Nainen! Voitko halailla miestäsi ilman että mies odottaa sen johtavan mihinkään?
muuhun eli se k siin? Voitteko kaulailla, halailla tai pussailla ilman että mies odottaa se k siä?
Kommentit (79)
Jatkuva peniksen seisominen on sairasta !
Me ainakin halataan joka päivä - puolin ja toisin milloin kummankin aloitteesta. Eikä siihen yleensä liity mitään seksuaalista. Toki on meillä sitäkin laatua, mutta se on jo eri aihe keskustelulle.
Vierailija kirjoitti:
Inhoan seksiä tämän takia.
Että kiitos vaan exille!
Minä en ole tottunut halailemaan ketään.
En koskaan ole halannut sisarieni, enkä myöskään vanhempieni kanssa, tapasin heitä kuitenkin usein. Muutama kymmenen vuotta taaksepäin, ei yleensä halailtu kenenkään kanssa.
Seksi on hauskaa, parisuhde on h*lvettiä.
Vierailija kirjoitti:
En koskaan ole halannut sisarieni, enkä myöskään vanhempieni kanssa, tapasin heitä kuitenkin usein. Muutama kymmenen vuotta taaksepäin, ei yleensä halailtu kenenkään kanssa.
Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Jatkuva peniksen seisominen on sairasta !
Se on - ja itseasiassa tosi vaarallista koska veri ei pääse kiertämään. Voi mennä koko meisseli kuolioon jossei seisokki välillä laskeudu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voinut. Oletti heti, et vonkaan seksiä ja tyrkkäsi pois, jos ei itse ollut sillä päällä tai tilanne ei ollut muuten sopiva. Ihme mies.
Kuinka ihmeessä päädytte tällaisten kanssa yhteen?
No jos se oli paras silloisista ehdokkaista ja halusi saada kokemusta miehistä. Näin esimerkiksi.
En tunne kaikkia Suomen miehiä kun en ole kaikkien kanssa ollut, mutta sen verran miehistä kokemusta on, että kaikki he tavalla tai toisella pillusankareita ovat, jotenkin todella inhottavaa kun ei naisesta nähdä muuta kuin pillun, kokin, vaatehuoltajan tai monitoimikoneen. Itse arvostan miehessä kaikenlaisia ominaisuuksia, mitäpä naiset jos katsellaan ja silmämunat kiiluen katsotaan vain peniksen suuntaan ja unohdetaan kaikki muut ominaisuudet.
Voidaan, halaus ei ole pyyntö seksiin.
Vierailija kirjoitti:
En tunne kaikkia Suomen miehiä kun en ole kaikkien kanssa ollut, mutta sen verran miehistä kokemusta on, että kaikki he tavalla tai toisella pillusankareita ovat, jotenkin todella inhottavaa kun ei naisesta nähdä muuta kuin pillun, kokin, vaatehuoltajan tai monitoimikoneen. Itse arvostan miehessä kaikenlaisia ominaisuuksia, mitäpä naiset jos katsellaan ja silmämunat kiiluen katsotaan vain peniksen suuntaan ja unohdetaan kaikki muut ominaisuudet.
Juuri tuo, vaikka kaikenlaista sanotaan niin pohjimmiltaan kyse on kuitenkin vaan "sen" saamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tuo, vaikka kaikenlaista sanotaan niin pohjimmiltaan kyse on kuitenkin vaan "sen" saamisesta.
Mikä nyt ei ole yllättävää, mutta surullista se on. En esim. lapsia pysty ikinä hankkimaan näitten miesten kanssa. Jään varmaan ilman.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä halailtiin nuoruudessani. Kavereiden ja sukulaisten kanssa tms. Baarissa tanssittiin hitaita. Varsinkin bileissä kännissä oltiin kovinkin lähekkäin eri tavoin ilman, että se johti mihinkään intiimiin.
N50
Meillä on parisuhteessa sovittu, että kosketus ei koskaan sisällä odotusta seksistä. Mies on myös sanonut, että saan todellakin kosketella vaikka hänen haaroväliään ilman, että sen täytyy johtaa mihinkään. Myös seksin saa aina keskeyttää kesken kaiken.
Meillä on todella turvallinen suhde, ja usein koskettelu johtaa seksiin, mutta ei aina :) Itsekin tykkään kovasti siitä, jos hän hieman koskettelee vaikkapa rintoja, ja sitten voi fiiliksen mukaan päättää, että tekeekö mieli jotakin enemmän.
Kosketuksen ei myöskään tarvitse olla aina molemmin puolista koskettelua, koska molemmat nauttivat erityisen paljon nimenomaan toisen nautinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Seksi on hauskaa, parisuhde on h*lvettiä.
Yhtä taistelua se on. Seksi on inhottavaa. En jaksa. Jään varmaan "velaksi" sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voinut. Oletti heti, et vonkaan seksiä ja tyrkkäsi pois, jos ei itse ollut sillä päällä tai tilanne ei ollut muuten sopiva. Ihme mies.
Minulla oli sellainen kenen mielestä olisi ollut "irstasta" levittää aurinkovoidetta toisen selkään julkisella uimarannalla. Kuulostaa nyt itseasiassa todella oudolta kun kirjoitan sen, oudommalta kuin alussa kun se tuli mieleen. Mistään kädestä ei todellakaan pidetty kiinni myöskään.
Mutta seksiä tietysti oli! Tuntuu ihan hyväksikäytöltä näin jälkikäteen vaikka silloin se tuntui hyvältä idealta.
Elämä ei ole kourimista se on rakkaudella hourimista.
Usein pyydän halaamisen jälkeen suihinottoa. Joskus saan joskus en.
Mies ei ole halunnut seksiä vuosiin, eikä myöskään halata. Oletan että halaus ei johtaisi yhtään mihinkään.
Minulla oli sellainen kenen mielestä olisi ollut "irstasta" levittää aurinkovoidetta toisen selkään julkisella uimarannalla. Kuulostaa nyt itseasiassa todella oudolta kun kirjoitan sen, oudommalta kuin alussa kun se tuli mieleen. Mistään kädestä ei todellakaan pidetty kiinni myöskään.