Naisystävä paljasti karmaisevan asian menneisyydestään
Ollaan seurusteltu 5kk. Eilen oltiin illan istujaisissa naisen kaveriporukan kanssa. Muutaman viinilasin jälkeen yksi naisystävän kavereista lipsautti, että naisystäväni oli maannut usean miehen kanssa opiskeluaikoina. Aloin sitten kahden kesken, kun muut lähtivät röökille, tivaamaan että paljonko niitä miehiä oli oikeasti ollut. Naisystävä ei paljastanut tarkkaa numeroa, mutta yli kymmenen. En tiennyt miten reagoida, olen edelleen hieman shokissa. Pari päivää sitten kuvittelin että tämä nainen voisi se olla se kenen kanssa menen naimisiin, perustan perheen ja elän vanhaksi. Nyt kaikki on sirpaleina. En tiedä mitä ajatella.
M28
Kommentit (180)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, miehenä 59v, takana satakunta ulkomaan reissua kun olen ollut komennustöissä ja lisäksi käynyt 30 kertaa Thaimaassa lomalla, niin olen harrastanut seksiä yli 300 prostituoidun kanssa, voi olla yli 400.
Lopetin laskemisen 200 jälkeen kymmenkunta vuotta sitten.
Joka reissulla on tapana maksullia harrastaa.
Suomakaisia ns. "ilmaisia" on ollut noin 20.
Sulla on varmaan HIV ja monta muuta tautia.
Ei ole, kävin testeissä viime vuonna.
Mutta herpes on, tosin se ei ole oireillut enää moneen vuoteen. Tippuri on ollut pari kertaa. Venjältä sain kerran ja toisen kerran ehkä Espanjasta, en ole ihan varma.
Se herpes tuli ehkä Saksasta kun harrastin siellä mustaa naista Frankfurtissa. Toki varmahan ei voi olla kun ei tiedä.
Hyi helvetti mikä oksetus olet.
Montakohan kertaa tuo sama tarina on ollut täällä? Itse muistan viisi.
Aika monella kundilla on haaremi joka baarissa joku ja lähiös . Lapsia eri naisten kanssa . Kyllä miehillä on sama juttu että vanhat gigolot alkaa haista joku päivä.
Vierailija kirjoitti:
Aika monella kundilla on haaremi joka baarissa joku ja lähiös . Lapsia eri naisten kanssa . Kyllä miehillä on sama juttu että vanhat gigolot alkaa haista joku päivä.
🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Suhteet on just tällasta...olen mieluummin sinkku kun setvin tällasia keissejä, tautiriskiä yms
Onko kiva rampata jossain veri- ja vaginakokeissa? Varmaan ei, eivätkä niin tee.
Yx turkkilainen rantaleo kertoi et hän haluaa vaikka itsellään montakin naista on niin nuoren neitsyen syystä että hänen täytyy tietää onko se lapsi hänen vai muiden miesten. Katsokaas kun ei ole isyystestiä heillä ollut . Nykyään niitä jo saa jo isoimmissa kaupungeissa . Ettei maksa elatusmaksuja toisen miehen lapsesta . No tuskin tää maksaa omastakaan olut hanan äärellä töissä.
Jos naisella on ollut yli 9 seksipartneria, niin avioeron riski kasvaa huomattavasti.
Löydät taatusti paremman.
On niitä parittajia sekä miehiä että naisia ! Onhan hieromot täynnä joka päivä .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, miehenä 59v, takana satakunta ulkomaan reissua kun olen ollut komennustöissä ja lisäksi käynyt 30 kertaa Thaimaassa lomalla, niin olen harrastanut seksiä yli 300 prostituoidun kanssa, voi olla yli 400.
Lopetin laskemisen 200 jälkeen kymmenkunta vuotta sitten.
Joka reissulla on tapana maksullia harrastaa.
Suomakaisia ns. "ilmaisia" on ollut noin 20.
Sulla on varmaan HIV ja monta muuta tautia.
Ei ole, kävin testeissä viime vuonna.
Mutta herpes on, tosin se ei ole oireillut enää moneen vuoteen. Tippuri on ollut pari kertaa. Venjältä sain kerran ja toisen kerran ehkä Espanjasta, en ole ihan varma.
Se herpes tuli ehkä Saksasta kun harrastin siellä mustaa naista Frankfurtissa. Toki varmahan ei voi olla kun ei tiedä.
<
Normaali mies. Jos teidän miehet hyppäävät ulkomailla työmatkoilla tekevät varmaan samaa. Tunnen monta miestä samoissa hommissa joilla on samat harrastukset.
Rahaa tulee kivasti kun joutuu ulkomailla hyppäämään ja se tuhlataan osin naisiin kohdemaissa.
Itsekin olin naimisissa toistakymmentä vuotta, mutta eksotiikan himo vei ja uskollisuus unohtui. En kyllä yhtään sitä kadu.
B-klusterin persoonanhäiriöiset ovat tuollaisia. Rajatilahäiriön diagnostisissa kriteereissä lukee, että heillä on "holtiton seksuaalielämä". Valtaosa väestöstä nykymaailmassa ilmeisesti on B-klusterin häiriöisiä.
Hävytön häpykarvan hännystelijä kirjoitti:
B-klusterin persoonanhäiriöiset ovat tuollaisia. Rajatilahäiriön diagnostisissa kriteereissä lukee, että heillä on "holtiton seksuaalielämä". Valtaosa väestöstä nykymaailmassa ilmeisesti on B-klusterin häiriöisiä.
SAATANAN MIELIPUOLI!!!!
Vierailija kirjoitti:
Provosoitko tahallasi? Monilla naisilla voi olla vain muutama mies koko elämänsä aikana. Tyttöystäväsi on niin nuori ja hänellä on ollut jo yli kymmenen miestä, ja yli viisi miestä kolmen yliopistovuotensa aikana?
Hei amisuli, maisterintutkinto suoritetaan yleensä n. 5-7 vuodessa. Harva, jos kukaan, ei jätä tutkintoa kandiin.
Mietin usein niitä miehiä! Ja muistelen sitä kyytiä mitä niiltä sain <3
-vaimo+ menneisyys
Ymmärrän. Miehelle tuo voi olla tosi ikävä uutinen. En itsekään haluaisi yhteen seksuaalisesti lutkahtavan persoonan kanssa.
Eihän voi ottaa enää vakavasti.
Matemaattinen tarkastelu:
1. Olet itse 28.
2. Naisystäväsi on oletettavasti suunnilleen saman ikäinen.
3. Nykytytöt aloittavat lukemani mukaan jo 16 vuotiaina.
4. Oletetaan, että naisystäväsi on käyttäytynyt 'mallin mukaisesti.
5. Tahdiksi tulee pitkässä juoksussa uusi ukko vuoden välein-
Onkos kamalaa?
Itse olin kotoa pois muuton jälkeen kymmenkunta vuotta sinkkuna, ennen kuin löytyi jääkaapille toinen käyttäjä. Itselle kertyi uusia tuttuja maltillisesti 'yksi vuodenajassa'.
Hiukan nyt mittakaavaa mukaan pölvästille...
Vierailija kirjoitti:
Hävytön häpykarvan hännystelijä kirjoitti:
SAATANAN MIELIPUOLI!!!!
Ai, kun en ramppaa hässimässä ympäri kyliä? Ja puhun totta! 😂
Se ei ole mitään syrjimistä, jos ei kiinnosta mustat yms. Yks virolainen on ollut ja muut olleet suomalaisia. Mua ei vain yksinkertaisesti kiinnosta muuta kuin valkoiset eikä heistäkään todellakaan kaikki. Viro juuri ja juuri menettelee, mutta joku Venäjä ei. Tai muut Itä-Euroopan maat. Pohjoismaalaiset ja Britit voisi menetellä. Suomalainen mies on kuitenkin se mikä mua eniten kiinnostaa. Tällä hetkellä ei kuitenkaan kiinnosta parisuhdemielessä kukaan ja seksinkin osalta vain yksi mies.