Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syön pelkästään itse tehtyä ruokaa, muita?

Vierailija
23.02.2026 |

Ruoka on myös puhdasta suurimmaksi osaksi.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Woltti kuski ajoi hankeen kun luki otsikon 🛵

Vierailija
2/29 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ajattelet että itse tekemäsi ruoka olisi puhtaampaa kuin vaikkapa ravintola-annos? Veikkaan, ettei hygieniataso kotona ole välttämättä sen parempi, vai mitä ihmettä sinä siinä ruoassa pidät epäpuhtautena? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös. Joskus o.en lapsena syönyt yhden mikropitsan. Säälin valmisruokia syöviä.

Vierailija
4/29 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen enimmäkseen itse tehtyä mutta joskus haen pitsan tai ostan pari pkt kirjolohikiusaus eineksiä.

Vierailija
5/29 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää valita lenkille lähdön tai ruoan laittamiseen menevän ajan kanssa, olen aika varma että lenkille lähtemisestä on enemmän terveyshyötyä. 

Vierailija
6/29 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin. Ihan itse lämmitän valmiseineksen mikrossa!

Vierailija
7/29 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen enimmäkseen itse tehtyä mutta joskus haen pitsan tai ostan pari pkt kirjolohikiusaus eineksiä.

Jaha, sinulla on samat poikkeukset kuin itselläni 😅

Ap

Vierailija
8/29 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi aika tylsää, jos neuroosi estää illanvieton ravintolassa uusia makuja maistellen. 

Vierailija
9/29 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pitää valita lenkille lähdön tai ruoan laittamiseen menevän ajan kanssa, olen aika varma että lenkille lähtemisestä on enemmän terveyshyötyä. 

Ruuanlaittoon menee vartti, lenkillä menee tunti. Kummatkin ehdin tehdä. Teen siis ruuat alusta lähtien itse.

Vierailija
10/29 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön joskus myös muitten tekemää ruokaa, kuten ravintolaruokaa tai pizzaa. Yksinasuvana se on luksusta, jos muut välillä raatavat ruokani eteen.

Vierailija
11/29 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin. Asun yksin. Teen pakastimeen isoja satoja ruokaa eri sortteja ja leipää. On parempaa ja halvempaa.halvempaa.välillä voi olla viikko ettei tarvitse kun joka päivä lämmittää. Tänään tei 2 pelillistä muhkeaa pilaa.  Ovat paloina pakastimessa.  🎂🥪🍕🥦🧀🍗🍗🍝🍜🍲🥣

Vierailija
12/29 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruuanlaittoon menee vartti, lenkillä menee tunti. Kummatkin ehdin tehdä. Teen siis ruuat alusta lähtien itse.

Varasti tulee tosi maukasta ja ravitsevaa ruokaa jos vartissa meinaa saada valmiiksi. Jos tekee itse niin tekisi edes kunnollista sapuskaa, muutoin se on se ja sama syökö eineksiä vai ei. 

Vierailija
13/29 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen ruuat itse alusta saakka, josku harvoin tuon valmisruuan jos en ehdi ruokaa valmistaa.

Roskaruokia en koskaan ole syönyt enkä pikaruokasikaloissa käynyt, hampparit yök, pizzat yök.

Vierailija
14/29 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä myös. Joskus o.en lapsena syönyt yhden mikropitsan. Säälin valmisruokia syöviä.

Säälin valmisruokia syöviä.

Niin. Maailmassa ei olekaan pahempia asioita, joita kohtaan sääli heräisi kuin valmisruoan syöjät. 😂

Vierailija
15/29 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen kaiken ruoan itse ulkolaisesta elintarvikkesta

Vierailija
16/29 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä teen ruuat itse alusta saakka, josku harvoin tuon valmisruuan jos en ehdi ruokaa valmistaa.

Roskaruokia en koskaan ole syönyt enkä pikaruokasikaloissa käynyt, hampparit yök, pizzat yök.

Näin minullakin pääsääntöisesti. Mitään roskaruokaa en suostu syömään, ja valitettavasti aika monet kotiruoatkin menevät roskaruoka-kategoriaan. Esimerkiksi makaronilaatikko on kyllä yksi turhimpia ruokia mitä voi olla.
Valmisruokakin on niin erilaisia. En näe mitään vikaa kaupan valmislohikeitossa mutta kaupan lihapullia tai edes kotitekoisia lihapullia en syö. Se ei ole olellista missä ruoka on tehty vaan se, mitä se ruoka on. Kotitekoisuus ei ikinä ole tae laadusta ja hyvästä ravitsemuksesta itsessään. 

Vierailija
17/29 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan käteni pystyyn ja huudan hep, täällä!

Vierailija
18/29 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kerran olen pakotettuna syönyt valmisaterian. Painostettiin päiviä.

Vierailija
19/29 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön pelkästään muita!

Vierailija
20/29 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kyllä paitsi juustoa ei voi tehdä itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi