Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mirella Merivirta ei halunnut julkisuutta, mutta on taas antanut haastattelun exästään

Vierailija
02.02.2026 |

Nyt Ilta-Sanomissa kertomassa saman tarinan uudelleen. Lyhykäisyydessään: julkkis exä jätti, halusin perheen, en saanut, itkin, nyt voimaannuin, kaikki vastuu minulla, en ymmärrä miksi erosimme, en halunnut julkisuutta, mutta tulipahan taas kerrottua kaikki. Exän nimi mainittu useasti, vaikka kieltäytynyt haastattelusta. 

Jos tosiaan olisi vain syynä lisätä tietoisuutta yksinhuoltajuudesta niin miksi tuo exän nimi pitää mainita joka käänteessä? En usko hetkeäkään, et asiat on ihan näin mustavalkoisia, et hän ei todella tiedä miksi toinen lähti. 

Eniten huvitti tämä selitys: 

Merivirta julkaisi Facebook-ryhmässä ilmoituksen, jossa hän kertoi etsivänsä lapselleen hoitajaa. Hetken päästä soi puhelin. Hoitajakokelaan sijaan soitti viihdetoimittaja. Erosta tuli uutinen.

MAINOS

MAINOS PÄÄTTYY

Halusin suojella lastani. Minun oli pidettävä ohjat omissa käsissäni ja otettava vastuu, että suhde oli ollut julkisuudessa. Jos kyse olisi ollut mistä tahansa muusta asiasta, olisin hiljentynyt, mutta koska kyseessä oli oma lapseni, tiesin, että minun on kannettava vastuu.

Mitä vastuuta on kertoa lapsen asiat iltalehdissä?  

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla