Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! Voitko halailla miestäsi ilman että mies odottaa sen johtavan mihinkään?

Vierailija
23.02.2026 |

muuhun eli se k siin? Voitteko kaulailla, halailla tai pussailla ilman että mies odottaa se k siä?

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voin. Jos minun halailut, pussailut ja kainalossa kiehnääminen johtaisi aina seksiin, siinä ei yksi mies enää suoriutuisi.

Vierailija
42/79 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei ole halunnut seksiä vuosiin, eikä myöskään halata. Oletan että halaus ei johtaisi yhtään mihinkään.

On jäänyt kodinhoitopalveluiden piiriin vaikka mikään ei enää kaiken koettua hirveästi kiinnostakkaan enää. Minun oli vähän saman tyyppinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi. Ikinä. Toisin sanoen, en halaa enkä koskettele koskaan miestäni oma-alotteisesti.

Vierailija
44/79 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voin. Jos minun halailut, pussailut ja kainalossa kiehnääminen johtaisi aina seksiin, siinä ei yksi mies enää suoriutuisi.

Minun mies ei noin olisi antanut tulla lähelleen. Seksiä oli hänen aloitteestaan.

Vierailija
45/79 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa on taas pöljä kysymys!

Vierailija
46/79 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi. Ikinä. Toisin sanoen, en halaa enkä koskettele koskaan miestäni oma-alotteisesti.

Niin tohon se johtaa, mutta eikö se ole vähän kontrolloivaa kun ilmesesti mies sitten päättää milloin "läheisyyttä" eli seksiä sopii olla. Kaikenkaikkiaan itse naisena en saanut suhteessa tarpeeksi, eli mies vähän niinkuin pitää puutteessa ja sitten määrää milloin seksiä on. Täysin selvää ei ole sitten, että tapailiko hän muita samaan aikaan vai mistä kiikasti.

Vierailija
47/79 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi nykynuoret ei ole, yllättävää kyllä, niin p0rnon pilaamia kuin vanhemmat. Vaikka nykyään niillä olisi niin helppo pääsy siihen. 

Oma tilanne on se, että ennen ei ollut mahdollista. Miehelle kaikki kosketus oli yllyke seksiin, ja seksi oli etenkin kaiken kosketuksen ja huomioinnin ainoa päämäärä. Itse tympäännyin sen vuoksi koko seksiin ja olen elänyt täydellisessä kosketuksen ja hellyyden puutteessa. Sitten onneksi loppui sekin tarve itseltäni ja miehellä puolestaan väheni seksin tarve iän myötä. Oli jonkinlainen addikti sen suhteen. 

Nykyään voidaan jopa halata joskus, mutta aina minun aloitteesta. Miehen kosketuksissa on 90% aina mukana jotain tissien puristelua tai nylkytystä edelleen, ehkä tosin vain tavan vuoksi, vaikka joka kerta äkäisesti kiellän. Ihan helv3tin ärsyttävää ja kumpikaan ei saa fyysisesti sitä mitä haluaa. Olisi vähän ollut pelisilmää ja ihmisyyttä, niin kumpikin olisi voinut saada sitä mitä haluaa. Mutta tämä nyt meni näin. 

Vierailija
48/79 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Ei mieheni mikään vähäjärkispersu ole.

Vierailija
49/79 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi halata/kosketella miestäni niin, ettei se johtaisi seksiin. Jos en suostu niin mies suuttuu "miksi tulit sitten halaamaan?!" ja on kiukkunen monta päivää.

Parempi olla ilman haleja ja pusuja kuin olla jatkuvasti panopuuna.

Vierailija
50/79 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tohon se johtaa, mutta eikö se ole vähän kontrolloivaa kun ilmesesti mies sitten päättää milloin "läheisyyttä" eli seksiä sopii olla. Kaikenkaikkiaan itse naisena en saanut suhteessa tarpeeksi, eli mies vähän niinkuin pitää puutteessa ja sitten määrää milloin seksiä on. Täysin selvää ei ole sitten, että tapailiko hän muita samaan aikaan vai mistä kiikasti.

Mutta aika kuollut seksuaalinen elämä tässä on kun en henkisesti enää pysty suhteisiin kaikkien pettymysten jälkeen.

Vierailija
51/79 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yököttää halata omaa miestä varsinkin jos on pitkä parisuhde, todella yököttävää.

Onneksi meidän parisuhde ei ole vielä pitkä, vähän alle 30 vuotta vasta olemme olleet yhdessä.

Vierailija
52/79 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi nykynuoret ei ole, yllättävää kyllä, niin p0rnon pilaamia kuin vanhemmat. Vaikka nykyään niillä olisi niin helppo pääsy siihen. 

Oma tilanne on se, että ennen ei ollut mahdollista. Miehelle kaikki kosketus oli yllyke seksiin, ja seksi oli etenkin kaiken kosketuksen ja huomioinnin ainoa päämäärä. Itse tympäännyin sen vuoksi koko seksiin ja olen elänyt täydellisessä kosketuksen ja hellyyden puutteessa. Sitten onneksi loppui sekin tarve itseltäni ja miehellä puolestaan väheni seksin tarve iän myötä. Oli jonkinlainen addikti sen suhteen. 

Nykyään voidaan jopa halata joskus, mutta aina minun aloitteesta. Miehen kosketuksissa on 90% aina mukana jotain tissien puristelua tai nylkytystä edelleen, ehkä tosin vain tavan vuoksi, vaikka joka kerta äkäisesti kiellän. Ihan helv3tin ärsyttävää ja kumpikaan ei saa fyysisesti sitä mitä haluaa. Olisi vähän ollut pelisilmää ja ihmisyyttä, niin kumpikin olisi voinut saada sitä

Oho ja jäit siihen silti! Mutta kiva tietää, että muilla on samoja tuntemuksia.

Vierailija
53/79 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voin. Halailemme ja pussaamme monta kertaa päivässä. Seksi ei ole läheskään joka päivä, riittävästi kuitenkin. Mieheni ei ikinä vonkaa. Osaa lähestyä kauniimmin.

Vierailija
54/79 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä miettii, että olisiko kuitenkin parempi poistaa kaikki miehet?

Vierailija
55/79 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voin. Halailemme ja pussaamme monta kertaa päivässä. Seksi ei ole läheskään joka päivä, riittävästi kuitenkin. Mieheni ei ikinä vonkaa. Osaa lähestyä kauniimmin.

Vähän 50/50 tuntuu menevän.

Vierailija
56/79 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tunne kaikkia Suomen miehiä kun en ole kaikkien kanssa ollut, mutta sen verran miehistä kokemusta on, että kaikki he tavalla tai toisella pillusankareita ovat, jotenkin todella inhottavaa kun ei naisesta nähdä muuta kuin pillun, kokin, vaatehuoltajan tai monitoimikoneen. Itse arvostan miehessä kaikenlaisia ominaisuuksia, mitäpä naiset jos katsellaan ja silmämunat kiiluen katsotaan vain peniksen suuntaan ja unohdetaan kaikki muut ominaisuudet.

Juuri tuo, vaikka kaikenlaista sanotaan niin pohjimmiltaan kyse on kuitenkin vaan "sen" saamisesta.

Mikä nyt ei ole yllättävää, mutta surullista se on. En esim. lapsia pysty ikinä hankkimaan näitten miesten kanssa. Jään varmaan ilman.

Jos et kykene antamaan säännöllisesti seksiä, älä hanki parisuhdetta äläkä varsinkaan lapsia.

Ja miehille yksi parisuhteen tärkeimpiä perusohjeita, jos seksistä aletaan toistuvasti kieltäytymään ilman syytä, ei suhdetta kannata missään tapauksessa jatkaa. Mikään ei ole niin kurja kohtalo, kuin olla parisuhteessa incel. Tämä on yksinkertaisesti sellaista henkistä väkivaltaa, jolle psyykkisesti terveellä miehellä on nollatoleranssi.

Vierailija
57/79 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tunne kaikkia Suomen miehiä kun en ole kaikkien kanssa ollut, mutta sen verran miehistä kokemusta on, että kaikki he tavalla tai toisella pillusankareita ovat, jotenkin todella inhottavaa kun ei naisesta nähdä muuta kuin pillun, kokin, vaatehuoltajan tai monitoimikoneen. Itse arvostan miehessä kaikenlaisia ominaisuuksia, mitäpä naiset jos katsellaan ja silmämunat kiiluen katsotaan vain peniksen suuntaan ja unohdetaan kaikki muut ominaisuudet.

Juuri tuo, vaikka kaikenlaista sanotaan niin pohjimmiltaan kyse on kuitenkin vaan "sen" saamisesta.

Mikä nyt ei ole yllättävää, mutta surullista se on. En esim. lapsia pysty ikinä hankkimaan näitten miesten kanssa. Jään varmaan ilman.

Jos et kykene antamaan säännöllisesti seksiä, älä hanki pari

Onnistuiko äitisi antamaan säännöllisesti vai saiko vain sinut riesakseen?

Vierailija
58/79 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tunne kaikkia Suomen miehiä kun en ole kaikkien kanssa ollut, mutta sen verran miehistä kokemusta on,kaikki muut ominaisuudet.

Juuri tuo, vaikka vaan "sen" saamisesta.

Mikä nyt ei ole yllättävää, mutta surullista se hankkimaan näitten miesten kanssa. Jään varmaan ilman.

Jos et kykene antamaan säännöllisesti seksiä, älä hanki pari

Se seksielämä kuolee ihan muista syistä kun naisen haluttomuudesta.

Vierailija
59/79 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina. Eihän halailu ole halailua tai läheisyyttä jos se johtaa johonkin muuhun. Menisi 90% televisio-ohjelmien kattelustakin pilalle, ollaan pötköllään aina sohvannurkassa yhdessä 

Vierailija
60/79 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin. Mies on tosin aina se joka tekee seksiin aloitteen. Näin ollut lähes 30 v. Takana nolla aloitetta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi