The Summit Suomi kausi 2 OFFICIAL
The Summit Suomi -tosi-tv-sarjassa toisilleen entuudestaan tuntemattomat kilpailijat vaeltavat 133 kilometriä kohti Kolåstinden-vuoren huippua.
The Summit Suomi -sarjan toisella kaudella mukana ovat:
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011772615.html
The Summit Suomi MTV3 klo 19.30 sunnuntaisin 1.3. alkaen
Katso lähetysajat : The Summit Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3716)
Vilma kyllä näytti siltä, että pelkäsi toden teolla.
En usko hetkeäkään että partapeikko kiipesi omin voimin ylös. Aika hyvä oli keraamikkoanarkistin" huolehdinta, että täysi luotto on mutta kumminkin jos pt-tonttua alkaa pelottaa ja voimat loppuu niin voi antaa rahat muiden kantoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joonas on ollut tosi ilkeä Roylle, joten minun silmissäni Joonas ei ansaitse rahoja ha kunnioitusta.
Mua harmittaa kun Lexi tippui eikä saanut rahaa.
Mua ei yhtään.
Mua harmitti, että Joonas ja Milla saivat.
Miten edelliskauden Maxien muuten kävi, pitikö fyffet haisemaan vai tekikö oikeasti elämänmuutoksen?
Tiina on ärsyttävä!! Todella!!
Onneksi tiina ei päässyt huipulle
Tiina pettynyt , kun pommittaa Pietaria. Voisi muija miettiä miten itse määräili ketä pudotetaan.
Vierailija kirjoitti:
En usko hetkeäkään että partapeikko kiipesi omin voimin ylös. Aika hyvä oli keraamikkoanarkistin" huolehdinta, että täysi luotto on mutta kumminkin jos pt-tonttua alkaa pelottaa ja voimat loppuu niin voi antaa rahat muiden kantoon.
Miten Joonasta tuolla olisi voinut jeesata kun kiipesivät yksitellen ?
Miten ihmeessä Joonas on nyt tuolla, tosi kieroa oli meno :(
Kyllä oli tämä Tiina kuin prseelle ammuttu karhu viimeisessä.
Onkohan Roy katsonut mummonsa kanssa ohjelmaa.?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mahtaa kilpailijoiden naamat venähtää kun näkevät jaksot jälkikäteen ja kieroilut paljastuu. Erityisesti toi Joonaksen veemäinen kaksinaamaisuus.
Selvästi nää puuron hämmentäjät oli yrittäneet puhua pahaa Pietarin päälle, koskapa ainoastaan Pietarilta kyseltiin syyttelevään sävyyn. Ja tosiaan, kyllä noilla oli ihan väärä kuva tapahtumien kulusta. Se ykskin rinnemökiltä tippunu epäili edelleen Pietarin tienneen, vaikkei Pietari ees ehdottanu ite, et kiipee ekana. Tiina ei siis vieläkään ollu kertonu, et hän oli ainut joka tiesi et toinen tippuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Joonasta tuolla olisi voinut jeesata kun kiipesivät yksitellen ?
Sinähän meni köydet ylös saakka. Tuotanto porukka oli edeltä mennyt kameroineen vastaanottokomiteaksi. Kai siellä sähkövinssi oli varuilta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä oli tämä Tiina kuin prseelle ammuttu karhu viimeisessä.
Aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Koska kiipesi huipulle, en itsekään tykännyt hänestä.
Pietarilla meni hyvään tarkoitukseen potti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joonas on ollut tosi ilkeä Roylle, joten minun silmissäni Joonas ei ansaitse rahoja ha kunnioitusta.
Mua harmittaa kun Lexi tippui eikä saanut rahaa.
Mua ei yhtään.
Mua harmitti, että Joonas ja Milla saivat.
Miten edelliskauden Maxien muuten kävi, pitikö fyffet haisemaan vai tekikö oikeasti elämänmuutoksen?
Millan keramiikka ja koira eivät olisi ansainneet senttiäkään.
Joonas on kunnon perheenisä, joka välittää jopa anopistaan. Esimerkillisenä ihmisenä ansaitsi. Ei hän puhunut ilkeästi missään vaiheessa, kuten hirviö-Alexandra esimerkiksi.
Ei ois ollu vara mennä mahan sekaisin tossa vuoren rinteellä :D