The Summit Suomi kausi 2 OFFICIAL
The Summit Suomi -tosi-tv-sarjassa toisilleen entuudestaan tuntemattomat kilpailijat vaeltavat 133 kilometriä kohti Kolåstinden-vuoren huippua.
The Summit Suomi -sarjan toisella kaudella mukana ovat:
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011772615.html
The Summit Suomi MTV3 klo 19.30 sunnuntaisin 1.3. alkaen
Katso lähetysajat : The Summit Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3716)
Vierailija kirjoitti:
Jyrkkä!
Olis kyllä huimannu prkleesti.
Tänä vuonna loppukiipelyt näyttää paljon vaarallisimmilta kuin eka kaudella. Hatunnosto siinä mielessä kaikille noille neljälle! En ois ite uskaltanut.
Vierailija kirjoitti:
Pietarille antaisin kaikki rahat. Muut olivat niin hirveitä kiusaajia ja feikkejä. Pietari taisteli tiensä kiusaajien läpi. Kiusaajaklikin mielestähän ei Roy ja Pietari olisi saaneet voittaa kilpailuja ja harmitus näkyi ihan loppuun asti, kun Pietari ohi kiusaajaklikin pääsikin loppuun asti
Ei kait tuo Vilma ketään kiusannut. Liittoutui, mut ei se muista p..s.kaa puhunut.
Voi hii,,, vatti miten kauheelta tuo kiipeily näyttää!
Näytti tosi pahalta. Vois tippua selälleen minä hetkenä hyvänsä.
Olisivat antaneet Pietarin viedä rahat huipulle, on varmin kiipeilijä.
Lienekö nousu ollut oikeasti tuollainen? Näyttää siltä, että koko kivipaasi kaatuu.
Mietin tota Millaa, noin sitä köyhä ihminen pysyykin köyhänä. Jos elää köyhyysrajalla, niin ei silloin lahjoiteta rahaa minnekään vaan säästetään tai käytetään järkevästi. Sillä tavoin siitä köyhyydestä noustaan.
Vierailija kirjoitti:
Lienekö nousu ollut oikeasti tuollainen? Näyttää siltä, että koko kivipaasi kaatuu.
Kyllähän näyttää juuri olevan oikeasti tuollainen.
Toivottavasti ens vuonna ei vaikeuteta huipulle nousua enää tästä. En uskaltais enää kattoo. Viime vuonna oli niin paljon iisimpää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pietari. Voi nyyh nyyh nyyh, että niin köyhä sisaren perhe, että täytyy maksaa sen terveydenhoitokuluja.
Ei Suomessa terveydenhoitokuluja tarvitse avustaa, sitä tekee Kela.
Olipa nyyhkytarina. Vaikka tunkisi rahansa sisarelleen. Ihan sama, epämiellyttävä tyyppi, anteeksi.
Oikomishoitoa ei varmaan saa enää kuten ennen esimerkiksi. Itse voisin auttaa tuollaisessa.
Pietari on homo, tuo ruskean reijän ritari. Puhuisi omista lapsistaan. Eiköhän sisaren muksut pärjäile ilman Pietarin apuja.
Tuollaisia säälittäviä nyyhky tarinoita vähän jokaisella.
Yks maksaisi ulos otto velkojaan.
Yks lepakko puhuu puutarha tontuistaan. Taitaa vähän heittää nupista, yhtä sun toista siellä kävely retkellä.
Miksi ei voisi auttaa sisaren lapsiaan? Minäkin auton kuukausittain. Nyt nostan summaa, kun voi verottomana lahjoitta 7000 euroa kolmessa vuodessa.
Se summa on 7499 e kolme vuoden välein.
Kai ne nyt sit näyttää miten tuolta tultiin alas??
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ens vuonna ei vaikeuteta huipulle nousua enää tästä. En uskaltais enää kattoo. Viime vuonna oli niin paljon iisimpää.
Nyt oli hyvä. Onnea vaan kaikilla suorittajille mikäli huippu oli oikeasti noin hurja, huh.
Joonas on ollut tosi ilkeä Roylle, joten minun silmissäni Joonas ei ansaitse rahoja ha kunnioitusta.
Vierailija kirjoitti:
Kai ne nyt sit näyttää miten tuolta tultiin alas??
Arvelen että haettiin helikopterilla.
Oho, Lexille palasi englannin kieli puheeseen. Retken edetessä ja väen vähetessä se englanti melkein katosi. Nyt taas 2/3 piheesta enkkua.
Vierailija kirjoitti:
Joonas on ollut tosi ilkeä Roylle, joten minun silmissäni Joonas ei ansaitse rahoja ha kunnioitusta.
Mua harmittaa kun Lexi tippui eikä saanut rahaa.
Oliko yhdellä palehuivi kaulassa hetken aikaa