Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystävä paljasti karmaisevan asian menneisyydestään

Vierailija
21.02.2026 |

Ollaan seurusteltu 5kk. Eilen oltiin illan istujaisissa naisen kaveriporukan kanssa. Muutaman viinilasin jälkeen yksi naisystävän kavereista lipsautti, että naisystäväni oli maannut usean miehen kanssa opiskeluaikoina. Aloin sitten kahden kesken, kun muut lähtivät röökille, tivaamaan että paljonko niitä miehiä oli oikeasti ollut. Naisystävä ei paljastanut tarkkaa numeroa, mutta yli kymmenen. En tiennyt miten reagoida, olen edelleen hieman shokissa. Pari päivää sitten kuvittelin että tämä nainen voisi se olla se kenen kanssa menen naimisiin, perustan perheen ja elän vanhaksi. Nyt kaikki on sirpaleina. En tiedä mitä ajatella. 

M28

Kommentit (180)

Vierailija
141/180 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä nyt ymmärrä yhtään tämän ketjun negailua. Siis äijät negailee? WTF????

Sehän on ihan helvetin hyvä, että eukko on paneskellut jonkun verran jo (ei tietenkään mitään useita kymmeniä). Kuka nyt haluaisi jonkun epävarman, oudon neitsyen??? Ja about 10 panoa?? So fucking what???????? Sehän on aivan ok määrissä. Vähintäänhän sen verran olin itsekin panenut tuon ikäisenä. Tottakaihan pitää nyt jonkun verran kokemusta olla, että tietää mitä tekee. En ainakaan missään nimessä haluaisi itse jonkun neitsyen kanssa aloittaa yhtään mitään. Eihän se tietäisi mistään mitään.

Vierailija
142/180 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset:
On typerää syyllistää toista seksikumppanien määrästä!!!1
Myös naiset:
Olet luuserimies jolla ei ole ollut seksikumppaneita!!!1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/180 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuollaisesta naisesta äitiä saa, ikävä kyllä. Ainut asia mitä voit juuri nyt tehdä on lopettaa parisuhteen ja alkaa etsiä kunnollista naista esim. seurakunnan tapahtumista.

Mies

Hitto mikä vätys olet, et ole edes mies.

Vierailija
144/180 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella karmaisevaa! Ollut jonkun kanssa sängyssä ennen sinua! Käytetty! Pilalla! Soutamalla kulunut!

Eikä nyt puhuta ollenkaan siinä missä sinä olet melaasi uittanut. Sitä ei lasketa.

Vierailija
145/180 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Byhyy. 

Provo. Next -->

Vierailija
146/180 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset on nykyään nussittu loppuun jo alaikäisenä. Ihan harvoja poikkeuksia lukuunottamatta. 

Kuka kumma niitä naisia oikein pilaa ja vielä alaikäisinä? Miehetkö?

Vierailija
147/180 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella karmaisevaa! Ollut jonkun kanssa sängyssä ennen sinua! Käytetty! Pilalla! Soutamalla kulunut!

Eikä nyt puhuta ollenkaan siinä missä sinä olet melaasi uittanut. Sitä ei lasketa.

Se on naisten asia laskea jos niin haluatte. Mutta jostain syystä naiset halveksivat sitä jos mies ei ole kokenut.
Tämä ei kuitenkaan velvoita miehiä ajattelemaan samalla tavalla. Tosiasia on, että seksikumppanien määrä korreloi todella vahvasti avioeron todennäköisyyden kanssa.

Vierailija
148/180 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan aikaan toisaalla  tyttöystävälle paljastetaan asioita ap:sta.   Hän kauhistuu eikä halua olla missään tekemisissä.   Lastenpanija ja muuta sellaista. 

Vierailija
149/180 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina vaan inkkelit tekee näitä aloituksia. Ei mulla muuta.

Vierailija
150/180 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP mikä tuossa on se karmaiseva asia? Itse kun olen nyt tutustunut erääseen Tinder mätsiin ja olen varmaan se liian hyvä ollakseen totta. Olen kyllä kohdellut tätä yhtä hyvin kouluttautunuta todella kaunista ja tasokasta naista hyvin. Mutta minulla on todella paha menneisyys. Tämä nainen yksi päivä kehui mua että olet tosi fiksu, töissä käyvä, pidät itsestäsi ja lapsistasi hyvää huolta ja sulla on hyvä menneisyys. Mutta t ssä totuus. Ensinnäkin olen naimisissa, olen pettänyt vaimoani yli 30 naisen kanssa, olen nainut yhteensä yli 100 naisen kanssa. Minulla on neljä eri naisen vuoksi rikostuomio. 2 niistä sinä aikana kun olen ollut naimisissa, mutta vaimo ei tiedä mitään. Olen saanut naisten vuoksi yhteensä jotain 13 000€ sakkoja. Viimeisimmästä sain kaksi vuotta ehdollista vankeutta ja lähes kymmenen tuhatta euroa sakkoja jonka olen kohta maksanut. Tämä kaikki vaimoltani ja neljältä lapseltani salassa. En ole koskaan käynyt naiseen käsiksi, en hakannut, en rais.kannut, en mitään sellaista, mutta muuten ilkeä. En ansaitse mitään hyvää.

Vierailija
151/180 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään katsos määrä korvaa laadun. Valitettavasti.

Vierailija
152/180 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö huomannut pannessa? Yleensä jos naisella on noin paljon kumppaneita se on vähän kuin työntelisi patonkia varastohallin ovista.

Kyllä huomaa, ettet tiedä naisista etkä panemisesta yhtään mitään. M46

Vierailija
153/180 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella ei saa olla menneisyyttä, mutta miehet elää nykyaikaa ja käy kaikki porttolat läpi kansainvälisesti ja suurkuluttaa of:fää. 

-> naiset on mielummin yksin

-> ei halua lasta MIEHEN kanssa

->keskittyvät itsensä kehittämiseen

Vierailija
154/180 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dandere Piposaru kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hävytön häpykarvan hännystelijä kirjoitti:

B-klusterin persoonanhäiriöiset ovat tuollaisia. Rajatilahäiriön diagnostisissa kriteereissä lukee, että heillä on "holtiton seksuaalielämä". Valtaosa väestöstä nykymaailmassa ilmeisesti on B-klusterin häiriöisiä.

SAATANAN MIELIPUOLI!!!!

Ai, kun en ramppaa hässimässä ympäri kyliä? Ja puhun totta! 😂

Nytkin vaihdoit nimeäsi! Etkö osaa päättää kuka olet?!

155/180 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisella ei saa olla menneisyyttä, mutta miehet elää nykyaikaa ja käy kaikki porttolat läpi kansainvälisesti ja suurkuluttaa of:fää. 

-> naiset on mielummin yksin

-> ei halua lasta MIEHEN kanssa

->keskittyvät itsensä kehittämiseen

No, etpä ole minua tavannut. En halua edesvastuutonta naista, sillä en ole itse sellainen.

Vierailija
156/180 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä kysynyt nykyiseltä naisystävältä moista, ihan sama, olen vain onnellinen että olen saanut 20 vuotta itseäni nuoremman naisen.

157/180 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on naisten asia laskea jos niin haluatte. Mutta jostain syystä naiset halveksivat sitä jos mies ei ole kokenut.
Tämä ei kuitenkaan velvoita miehiä ajattelemaan samalla tavalla. Tosiasia on, että seksikumppanien määrä korreloi todella vahvasti avioeron todennäköisyyden kanssa.

Kyllä. Varsin loogistahan se on, sillä B-klusterin persoonanhäiriöiset kyllästyvät ihmissuhteissa kumppaniin ja kaipaavat jännitystä ja uutuutta uudesta partneristaan.

158/180 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

B-klusterin persoonanhäiriöiset ovat tuollaisia. Rajatilahäiriön diagnostisissa kriteereissä lukee, että heillä on "holtiton seksuaalielämä". Valtaosa väestöstä nykymaailmassa ilmeisesti on B-klusterin häiriöisiä.

SAATANAN MIELIPUOLI!!!!

Mun psykiatri ja ympärillä olevat EIVÄT osaa päättää, kuka minä olen. Siitä syntyy epävarmuus minulle. Kuitenkin, jos rehellinen olen itselleni, niin olen C-klusterin estynyt persoona.

Vierailija
159/180 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SAATANAN MIELIPUOLI!!!!

Mun psykiatri ja ympärillä olevat EIVÄT osaa päättää, kuka minä olen. Siitä syntyy epävarmuus minulle. Kuitenkin, jos rehellinen olen itselleni, niin olen C-klusterin estynyt persoona.

Keittiöpsykologi sinä olet.

Vierailija
160/180 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kuin huono klikkiotsikko: karmaiseva asia menneisyydestä. Sitten se onkin jotain tuollaista, että tyttis on harrastanut seksiä ennenkin. Melkoinen antikliimaksi.

Karmaisevaa olisi esim se, jos hän olisi tappanut jonkun tai osallistunut ihmiskauppaan.