Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystävä paljasti karmaisevan asian menneisyydestään

Vierailija
21.02.2026 |

Ollaan seurusteltu 5kk. Eilen oltiin illan istujaisissa naisen kaveriporukan kanssa. Muutaman viinilasin jälkeen yksi naisystävän kavereista lipsautti, että naisystäväni oli maannut usean miehen kanssa opiskeluaikoina. Aloin sitten kahden kesken, kun muut lähtivät röökille, tivaamaan että paljonko niitä miehiä oli oikeasti ollut. Naisystävä ei paljastanut tarkkaa numeroa, mutta yli kymmenen. En tiennyt miten reagoida, olen edelleen hieman shokissa. Pari päivää sitten kuvittelin että tämä nainen voisi se olla se kenen kanssa menen naimisiin, perustan perheen ja elän vanhaksi. Nyt kaikki on sirpaleina. En tiedä mitä ajatella. 

M28

Kommentit (464)

101/464 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisella ei saa olla menneisyyttä, mutta miehet elää nykyaikaa ja käy kaikki porttolat läpi kansainvälisesti ja suurkuluttaa of:fää. 

-> naiset on mielummin yksin

-> ei halua lasta MIEHEN kanssa

->keskittyvät itsensä kehittämiseen

No, etpä ole minua tavannut. En halua edesvastuutonta naista, sillä en ole itse sellainen.

Vierailija
102/464 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä kysynyt nykyiseltä naisystävältä moista, ihan sama, olen vain onnellinen että olen saanut 20 vuotta itseäni nuoremman naisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
103/464 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella karmaisevaa! Ollut jonkun kanssa sängyssä ennen sinua! Käytetty! Pilalla! Soutamalla kulunut!

Eikä nyt puhuta ollenkaan siinä missä sinä olet melaasi uittanut. Sitä ei lasketa.

Se on naisten asia laskea jos niin haluatte. Mutta jostain syystä naiset halveksivat sitä jos mies ei ole kokenut.
Tämä ei kuitenkaan velvoita miehiä ajattelemaan samalla tavalla. Tosiasia on, että seksikumppanien määrä korreloi todella vahvasti avioeron todennäköisyyden kanssa.

Kyllä. Varsin loogistahan se on, sillä B-klusterin persoonanhäiriöiset kyllästyvät ihmissuhteissa kumppaniin ja kaipaavat jännitystä ja uutuutta uudesta partneristaan.

104/464 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dandere Piposaru kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hävytön häpykarvan hännystelijä kirjoitti:

B-klusterin persoonanhäiriöiset ovat tuollaisia. Rajatilahäiriön diagnostisissa kriteereissä lukee, että heillä on "holtiton seksuaalielämä". Valtaosa väestöstä nykymaailmassa ilmeisesti on B-klusterin häiriöisiä.

SAATANAN MIELIPUOLI!!!!

Ai, kun en ramppaa hässimässä ympäri kyliä? Ja puhun totta! 😂

Nytkin vaihdoit nimeäsi! Etkö osaa päättää kuka olet?!

Mun psykiatri ja ympärillä olevat EIVÄT osaa päättää, kuka minä olen. Siitä syntyy epävarmuus minulle. Kuitenkin, jos rehellinen olen itselleni, niin olen C-klusterin estynyt persoona.

Vierailija
105/464 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hävytön häpykarvan hännystelijä kirjoitti:

B-klusterin persoonanhäiriöiset ovat tuollaisia. Rajatilahäiriön diagnostisissa kriteereissä lukee, että heillä on "holtiton seksuaalielämä". Valtaosa väestöstä nykymaailmassa ilmeisesti on B-klusterin häiriöisiä.

SAATANAN MIELIPUOLI!!!!

Ai, kun en ramppaa hässimässä ympäri kyliä? Ja puhun totta! 😂

Nytkin vaihdoit nimeäsi! Etkö osaa päättää kuka olet?!

Mun psykiatri ja ympärillä olevat EIVÄT osaa päättää, kuka minä olen. Siitä syntyy epävarmuus minulle. Kuitenkin, jos rehellinen olen itselleni, niin olen C-klusterin estynyt persoona.

Keittiöpsykologi sinä olet.

Vierailija
106/464 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kuin huono klikkiotsikko: karmaiseva asia menneisyydestä. Sitten se onkin jotain tuollaista, että tyttis on harrastanut seksiä ennenkin. Melkoinen antikliimaksi.

Karmaisevaa olisi esim se, jos hän olisi tappanut jonkun tai osallistunut ihmiskauppaan.

Tässä puhutaan nyt lukuisista partnereista!! Joitain se häiritsee, joitain ei, mutta niin se on.

Vierailija
107/464 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkitkö itsesi uneen?

Vierailija
108/464 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kuin huono klikkiotsikko: karmaiseva asia menneisyydestä. Sitten se onkin jotain tuollaista, että tyttis on harrastanut seksiä ennenkin. Melkoinen antikliimaksi.

Karmaisevaa olisi esim se, jos hän olisi tappanut jonkun tai osallistunut ihmiskauppaan.

Niinpä

Vierailija
109/464 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kymmenen ole vielä mitään. Monilla on paljon, paljon enemmän.

Vierailija
110/464 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kymmenen ole vielä mitään. Monilla on paljon, paljon enemmän.

No ole sitten niitten kanssa! Ei ole mikään pakko häiritä kunnollista väkeä.

Vierailija
111/464 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset on nykyään nussittu loppuun jo alaikäisenä. Ihan harvoja poikkeuksia lukuunottamatta. 

Ketkähän näin ovat tehneet? 

Vierailija
112/464 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä ei elämänarvot kohtaa. Hyvä, että se tuli esiin nyt. Parasta erota, ja etsiä omiin arvoihin sopiva. Huom! Kummassakaan ei ole mitään vikaa, olette vain erilaiset.

Vierailija
113/464 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitää nyt alkaa pettää naistasi, jotta pääset panokumppanien lukumäärässä tasoihin naisesi kanssa.

Vierailija
114/464 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämäkin yksi syy miksei pitkiä parisuhteita enää tule?

Vierailija
115/464 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset on nykyään nussittu loppuun jo alaikäisenä. Ihan harvoja poikkeuksia lukuunottamatta. 

Ketkähän näin ovat tehneet? 

Ne samat kaverit, jotka pääsivät tänään lehteen.

Vierailija
116/464 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sek siä voi harrastaa (terveys huomioiden) aika kevyestikin. Ei siihen tarvitse aina liittyä suuria tunteita. Seurustelu sen sijaan vakava juttu. Eli minusta on outoa jos joku on seurustellut kovin monen kanssa. Tulee tunne että kaikki kelpaa. S e k s i  on vaan fyysinen tarve.

Vierailija
117/464 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kerran tomppa nusasi kuulema 2000 naista tosta vaan, heh kuunteletko sinä tomppaa.

Vierailija
118/464 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, mies, jolla on ollut vain yksi nainen seksikumppanina! 😇

(Miehiin en ota kantaa.)

Vierailija
119/464 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan on juttua. Tahdotko naisen joka ei tiedä mistään mitään. Kymmenkunta miestä kokemusvarastossa on minimi, sen neuvon yritän tyttärille antaa. Et varmaan itsekään ole aivan kokematon. Eikö vain jokainen vähäinenkin herutus ole ollut tarpeeseen? Elämä ei ole pitkä, mutta pitkäksi se muuttuu, jos jonkun taantuneen ja tietämättömän ihmisen kanssa joutuu tanimaan. 
Eihän joku taitamaton osaa edes suihin ottaa, mieti vähän asioita senkin nuori hupioitsija.

Vierailija
120/464 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö huomannut pannessa? Yleensä jos naisella on noin paljon kumppaneita se on vähän kuin työntelisi patonkia varastohallin ovista.

Kyllä huomaa, ettet tiedä naisista etkä panemisesta yhtään mitään. M46

Näin on. Onneksi täällä palstalla on kuitenkin ainakin silloin tällöin myös oikeita asiantuntijoita päivystämässä. https://images.sanoma-sndp.fi/bb80d3716e46ff4f1c97d076d23b6701/normal/1…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä