Pyysin asiallisesti perusteluja
Miksi poistettiin
Mä en ole vammainen eläkkeen perusteella
Ja turha vetää kirjoituksia tähän
Ei kelpaa perusteluksi
😍🍗🚀🍻🔪🇬🇷🍑🍺🇫🇮😻🍆🍼💓🎊💌🍒🔥🎆💋🍀💟💥🌈🐽🌅🍌🏩🏆🎀🎉💎😘💗✨🌇🌴
Kommentit (2)
Perustelu on että jankutat tätä roskaa, käytät toisen henkilön kuvaa luvatta, haukut ja solvaat muita ihmisiä, perverssit aloitukset, siinä syytä tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Perustelu on että jankutat tätä roskaa, käytät toisen henkilön kuvaa luvatta, haukut ja solvaat muita ihmisiä, perverssit aloitukset, siinä syytä tarpeeksi.
Se henkilö on julkkis itse on valinnut julkisen ammatin eikä sitä ole ikinä tuntunut haittaavan ne lukuisat instassa olevat fanitilit joissa on hänen kuvansa koskaan ei ole vaatinut faneiltaan luvan kysymistä
Kiitos että kirjoitit kommenttiisi perusteluja eikä vaan haukkumista se ei olisi ollut perustelu
Vierailija kirjoitti:
Et ole päästäisi normaali, jatkat edelleen uhriutumusta. Et ole hauska, eikä juttusi kiinnostavia, ne on ärsyttäviä.
Ja se oikeuttaa tappouhkailemaan eläkkeellä olevaa ihmistä niin ettei kohta uskalla mennä edes ovesta ulos???
Se yhteiskunta elättää tuollaisia kommentti oli törkeä tuli se sitten keneltä hyvänsä
Kannattaisi muistaa ettei kukaan ole työtön tai eläkkeellä huvin vuoksi
Niin voi käydä kenelle tahansa tai lähes kenelle tahansa
On raivostuttavaa syyllistää asiasta johon ei ole itse syyllinen
Teidän takia mä en kohta uskalla mennä ovesta ulos
Te tiedätte kyllä mitä olen tässä elämässä kokenut silti ilkeätte kiusata
Mä tiedän että tein väärin kun kiusasin Jollea mutta miettisitte välillä myös omia tekojanne
Mä meen nyt jatkamaan tiskausta
Et ole päästäisi normaali, jatkat edelleen uhriutumusta. Et ole hauska, eikä juttusi kiinnostavia, ne on ärsyttäviä.