Miksi niin monella miehellä on tänä päivänä hyödytön olo parisuhteessa?
Kokee että ei tiedä paikkaansa. Mistä tämä voisi johtua?
Kommentit (9)
Minulla on ainakin erittäin hyödyllinen olo avioliitossani. Tiedän tarkkaan miksi ja mihin vaimo minua tarvitsee, ja mitä minulta odotetaan. Harmi vaan että häntä ei niin kiinnosta mitä minä olisin vailla.
En ole ollut 7 vuoteen niin en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ainakin erittäin hyödyllinen olo avioliitossani. Tiedän tarkkaan miksi ja mihin vaimo minua tarvitsee, ja mitä minulta odotetaan. Harmi vaan että häntä ei niin kiinnosta mitä minä olisin vailla.
Miehiä arvostetaan siitä mitä he tuo naiselle.
Naisia arvostetaan siitä keitä he ovat.
Ykkönen sen jo muotoilikin. Ei normaalijärkisillä miehillä ole.muita ongelmia kuin huono, paapova kasvatus. Siitä pitää kasvaa yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiä arvostetaan siitä mitä he tuo naiselle.
Naisia arvostetaan siitä keitä he ovat.
Ai se työssäkäyvä, kodin ja lapset hoitava nainen saa arvostusta tekemättä mitään :D Miehethän juuri vaativat itseään jalustalle ja naisia alistumaan, koska ovat miehiä ilman mitään "tuomisia"naisille.
Peukalo on keskellä kämmentä. Sohva ja telkkari kutsuu. Mies tarvii naisen vetämään, jotta lähtee ylipäätään ulos ovesta. Pyydä mies tekemään jotain ja tee itse perässä. Maalaisjärki puuttuu.
Koska ne eivät ole aikuistuneet ja tottuneet ottamaan mitään vastuuta asioista.
Pyysin yksi ilta mökillä miestä laittamaan takkaan tulta sen verran, että paistettais makkarat. Koska siinä hommassa hän ei yleensä voi tyriä. Kuivia koivuklapeja takan vieressä. Meni puolitoista (1,5) tuntia ennen kuin puut syttyivät. Että meinasi hermo mennä mutta sain pidettyä suuni kiinni enkä myöskään mennyt sytyttämään vaikka mieli teki.
Jos ei osallistu kotitöihin eikä lastenhoitoon, mies on kotona täysi turhake. Mukavaa, että mieskin sen sitten ymmärtää.