Naisystävä paljasti karmaisevan asian menneisyydestään
Ollaan seurusteltu 5kk. Eilen oltiin illan istujaisissa naisen kaveriporukan kanssa. Muutaman viinilasin jälkeen yksi naisystävän kavereista lipsautti, että naisystäväni oli maannut usean miehen kanssa opiskeluaikoina. Aloin sitten kahden kesken, kun muut lähtivät röökille, tivaamaan että paljonko niitä miehiä oli oikeasti ollut. Naisystävä ei paljastanut tarkkaa numeroa, mutta yli kymmenen. En tiennyt miten reagoida, olen edelleen hieman shokissa. Pari päivää sitten kuvittelin että tämä nainen voisi se olla se kenen kanssa menen naimisiin, perustan perheen ja elän vanhaksi. Nyt kaikki on sirpaleina. En tiedä mitä ajatella.
M28
Kommentit (166)
Itse sekosin laskuissa ennen 50. Mutta lienee nykyisin 65-70 :) Enkä edes ole mikään naistenmies. Ikää jo toki.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 46v ja mulla on ollut 34 miestä. Viimeksi reilu kaksi vuotta sitten oli uusi petikumppani ja tämä oli kertapano. Tätä ennen oli viimeksi uusi kumppani vuonna 2014 ja tämän miehen kanssa oli parisuhteessa yli yhdeksän vuotta ja olin uskollinen. Nyt on ollut melkein kolme vuotta seksisuhde saman miehen kanssa ja hän on vanha tuttu seksin saralla niin ei lisääntynyt petikumppaneiden määrä. Ei kiinnosta tutustua uusiin miehiin ja tämä on hyvä näin.
Onko ollut kuinka monta etnisesti erilaista itseesi verrattuna? Vai oletko heitä syrjinyt?
0/5 täysin pöljästä paskajutustasi.
No jos se sinulle on noin iso asia niin sitten suhde on siinä. Mennyttä ei kukaan voi muuksi muuttaa eli ei ne kumppanisi menneisyyden panot vähene ajan kanssa vaan se sama määrä niitä on jatkossakin ja se määrä on sinulle liikaa.
Se ehkä voi muuttua, että asia ei sinua enää häiritse eikä haittaa mutta kannattaako sen varaan laskea?
Todennäköisimmin hukkaat vaan kummankin aikaa jos jatkat suhdetta.
Muistakaa naiset ap:n järkyttävä ja surullinen tarina ennen kuin paneskelette ympäriinsä. Voi olla että vaimomatskuisuus häviää siinä sivussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, miehenä 59v, takana satakunta ulkomaan reissua kun olen ollut komennustöissä ja lisäksi käynyt 30 kertaa Thaimaassa lomalla, niin olen harrastanut seksiä yli 300 prostituoidun kanssa, voi olla yli 400.
Lopetin laskemisen 200 jälkeen kymmenkunta vuotta sitten.
Joka reissulla on tapana maksullia harrastaa.
Suomakaisia ns. "ilmaisia" on ollut noin 20.
Sulla on varmaan HIV ja monta muuta tautia.
Ei ole, kävin testeissä viime vuonna.
Mutta herpes on, tosin se ei ole oireillut enää moneen vuoteen. Tippuri on ollut pari kertaa. Venjältä sain kerran ja toisen kerran ehkä Espanjasta, en ole ihan varma.
Se herpes tuli ehkä Saksasta kun harrastin siellä mustaa naista Frankfurtissa. Toki varmahan ei voi olla kun ei tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa naiset ap:n järkyttävä ja surullinen tarina ennen kuin paneskelette ympäriinsä. Voi olla että vaimomatskuisuus häviää siinä sivussa.
😂
Olen parisuhteessa.
Kerroitko, monta sulla on ollut?
Vierailija kirjoitti:
Häviää se miehiltäkin yhtä lailla. Kaltaisensa voivat olla yhdessä. Ei tarvitse muuttaa itseään eikä kannata.
Vierailija kirjoitti:
No ei kukaan miehen takia pidä jalkojaan ristissä. Vähän ristiriitainen ajatus.
Tälläistä se on kun naiset ovat unohtaneet, että naiset antaa ja miehet saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kannattaa vain laittaa poikki. Ette ainakaan ole tarpeeksi samanlaisia/yhteensopivia. Ehkä sitten kun sinullakin on ollut useita kumppaneita voisit olla jonkun sellaisen kanssa jos siis et löydä samanlaista kun olet itse. Näin sen näkisin.
Kyllä minullakin on ollut n. 20 kumppania, mutta hieman eri asia miehellä kuin naisella...
AP
Voi sua, ei ole yhtään eri asia. Kuka nyt tuollaisen miehekseen haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Tälläistä se on kun naiset ovat unohtaneet, että naiset antaa ja miehet saa.
Ja noin ajattelevaa miestä ei halua yhtikäs kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Sama koskee miehiä. Ei tollasista mopoiata isiksi ole.
Tää on jotenkin niin absurdia:
Miehet haluavat kauniin, hoikan, lapsettoman, mukavan ja vähintäänkin keskituloisen naisen, jolla ei ole montaakaan seksikumppania aiemmin ollut.
No onko nämä miehet tajunneet, että kyseiset naiset ovat suosittuja miesten keskuudessa ja heillä yleensä on paljon seksikumppaneita!
Ei mun poikaystäväkään neitsyt ollut 2 lasta entisen Kaa eikä nekään edes naimisissa ja nyt meille jo syntyi yx eikä mekään naimisissa et naidaan vaan . Ortodokseja . Mitä mul oli ennen aika monia niinku.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuollanen mieskään ole sopiva puolisoksi. Ei kannata uittaa munaansa ympäri kyliä.
Siis mikä ihme tuossa nyt on ongelma??
Hyvä juttu, että naisella on jonkun verran kokemusta. Eikä tuo nyt ole liikaa, ei lähelläkään. Tottakaihan sitä on samalla tavalla itsekin paneskellut. Kolmea kymppiä hivelevä neitsyt se vasta outoa olisikin. Ja sitä paitsi neitsyet vasta outoja olisikin. En itse ainakaan haluaisi olla mikään opettaja, vaan naisen pitää olla kokenut ja tietää mitä tehdä.
Onko aiemmissa pano kumppaneista ollut mustia miehiä. Jos on ja lopetat suhteen sen vuoksi, niin ymmärrät varmaan että silloin syyllistyt r a s i s m i i n.