Syön pelkästään itse tehtyä ruokaa, muita?
Kommentit (29)
Miksi ajattelet että itse tekemäsi ruoka olisi puhtaampaa kuin vaikkapa ravintola-annos? Veikkaan, ettei hygieniataso kotona ole välttämättä sen parempi, vai mitä ihmettä sinä siinä ruoassa pidät epäpuhtautena?
Minä myös. Joskus o.en lapsena syönyt yhden mikropitsan. Säälin valmisruokia syöviä.
Teen enimmäkseen itse tehtyä mutta joskus haen pitsan tai ostan pari pkt kirjolohikiusaus eineksiä.
Jos pitää valita lenkille lähdön tai ruoan laittamiseen menevän ajan kanssa, olen aika varma että lenkille lähtemisestä on enemmän terveyshyötyä.
Niin minäkin. Ihan itse lämmitän valmiseineksen mikrossa!
Vierailija kirjoitti:
Teen enimmäkseen itse tehtyä mutta joskus haen pitsan tai ostan pari pkt kirjolohikiusaus eineksiä.
Jaha, sinulla on samat poikkeukset kuin itselläni 😅
Ap
Olisi aika tylsää, jos neuroosi estää illanvieton ravintolassa uusia makuja maistellen.
Vierailija kirjoitti:
Jos pitää valita lenkille lähdön tai ruoan laittamiseen menevän ajan kanssa, olen aika varma että lenkille lähtemisestä on enemmän terveyshyötyä.
Ruuanlaittoon menee vartti, lenkillä menee tunti. Kummatkin ehdin tehdä. Teen siis ruuat alusta lähtien itse.
Minä syön joskus myös muitten tekemää ruokaa, kuten ravintolaruokaa tai pizzaa. Yksinasuvana se on luksusta, jos muut välillä raatavat ruokani eteen.
Samoin. Asun yksin. Teen pakastimeen isoja satoja ruokaa eri sortteja ja leipää. On parempaa ja halvempaa.halvempaa.välillä voi olla viikko ettei tarvitse kun joka päivä lämmittää. Tänään tei 2 pelillistä muhkeaa pilaa. Ovat paloina pakastimessa. 🎂🥪🍕🥦🧀🍗🍗🍝🍜🍲🥣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruuanlaittoon menee vartti, lenkillä menee tunti. Kummatkin ehdin tehdä. Teen siis ruuat alusta lähtien itse.
Varasti tulee tosi maukasta ja ravitsevaa ruokaa jos vartissa meinaa saada valmiiksi. Jos tekee itse niin tekisi edes kunnollista sapuskaa, muutoin se on se ja sama syökö eineksiä vai ei.
Minä teen ruuat itse alusta saakka, josku harvoin tuon valmisruuan jos en ehdi ruokaa valmistaa.
Roskaruokia en koskaan ole syönyt enkä pikaruokasikaloissa käynyt, hampparit yök, pizzat yök.
Vierailija kirjoitti:
Minä myös. Joskus o.en lapsena syönyt yhden mikropitsan. Säälin valmisruokia syöviä.
Säälin valmisruokia syöviä.
Niin. Maailmassa ei olekaan pahempia asioita, joita kohtaan sääli heräisi kuin valmisruoan syöjät. 😂
Teen kaiken ruoan itse ulkolaisesta elintarvikkesta
Vierailija kirjoitti:
Minä teen ruuat itse alusta saakka, josku harvoin tuon valmisruuan jos en ehdi ruokaa valmistaa.
Roskaruokia en koskaan ole syönyt enkä pikaruokasikaloissa käynyt, hampparit yök, pizzat yök.
Näin minullakin pääsääntöisesti. Mitään roskaruokaa en suostu syömään, ja valitettavasti aika monet kotiruoatkin menevät roskaruoka-kategoriaan. Esimerkiksi makaronilaatikko on kyllä yksi turhimpia ruokia mitä voi olla.
Valmisruokakin on niin erilaisia. En näe mitään vikaa kaupan valmislohikeitossa mutta kaupan lihapullia tai edes kotitekoisia lihapullia en syö. Se ei ole olellista missä ruoka on tehty vaan se, mitä se ruoka on. Kotitekoisuus ei ikinä ole tae laadusta ja hyvästä ravitsemuksesta itsessään.
Nostan käteni pystyyn ja huudan hep, täällä!
Yhden kerran olen pakotettuna syönyt valmisaterian. Painostettiin päiviä.
Muuten kyllä paitsi juustoa ei voi tehdä itse.
Woltti kuski ajoi hankeen kun luki otsikon 🛵