Nainen! Voitko halailla miestäsi ilman että mies odottaa sen johtavan mihinkään?
muuhun eli se k siin? Voitteko kaulailla, halailla tai pussailla ilman että mies odottaa se k siä?
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunne kaikkia Suomen miehiä kun en ole kaikkien kanssa ollut, mutta sen verran miehistä kokemusta on,kaikki muut ominaisuudet.
Juuri tuo, vaikka vaan "sen" saamisesta.
Mikä nyt ei ole yllättävää, mutta surullista se hankkimaan näitten miesten kanssa. Jään varmaan ilman.
Jos et kykene antamaan säännöllisesti seksiä, älä hanki pari
Se seksielämä kuolee ihan muista syistä kun naisen haluttomuudesta.
Se on ihan sama!
Toisille naisille kaikki on aina miesten vika ja se on erittäin hyvä syy molemmille lopettaa parisuhde.
Naisen seksielämän ongelmat löytyvät useimmiten sieltä
Jos sinulle käy aina noin olisi itsetutkiskelun paikka, mutta aistin hauraan egon, joka luultavimmin ei kestäisi totuutta.
Mies, ymmärrätkö, että sinun tehtäväsi parina on miellyttää naista, ei vain odottaa palveluksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunne kaikkia Suomen miehiä kun en ole kaikkien kanssa ollut, mutta sen verran miehistä kokemusta on, että kaikki he tavalla tai toisella pillusankareita ovat, jotenkin todella inhottavaa kun ei naisesta nähdä muuta kuin pillun, kokin, vaatehuoltajan tai monitoimikoneen. Itse arvostan miehessä kaikenlaisia ominaisuuksia, mitäpä naiset jos katsellaan ja silmämunat kiiluen katsotaan vain peniksen suuntaan ja unohdetaan kaikki muut ominaisuudet.
Juuri tuo, vaikka kaikenlaista sanotaan niin pohjimmiltaan kyse on kuitenkin vaan "sen" saamisesta.
Mikä nyt ei ole yllättävää, mutta surullista se on. En esim. lapsia pysty ikinä hankkimaan näitten miesten kanssa. Jään varmaan ilman.
Voi sua reppanaa! Vai että ihan väkivaltaa? Toivottavasti pysyt kaukana kaikista naisista.
Näitä ällöjä ukkoja, joiden aivotoiminta on pääosin alapäässä , on aivan liikaa. Yksi kolmesta on itselläni ollut vain normaali, herrasmies, jolle parisuhde ja läheisyys oli muutakin kuin nylkytys ja tissien puristelu. Luojan kiitos , tällaisiakin on, muuten toivoni ihmiskunnan suhteen kun alkaa muutenkin olla menetetty.
Halaus ei johda meillä mihinkään, eikä välttämättä edes sen aikana takapuolen kopelointi, jota harjoitamme molemminpuolisesti. Meille on kehittynyt kommunikaatioksi, että jos seksiä tekee mieli, katsotaan toista silmään ja puristetaan pyllystä (tai sitten käytetään sanoja niinkuin aikuiset konsanaan). Sellainen kasuaali kouriminen ilman vonkaamista on molemmista ihan hauska juttu. Hänellä on hyvä peba, joskus sitä vaan tekee mieli puristaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunne kaikkia Suomen miehiä kun en ole kaikkien kanssa ollut, mutta sen verran miehistä kokemusta on, että kaikki he tavalla tai toisella pillusankareita ovat, jotenkin todella inhottavaa kun ei naisesta nähdä muuta kuin pillun, kokin, vaatehuoltajan tai monitoimikoneen. Itse arvostan miehessä kaikenlaisia ominaisuuksia, mitäpä naiset jos katsellaan ja silmämunat kiiluen katsotaan vain peniksen suuntaan ja unohdetaan kaikki muut ominaisuudet.
Juuri tuo, vaikka kaikenlaista sanotaan niin pohjimmiltaan kyse on kuitenkin vaan "sen" saamisesta.
Mikä nyt ei ole yllättävää, mutta surullista se on. En esim. lapsia pysty ikinä hankkimaan näitten miesten kanssa. Jään varmaan ilman.
Entäs nämä miehet, jotka eivät kykene tarpeeksi usein antamaan tai kykenevät vain omilla ehdoillaan jolloin nainen ei pääse toteuttamaan omaa seksuaalisuuttaan? Otatko kiltisti siniset pillerit jos naista haluttaa?
Vierailija kirjoitti:
Tottakai voi halata. Halaus ei johda seksiin.
Ei herranen aika voi! Kunnollinen mies ei vonkaa eikä ala vänkäämään lapsellisesti eikä odota saavansa "karkkia" jos nainen halaa.
Vierailija kirjoitti:
En voinut.
Minullakin ollut kokemusta samanlaisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh? Tietysti.
Mitä et ymmärrä? Exä oletti aina toimintaa jos yritin halata enkä ole ap. -Ohis
Outo mies. Halata voi ilman seksiä.
Sinähän sen sanoit. Sanoin exälle että halaamiseni ei tarkoita seksiä eikä sitä ole tiedossa, mutta exä oli vahvasti eri mieltä. Jos nainen halaa niin se on vain esivaihe ennen p*nemista, oli exän vahva mielipide.
Vierailija kirjoitti:
Inhoan seksiä tämän takia.
Sama juttu. Ja mies vielä ihmetteli miksi mua alkoi seksi ällöttää. Itse opetti minut inhoamaan sitä.
Mitään hellyyttä ei voinut olla ilman, että se johtaisi seksiin. Esimerkiksi j s olin kipeä tai kun mulla oli menkat, en saanut halauksia, pusuja, silittelyjä, kädestä pitämistä, ei mitään.
En edes tykkää halailusta. En edes ala koskaan vonkaamaan seksiä halailun takia.
Voin. Hän myös koskettaa mua ilman, että hänellä olisi seksitarpeita sillä hetkellä.
Olkaa onnellisia, että jokin johtaa johonkin ja miehenne ovat miehiä. Terv. Selibaatissa vastoin tahtoaan
Jos nainen antaisi tarpeeksi usein, voisi halaaminen pysyä pelkkänä halaamisena.
Vierailija kirjoitti:
Olkaa onnellisia, että jokin johtaa johonkin ja miehenne ovat miehiä. Terv. Selibaatissa vastoin tahtoaan
Kultainen keskitie, mutta oja molemmin puolin.
Itse aloitan romanttisen aamuhalailun vaimon kanssa sängyssä niin, että nappaan hartioista kiinni ja sitten otan tattikontaktin selkään, reitiin tai mihin nyt osuu.
Eksä tarjosi aina peppua minulle kun menin halaamaan. Olin että häh, ja kun se toistui niin sanoin että ei halaukseni sitä tarkoita että pitää alkaa hommiin.
Kauheita parisuhteita. En ymmärrä, miksi ette ole ennemmin yksin. Jos mies ei huomioi, eikä osoita hellyyttä, mies ei välitä. Miksi tuollaisen kanssa harrastaisi seksiäkään. En yhtään ihmettele orgasmikuilua, naisten häviöksi. Vaatikaa enemmän tai olkaa onnellisempia yksin.
Se on ihan sama!
Toisille naisille kaikki on aina miesten vika ja se on erittäin hyvä syy molemmille lopettaa parisuhde.
Naisen seksielämän ongelmat löytyvät useimmiten sieltä naisen omasta päästä!