nuorempana olin vielä hyvin ujokin. Mutta silti.

Jos ihan rehellisesti puhutaan, niin muistan ysiluokalla että joku poika puristeli paria tyttöä takalistosta ja tytöt hihittelivät ja puristelivat takaisin. Kaikki sitä luokan tyhmintä porukkaa, aikuisena on en ole koskaan nähnyt mitään vastaavaa.

Et todennäköisesti osannut lukea tilannetta kunnolla. Se mikä sinusta näytti iloisesta kikattelulta oli luultavasti kiusaantunut defenssi päästäkseen tilanteesta mahdollisen huomaamatta pois. Miehet näin keskimäärin ovat aika huonoja tulkitsemaan ilmeitä.

- eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/89 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No rehellisesti sanoen minulle se tulee naisenakin aina yllätyksenä. Siis en millään lailla epäile etteikö naisia ahdisteltaisi, mutta se tuntuu oudolta kun sitä ei ole omalle kohdalle osunut. Kukaan ei ole ikinä puristanut perseestä, sanonut mitään sikamaista tai muuta vastaavaa. En tosin ole mikään kaunotar, ja nuorempana olin vielä hyvin ujokin. Mutta silti.

Jos ihan rehellisesti puhutaan, niin muistan ysiluokalla että joku poika puristeli paria tyttöä takalistosta ja tytöt hihittelivät ja puristelivat takaisin. Kaikki sitä luokan tyhmintä porukkaa, aikuisena on en ole koskaan nähnyt mitään vastaavaa.

Et todennäköisesti osannut lukea tilannetta kunnolla. Se mikä sinusta näytti iloisesta kikattelulta oli luultavasti kiusaantunut defenssi päästäkseen tilanteesta mahdollisen huomaamatta pois. Miehet nä

No suomalaiset naiset ovat rääväsuisia ja pahantahtoisia ja todellakin näyttävät koko negatiivisten tunteiden kirjon ilman filtteriä.

Vierailija
44/89 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina on ahdistelijat ollet suomalaisia setämiehiä, samoin kuin raiskattujen kaverien raiskaajat. Suomalaiset miehet piiloutuvat mamuttelun taakse ettei vain tarvitsisi tunnistaa, minkälainen misogynistinen takahikiä tämä maa on.

Te suomalaiset naiset olette pääsääntöisesti pahoja ihmisiä, ja vaarallisia lapsille. Ansaitsisitte monet pahempaa.

Eiköhän tämä viimestään todistanut miesten ahdistelusta ja asenteista. Sitä paitsi mikäs sukupuoli heitti vauvan maahan juuri Oulussa😌😌

Vierailija
45/89 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihmetellyt samaa. Parikin tuttua miestä on avautuneet siitä, että nyt vasta tajuavat ahdistelun määrän ja luonteen. Ja syynä se, että on oma tytär, joka on kertonut heille kokemuksistaan. Niin ihmetyttää se, että kuitenkin naiset koittavat aiheesta puhua julkisesti, mutta se ei vaan ole mennyt kaaliin. Vasta oman tyttären kohdalla he hiffaavat ja järkyttyvät.

Tämä. No hyvä kun joskus tajuavat. 

Ehkä se, että tyttäreen nyt vaan suhtautuvat eri tavalla kuin naistuttaviin. Suojelun tarve ja uskottavuus kasvaa. Jännä juttu.

Vierailija
46/89 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihmetellyt samaa. Parikin tuttua miestä on avautuneet siitä, että nyt vasta tajuavat ahdistelun määrän ja luonteen. Ja syynä se, että on oma tytär, joka on kertonut heille kokemuksistaan. Niin ihmetyttää se, että kuitenkin naiset koittavat aiheesta puhua julkisesti, mutta se ei vaan ole mennyt kaaliin. Vasta oman tyttären kohdalla he hiffaavat ja järkyttyvät.

Kun jotain näkee paljon siihen turtuu ja se ei jaksa kiinnostaa. Naiset näyttelevät mediassa uhreja, koska siitä on hyötyä. Menestyvät naisjulkkikset ovat onnistuneet kaupallistamaan surkean elämänsä. Kärsi, kärsi, kirkkaimman kruunuun saat, ne huutavat Instassa, kun postaavat Hästens-sängyssä huonosti nukutusta yöstä. Seuraavassa instakuvassa sama uhri myy uhriudellaan Zalandon brändilenkkareita. Pakkohan normaalijärkisten ihmisten on kyllästyä tuohon höpinään. 

Vierailija
47/89 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Suomessa naisia ahdistele, muut kuin mammut

Ei valitettavasti ole totta.

Vierailija
48/89 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun vihapuheestakin, tästä älyttömästä naisvihasta näkee mikä on tilanne Suomessa vuonna 2026.

Ilmottelin pahimmat poistoon.

Vierailija
49/89 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eiköhän tämä viimestään todistanut miesten ahdistelusta ja asenteista. Sitä paitsi mikäs sukupuoli heitti vauvan maahan juuri Oulussa😌😌"

Ei kai sukupuoli heittänyt vauvaa maahan vaan joku räppäriroska. Tilastofakta on että naiset tappavat omia lapsiaan eniten juuri vauvoina joten en lähtisi nyt revittelemään tällä ihan kamalasti jos olisin itse nainen.

Vierailija
50/89 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se keskimäärin meneekin. Ei esim oman ikäluokkani (ollaan 35-40) naiset juuri viitsikään kertoa kokemuksistaan vieraille tai välttämättä edes tutuille koska vastassa on ihmeellistä setäselittämistä kuten tästäkin ketjusta huomaa.

Omana aikana ei myöskään poliisi suhtautunut varsinkaan humalassa tapahtuneisiin seksuaalirikoksiin vakavasti eikä lähes kukaan tehnyt rikosilmoitusta. Miksi kukaan ehdon tahdoin olisi mennyt poliisille nöyrytettäväksi kun oli kuullut miten tylyä kohtelua siellä sai? Helpoimmalla pääsi kun vain kavereiden kesken juteltiin tapahtuneista. 

Siihen nähden olen tosi ylpeä noista nuorista naisista että eivät alistu, eivät hiljene vaan pitävät kovaa meteliä jos kokevat vääryyttä. Ja hyvä niin. Me vanhemmat ei sitä olla tehty.

Vierailija
51/89 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nyt vaan on tuon influensserin markkinointikikka saada naisetkin yleisöksi

Vierailija
52/89 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika erikoista kyllä, että ei ole sitä tajunneet kun he itse ja kaikki heidän ystävänsä on satoja kertoja näyttäneet olevansa täysiä sikoja. 

En tiedä millaisissa porukoissa sinä liikut, mutta omassa kavripiirissä ei ole käytöksessä korjattavaa. Lait ja käytöstavat ovat meillä kunniassa.

Vaan kun se ei ole siitä omasta "porukasta" ja itse valitusta kaveripiiristä kiinni. Julkisessa tilassa (julkinen liikenne, ruokakauppa, oma työpaikka, kuntosali, tori, katu...) liikkuvat naiset joutuvat tuntemattomien miesten ahdistelemiksi. Sinun kaveriporukkasi hyvät käytöstavat ei siinä paljon auta.

Vierailija
53/89 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se keskimäärin meneekin. Ei esim oman ikäluokkani (ollaan 35-40) naiset juuri viitsikään kertoa kokemuksistaan vieraille tai välttämättä edes tutuille koska vastassa on ihmeellistä setäselittämistä kuten tästäkin ketjusta huomaa.

Omana aikana ei myöskään poliisi suhtautunut varsinkaan humalassa tapahtuneisiin seksuaalirikoksiin vakavasti eikä lähes kukaan tehnyt rikosilmoitusta. Miksi kukaan ehdon tahdoin olisi mennyt poliisille nöyrytettäväksi kun oli kuullut miten tylyä kohtelua siel

Tämä! Nykyaikana onneksi jo vähän eri asenteet poliisillakin (kuin 70-80- luvuilla).

Vierailija
54/89 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika erikoista kyllä, että ei ole sitä tajunneet kun he itse ja kaikki heidän ystävänsä on satoja kertoja näyttäneet olevansa täysiä sikoja. 

En tiedä millaisissa porukoissa sinä liikut, mutta omassa kavripiirissä ei ole käytöksessä korjattavaa. Lait ja käytöstavat ovat meillä kunniassa.

Vaan kun se ei ole siitä omasta "porukasta" ja itse valitusta kaveripiiristä kiinni. Julkisessa tilassa (julkinen liikenne, ruokakauppa, oma työpaikka, kuntosali, tori, katu...) liikkuvat naiset joutuvat tuntemattomien miesten ahdistelemiksi. Sinun kaveriporukkasi hyvät käytöstavat ei siinä paljon auta.

Sinulla on kertomus siitä . . . Onneksi olkoon sinut on aivopesty. 

Vierailija
55/89 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Eiköhän tämä viimestään todistanut miesten ahdistelusta ja asenteista. Sitä paitsi mikäs sukupuoli heitti vauvan maahan juuri Oulussa😌😌"

Ei kai sukupuoli heittänyt vauvaa maahan vaan joku räppäriroska. Tilastofakta on että naiset tappavat omia lapsiaan eniten juuri vauvoina joten en lähtisi nyt revittelemään tällä ihan kamalasti jos olisin itse nainen.

Logiikkasi mukaan sitten kukaan nainen ei ole myöskään tappanut vauvoja, vaan joku synnyttänyt😂😂 Juuri tälläisten kommenttien perusteella epäilen, että miehillä on vähän puutteellinen kyky nähdä kokonaiskuvaa, ja siten eivät pidä ahdisteluna jotain sellaista mikä sitä tosiasiassa on😌😌

Vierailija
56/89 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan, meillä tyttäret tulleet monta kertaa itkien uimasta koska maahanmuuttajat eivät ymmärrä ettei saa tulla koskemaan ja tytöt eivät kaipaa seuraa. Ikä vaihtelee 14 aina melkein 50v asti. On puhuttu monta kertaa hallin kanssa mutta ei kuulemma riitä henkilökuntaa valvomaan ja osa koskettelusta tehdään pinnan alla jottei sitä näe. Loppui se uiminen. Ongelma on todellinen! Ja ihan samaa tapahtuu rannalla sekä uimapaikoilla kesäisin. Ihan käsittämätöntä, ei tätä ollut minun nuoruudessani.

Vierailija
57/89 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Logiikkasi mukaan sitten kukaan nainen ei ole myöskään tappanut vauvoja, vaan joku synnyttänyt😂😂 Juuri tälläisten kommenttien perusteella epäilen, että miehillä on vähän puutteellinen kyky nähdä kokonaiskuvaa, ja siten eivät pidä ahdisteluna jotain sellaista mikä sitä tosiasiassa on😌😌

Juuri tällaisten kommenttien perusteella olen vakuuttunut että logiikka ei ole naisten vahvinta osaamisaluetta yhäkään.

Vierailija
58/89 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhutaanko nyt siitä miten miehet suhtautuvat kaveripiirinsä tekoihin vai tuntemattomien tekoihin?

Peruskouluaikana kyllä sai käsityksen että väkivalta, huono käytös, uhkailu ja haukkuminen eivät heikennä nuorten miesten tasoa naisten silmissä.

En voi muuttaa muiden miesten käytöstä, voin vain puolustaa lähipiiriäni, mutta tässäkin olen aika heikoilla jos ahdistelija on alaikäinen.

Vierailija
59/89 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemuksen perusteella miehet eivät myöskään esim dumppaa kaveriporukasta jos yksi joukosta syyllistyy raiskaukseen. Sitä pidetään jotenkin "liiotteluna" tai "väärinkäsityksenä". Naisjoukossa vastaava eristettäisiin sosiaalisesti koko porukasta pois alta aikayksikön.

Salli mun nauraa. Aniharvalla miehellä on seksuaalirikollisia kaveripiirissä.

Ei joo. Ainakaan ennen kuin tulee lapsen yrittäminen puheeksi ja selviää, että pitää karsia joku kaveri tai sukulainen pois kuvioista, kun löytyy sellainen tuomio, että ei halua omien lasten olevan tekemisissä kyseisen henkilön kanssa. Siihen asti voidaan hengailla niin kuin mitään ei olisi koskaan tapahtunutkaan.

Vierailija
60/89 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siinähän syyn jo kerroitkin. Eiköhän ne viehkeimmät yksilöt lähinnä joudu ahdistelun kohteeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi